Ema

HJÆLP Gallakjole

12 indlæg i dette emne

ok, jeg har krise og har brug for hjælp.

 

Jeg troede jeg havde styr på gallakjole til bryllup på lørdag og det har jeg så alligevel ikke :o

 

Jeg har i morgen til at finde en fysisk butik der sælger gallakjoler til rimelig penge og som har et ok udvalg også i de lidt større størrelse

 

Jeg skal til sønderjylland i morgen så kører fra viborg over herning, vejle, kolding, haderslev, tønder i løbet af i morgen, så er åben for butikker der ligger i ok afstand fra disse byer eller motorvejen mellem dem :p

 

Google er IKKE min ven idag, da jeg bare får de samme resultater lige gyldigt hvilken by jeg søger på hvor af halvdelen ligger på sjælland og den anden halvdel er online butikker

 

Men hvem kender lige det perfekte kjole sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min geografi-kundskab mht Jylland er ikke-eksisterende, men i Skjern ligger der en butik der hedder TP-kjoler, som jeg har hørt meget godt om :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tinakp fandt en god butik engang. Prøv at spørge hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig selv været derinde, så kender intet til prisniveau eller udvalg, men butikken er ejet af en meget sød kvinde, jeg gik på HF med, så tror bestemt godt det kan anbefales

http://www.brudekjoler-lailahelt.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad str bruger du? Har en masse gallakjoler hængende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved at Askepot og Valentino tit har gallakjoler til meget billige penge :) den ligger i Tønder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Askepot og Valentino i Tønder har et KÆMPE udvalg af kjoler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud over dem der er nævnt så har Lilly også en outlet i Aabenraa (jeg er en idiot til geografi så er ikke 100 på at det er på vejen, sorry)

Et godt udgangspunkt er brudebutikkerne, de har stort set alle gallakjoler/ brudepigekjoler....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres bud. Det lykkedes mig at finde en kjole og endda i så fantastisk en butik at de rettede den til på halvanden time før sølle 150 kr.

Så hvis man er i området og mangler en kjole, så går min varmeste anbefalinger til Damernes magasin i Lemvig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres bud. Det lykkedes mig at finde en kjole og endda i så fantastisk en butik at de rettede den til på halvanden time før sølle 150 kr.

Så hvis man er i området og mangler en kjole, så går min varmeste anbefalinger til Damernes magasin i Lemvig

:super det ER en skøn butik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres bud. Det lykkedes mig at finde en kjole og endda i så fantastisk en butik at de rettede den til på halvanden time før sølle 150 kr.

Så hvis man er i området og mangler en kjole, så går min varmeste anbefalinger til Damernes magasin i Lemvig

Fedt! :super

God fornøjelse til brylluppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER