MAP

tøj efter dåb

15 indlæg i dette emne

Hvad havde jeres drenge på efter kirken?Vi har en meget fin dåbskjole han skal have på, men kan ikke finde ud af hvad han skal have på bagefter.

Nogle ideer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også en meget fin dåbskjole, og bagefter fik han dette sæt på:

 

1e5n43.jpg

 

Det er en skjortebody med butterfly og bløde velourbukser til - jeg syntes også det skulle være behagelig for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Valdemar havde en heldragt a la denne:

https://www.stylepit.dk/the-tiny-universe-sort-the-casual-suit-262727-4

Og sorte læderfutter. Meget nuttet og meget behageligt :biglove

Edit: Jeg tror faktisk, det var denne: http://m.boozt.com/dk/da/the-tiny-universe/the-tiny-suit_13804628/13804630?position=1800000&navId=64671&group=listing

Ej de er søde ☺ Men synes godt nok det er mange penge for noget der skal bruges 1 gang et par timer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en meget fin dåbskjole, og bagefter fik han dette sæt på:

1e5n43.jpg

Det er en skjortebody med butterfly og bløde velourbukser til - jeg syntes også det skulle være behagelig for ham.

hvor er det købt henne?

Synes det er svært at finde noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej de er søde ☺ Men synes godt nok det er mange penge for noget der skal bruges 1 gang et par timer..

Ja jeg mener altså også at det lykkedes mig at finde den billigere et sted :chin:

Her passede det så i øvrigt med at han også kunne bruge den nytårsaften, så kunne jeg lidt bedre leve med prisen ^_^ Ellers kan den måske sælges videre bagefter? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M og nameit har nogle gange skjorte-bodyer, men måske er det oftest til jul :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hvor er det købt henne?

Synes det er svært at finde noget

 

Jeg tror faktisk jeg købte det brugt af en veninde. Hvilken størrelse regner du med din søn skal være i? Det kan være jeg har det liggende endnu, eller noget andet i samme stil (hvis du kan leve med pænt brugt). Ligesom BBM så havde vi lidt forskelligt pænt tøj, da dåb, jul og nytår kom lige efter hinanden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk jeg købte det brugt af en veninde. Hvilken størrelse regner du med din søn skal være i? Det kan være jeg har det liggende endnu, eller noget andet i samme stil (hvis du kan leve med pænt brugt). Ligesom BBM så havde vi lidt forskelligt pænt tøj, da dåb, jul og nytår kom lige efter hinanden.

Str. 68 ☺

Jeg vil meget gerne købe brugt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

N havde en mørkeblå velourdragt på med lidt søde detaljer.

Den er billigt til salg (40 kr pp), hvis du er interesseret. Den er fra h&m i str. 68.

5vna5c.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en meget fin dåbskjole, og bagefter fik han dette sæt på:

 

1e5n43.jpg

 

Det er en skjortebody med butterfly og bløde velourbukser til - jeg syntes også det skulle være behagelig for ham.

ej hvor er han skøn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Str. 68 ☺

Jeg vil meget gerne købe brugt!

 

Så har jeg fået tjekket. Det han havde på til sin barnedåb var str 62 (men det var fra H&M ligesom jeg huskede), så det bliver nok for lille.Og så havde han det sødeste søde sæt i str 68, men da han har fået det fra min mor og hun i mellemtiden er død, kan jeg ikke skille mig af med det. Men det var fra NameIt, og de har altså nogle søde pyntede ting, f.eks. den her:

 

13129314_Safari_001_ProductLarge.jpg?sw=

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv har jeg dem her der måske kunne være noget: 

 

28lflz9.jpg

 

vw2fs.jpg

 

Den er fra Jojo Maman Bébé i str 3-6m (min søn, som var ret stor, brugte den netop fra han var 3-5 måneder), og så er den i blødt jersey stof. 

 

2ugm3hl.jpg

 

Den er fra EarlyDays i str 6-9m (lille str 74), den er i "normalt" skjortestof med blødt stof ved lårene. 

 

Ved begge er der det forbehold at manden lige skal godkende at de ikke skal gemmes hvis det er :) De var egentlig puttet i gemmebunken. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER