Barbamama

Det gode (prisbevidste) hverdagstøj

27 indlæg i dette emne

Jeg trænger til at spæde op i mit hverdags/basis-tøj. Har I nogle gode bud?

Måske mere overdele end underdele, det skal være praktisk men pænt og ikke for kedeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bilka og føtex har nogle gode basis trøjer med lange ærmer :) Men det er jo meget plain. H&M har basistøj med lidt mere farve i, men stadig bare plain. Altså plain som i samme farve hele vejen igennem.

 

Det er godt og billigt, så det er muligt at få et par stykker :) Men ved slet ikke om det er den slags du er ude i.

 

Kvalitetsmæssigt er begge dele okay, det holder ikke en evighed, men det går heller ikke i stykker fordi man kigger på det. - Jeg har selv haft basis trøjer fra H&M, som holdt 10 år, men det betyder også, at jeg ikke kender så meget til holdbarheden af deres basis langærmede, som de har nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med! Mangler sorte og hvide basistoppe med en god længde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at købe lidt basisstøj hos Next. Indtil videre er jeg fint tilfreds

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med! Mangler sorte og hvide basistoppe med en god længde.

 

Så skal du i hvert fald undgå H&M ;) Deres basistoppe har desværre en tendens til at være lidt korte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal du i hvert fald undgå H&M ;) Deres basistoppe har desværre en tendens til at være lidt korte.

Jep.. De er for korte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep.. De er for korte ;)

Jeg er glad for Pieces toppe. De er lange (til mig i hvert fald ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret glad for Boozt og Zalando. Der er stort set altid en form for udsalg på begge sider og man kan få gode mærkevarer ( hvis man er til det ) til virkelig fine priser!

Jeg har gjort gode kup!

 

Derudover har jeg fundet en del på asos.com

Igen har denne hjemmesiden et "outlet" hvor der også er "designervarer" til billige penge.

 

Nu nævner jeg designervarer flere gange, men jeg synes ofte at holdbarheden er en helt anden grundet kvaliteten. Det er selvfølgelig ikke ved ALLE mærker eller varer :)

 

Men fx har asos French Connection bluse sat ned fra 350 kr til 95 kr.

Eller Selected T-shirts fra 300 til 95 kr.

Toppe til 100 kr og pæne skjorter til 100 kr.

 

http://www.asos.com/Selected/Selected-Sahin-3/4-Sleeve-Tunic-Top-In-Grey/Prod/pgeproduct.aspx?iid=6069230&cid=11625&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=3&clr=Lgm&totalstyles=2952&gridsize=3

 

Gestuz toppe sat ned til 125 kr fra omkring de 500 krhttp://www.asos.com/Gestuz/Gestuz-Enissa-Sleeveless-Top/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5962731&cid=11625&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=3&clr=Dark+grey+melange&totalstyles=2952&gridsize=3  etc etc.

 

http://www.asos.com/Women/Sale/Designer/Cat/pgecategory.aspx?cid=11625&WT.ac=OL|WW|outlet|cat|designer#parentID=-1&pge=0&pgeSize=204&sort=3

 

Flot French Connection kjole sat ned til 140 kr http://www.asos.com/Women/Sale/Designer/Cat/pgecategory.aspx?cid=11625&WT.ac=OL|WW|outlet|cat|designer#parentID=-1&pge=0&pgeSize=204&sort=3

 

 

 

Jeg er dog også glad for bestseller.com

Det er jo en god blanding af Vero Moda, Selected, Vila etc.

De har mange fine ting til gode priser. Og igen, hvis man kigger under udsalg - så kan man virkelig spare penge!

 

Jeg er også af H&M men deres basistoppe synes jeg bare hurtigt får huller efter vask?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for Pieces toppe. De er lange (til mig i hvert fald ;) )

Jeg skal bare op i en xl for at de ikke sidder for tæt og Pieces er småt og i dobbelt størrelser :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare op i en xl for at de ikke sidder for tæt og Pieces er småt og i dobbelt størrelser :(

Ah okay, havde ikke lige tænkt over størrelserne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal du i hvert fald undgå H&M ;) Deres basistoppe har desværre en tendens til at være lidt korte.

Ej, jeg kan ikke købe dem fordi de er for lange altid?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået øjnene op for Saint trope :)

Ellers er jeg glad for vila, vero moda, h&m og only :)

Pieces har nogle lækre toppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg kan ikke købe dem fordi de er for lange altid?! :blink

Jeg mindes heller ikke at de er specielt korte :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep.. De er for korte ;)

De har ellers en lang model også - den bruger jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette, jeg køber gerne bluser fra Vila og Vero Moda (både i fysiske butikker og online - men kan bedst lige at prøve først ;) ) De har mange fine, forholdsvis billige, der kan bruges til hverdag - men også lidt pænere. Så bruger jeg en cardigan eller blazer udover.

Vero moda har en kortærme model (som de også havde sidste år) i mange forskellige farver og med mønstre. Jeg har fx 3 forskellige.

Deres cardigans er også fine, og mere lækre end h&m.

Jeg går gerne ind i Fx Vero Moda og så ber dem om ar hjælpe mig, for de kan altså noget de ekspedienter (så man ikke altid ender med de samme kedelige sorte!)

God jagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden en hel del åbne cardigans i diverse længder fra Only, Vero Moda, H&M og Vila, som jeg kombinerer med skjortebluser, tanktoppe fra samme..

Vila har nogle lækre lange tanktoppe (2 for 199) - ensfarvet (men med en spraglet cardigan, så er det lækkert) og det korte tanktoppe køber jeg i H&M til 50kr stk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bestseller er min farvorit :) synes ikke hm holder så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort set alt mit og gemalens tøj er fra Esprit. Jeg køber, det jeg godt kan lide, min mand køber pr. princip kun fra sale-delen, som ofte er ganske velassorteret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg kan ikke købe dem fordi de er for lange altid?! :blink

 

 

Jeg mindes heller ikke at de er specielt korte :unsure

 

Hvilken H&M kommer I i? :) Den vil jeg gerne besøge, for jeg synes altid deres basistoppe hænger og dingler oppe midt på maven, hvis stropperne ikke skal være for lange? Eller sådan har det i hvert fald været, jeg har været lidt mere heldig, at finde en længere udgave de sidste par gange, men ligefrem lange vil jeg ikke kalde dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken H&M kommer I i? :) Den vil jeg gerne besøge, for jeg synes altid deres basistoppe hænger og dingler oppe midt på maven, hvis stropperne ikke skal være for lange? Eller sådan har det i hvert fald været, jeg har været lidt mere heldig, at finde en længere udgave de sidste par gange, men ligefrem lange vil jeg ikke kalde dem..

Lyngby Storcenter... Jeg har også nogen få der er okay, men det er rent held, når jeg finder nogen der passer. Det skal så også siges, at jeg har ret kort overkrop, but still

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort set alt mit og gemalens tøj er fra Esprit. Jeg køber, det jeg godt kan lide, min mand køber pr. princip kun fra sale-delen, som ofte er ganske velassorteret :)

Jaa Esprit er lækkert! - må ind og lure!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort set alt mit og gemalens tøj er fra Esprit. Jeg køber, det jeg godt kan lide, min mand køber pr. princip kun fra sale-delen, som ofte er ganske velassorteret :)

Var også vild med Esprit tidligere. Synes dog ikke jeg har fundet noget godt de sidste par år men det er måske min smag der har ændret sig :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM, det er jo en smagssag hvad der er kedeligt ;)

Jeg er blevet rigtig glad for kjoler :) Vila har nogle fine hverdagskjoler til god pris (2-300kr): http://vila.dk/vila/short-dresses/vitinny-new-s-s-dress/14032604,da_DK,pd.html?dwvar_14032604_colorPattern=14032604_TotalEclipseDen fås i forskellige design og også med 3/4 ærmer.

Af toppe (jeg bruger dem under kjoler, t-shirts, tynde bluse - aldrig "alene") er jeg glad for nogle fra Fransa som er bløde og lange og fås i mange farver: https://netbutik.fransa.com/fransa-zulu-10-top-602499.aspx. De koster 150kr. Har også en lækker underkjole-agtig en (fordi den sidder til) fra Object til under kjoler som jeg ikke kan finde nogle steder <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asos!!! Køber nærmest alt mit tøj der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er svært glad for Black Swan Fashion, som kun forhandles via konsulenter og på nettet. De laver rigtig fedt og anderledes tøj, og tænker meget over det skal passe kvinder i alle størrelser. Det hører til i den dyrere ende af High street, men kører udsalg lige nu og har en outlet på hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER