ccc

Amning og medicin.

10 indlæg i dette emne

Jeg tog nogen smertestillende piller i nat kl 04.. Kl er nu 15.35.. Og lillebror vil Såå gerne have en ammetår..jeg har malket lidt ud og smidt det ud.. Dog ku jeg ik få tømt brysterne ordentlig..mit spørgsmål: må jeg amme ham nu.. Altså har brystet selv renset mælken inde i mig, så han ik får rester af den smertestillende som jeg tog for mange timer siden( nu ca 10 timer siden )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilke smertestillende er det? Du må gerne amme på paracetamol og ipren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og morfin i begrænset mængde (!!!) er vidst også fint. Det har jeg fået et par gange under begge ammeforløb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og morfin i begrænset mængde (!!!) er vidst også fint. Det har jeg fået et par gange under begge ammeforløb :)

Hvordan pokker fik du fingrene i morfin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan pokker fik du fingrene i morfin?

De udleverer det på barselsgangen, sådan temmelig rundhåndet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De udleverer det på barselsgangen, sådan temmelig rundhåndet :lol

Så føler jeg mig altså snydt. Jeg fik kun Pinex og ipren <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så føler jeg mig altså snydt. Jeg fik kun Pinex og ipren <_<

Jeg fik en del efter første kejsersnit og kun en enkel gang efter andet. De spurgte endda om jeg ikke havde brug for mere, men det havde jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en del efter første kejsersnit og kun en enkel gang efter andet. De spurgte endda om jeg ikke havde brug for mere, men det havde jeg ikke :)

Jeg tror, jeg beder om at føde på Roskilde næste gang :D Jeg fik intet, og jeg var satme skidt da :unsure

Og undskyld for at kapre tråden! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, jeg beder om at føde på Roskilde næste gang :D Jeg fik intet, og jeg var satme skidt da :unsure

Og undskyld for at kapre tråden! :blush

Gør det! Og hvis du skal have kejsersnit så insister på Thea, hun er satme dygtig! Jeg havde så ondsvagt ondt første gang, men anden gang, da Thea fiksede snittet havde jeg nærmest ikke ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør det! Og hvis du skal have kejsersnit så insister på Thea, hun er satme dygtig! Jeg havde så ondsvagt ondt første gang, men anden gang, da Thea fiksede snittet havde jeg nærmest ikke ondt!

Det er sgu lige før. Vi bor bare SÅ tæt på Herlev <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER