Guest

Putning (2 år)

75 indlæg i dette emne

Dag to:

Putte med bamse og dyne og sov godt og alt det der og gik ind i stuen. Lod døren stå halvt åben, så han fik lys inde fra stuen (ud fra en ide om at mørket måske var en del af hans ked-af-det-hed i går).

Han kaldte hurtigt, men undlod at gå derind. Efter 10 min kaldte han stadig og jeg gik derind og sagde 'du skal lægge dig ned, mor og far sidder lige inde i stuen, bla bla bla' så satte han sig ned og jeg sagde godnat og sov godt og møssede en masse, og lod igen døren stå halvt åben. Så lå han og sang lidt og talte en masse med sin bamse "karlo, karlo, karlo, sover du, sover du?" :biglove

Nu er det 15 min siden jeg sidst hørte noget derinde fra og jeg tror skisme han sover :O (kæmpe antijinx!!!!)

:yay

Fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forhåbentlig :P

Eller også er man (igen) til den tid så desperat at man gør hvad som helst, bare det virker og dropper at tænke langsigtet :rolleyes

Hehe, ja! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag tre:

Puttede 19.50, han kaldte kl. 20, gik ind og sagde det samme som i går (vi sidder i stuen, ned og ligge, godnat skat) og lod døren stå halvt åben. 20.20 har vi stadig ikke hørt da ham og han sover!

Jeg går bare og venter på at der kommer en dårlig aften, det er simpelthen for vildt at det går så godt!' :yay

Til gengæld sover han af helvedes til om natten <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow!! Hvor er det flot - godt gået!!! :wee :wee

Er misundelig lige nu ;)

Kæmper stadig på 2.time.. (Vi er i sommerhus, så ude af vante rammer = putning tager altid 2-3 timer!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow!! Hvor er det flot - godt gået!!! :wee :wee

Er misundelig lige nu ;)

Kæmper stadig på 2.time.. (Vi er i sommerhus, så ude af vante rammer = putning tager altid 2-3 timer!!)

Det er så sejt af ham, den lille store dreng! :O

Øv, med så lange putninger. Håber snart I har lidt ro inden I selv skal i seng :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at putningerne bare kører! :yay

Men :numse at han sover ringe om Natten! Gør han ofte det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at putningerne bare kører! :yay

Men :numse at han sover ringe om Natten! Gør han ofte det?

Ja, eller nej... Han sov først en hel nat da han blev 18 måneder og de sidste tre måneder har været den første længere periode hvor han har sovet fra aften til morgen (afbrudt ind i mellem af enkelte dårlige nætter). Men den sidste uge-halvanden har været helt pndssvag. Han vågner og er bare mega vågen og vil ikke noget som helst, så ofte ender han inde hos os, hvor vi så ikke får lukket et øje, fordi det hele tiden er et ben eller en arm i hovedet på en... :rolleyes

Han har generelt aldrig været et godt sovebarn. Hvorfor vi nok heller ikke har magtet at tage puttekampen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så sejt af ham, den lille store dreng! :O

Øv, med så lange putninger. Håber snart I har lidt ro inden I selv skal i seng :P

Tak! :kiss

Hun sov kl 22, er på vej i seng nu, hun vågner jo kl 6 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, eller nej... Han sov først en hel nat da han blev 18 måneder og de sidste tre måneder har været den første længere periode hvor han har sovet fra aften til morgen (afbrudt ind i mellem af enkelte dårlige nætter). Men den sidste uge-halvanden har været helt pndssvag. Han vågner og er bare mega vågen og vil ikke noget som helst, så ofte ender han inde hos os, hvor vi så ikke får lukket et øje, fordi det hele tiden er et ben eller en arm i hovedet på en... :rolleyes

Han har generelt aldrig været et godt sovebarn. Hvorfor vi nok heller ikke har magtet at tage puttekampen :P

Ej hvor skummelt! Præcis sådan var Liff i nat, hvilket bare SLET IKKE ligner hende.

Det endte med at hun kom med op og fik lidt mælk (og en Ostehaps :rolleyes ) hvorefter hun kom med ind til mig og sove.. Og hun har bare rodet rundt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor skummelt! Præcis sådan var Liff i nat, hvilket bare SLET IKKE ligner hende.

Det endte med at hun kom med op og fik lidt mælk (og en Ostehaps :rolleyes ) hvorefter hun kom med ind til mig og sove.. Og hun har bare rodet rundt!

Det må være noget med sol, måne og stjerner der står dumt :P

I nat har han faktisk sovet helt ok. Har været derinde to gange og give sut, men han har sovet fra 20 til 7 (hvilket virkelig er tiltrængt efter et par uger hvor dagen er startet kl 5), så det er vist en succes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være noget med sol, måne og stjerner der står dumt :P

I nat har han faktisk sovet helt ok. Har været derinde to gange og give sut, men han har sovet fra 20 til 7 (hvilket virkelig er tiltrængt efter et par uger hvor dagen er startet kl 5), så det er vist en succes :)

Dejligt i har haft en god nat! Jeg er træt efter at ha lagt i samme position hele natten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt i har haft en god nat! Jeg er træt efter at ha lagt i samme position hele natten :D

Det kan jeg dælme godt forstå!

I dag er ingen kæmpe succes, vi er stadig i gang, har været derinde fem gange og han er stadig pænt meget vågen :rolleyes men ingen tårer :)

Edit: efter to timer kom tårerne i en stormflod, så nu sidder John med ham <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg dælme godt forstå!

I dag er ingen kæmpe succes, vi er stadig i gang, har været derinde fem gange og han er stadig pænt meget vågen :rolleyes men ingen tårer :)

Edit: efter to timer kom tårerne i en stormflod, så nu sidder John med ham <_<

Argh øv! Håber i fik en OK putning til sidst!

Jeg havde den nemmeste putning ever! 15 min og så var hun i drømmeland. At hun har/havde feber, snakker Vi ikke om ;) til gengæld var jeg nok inde og genputte/give dyne på 6-7 gange inden Vi gik i seng. Til gengæld har hun sovet resten af natten uden en lyd. Kl. 5.40 vågnede hun og sagde "biiis" (spise) så Vi måtte op og ha fundet noget mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh øv! Håber i fik en OK putning til sidst!

Jeg havde den nemmeste putning ever! 15 min og så var hun i drømmeland. At hun har/havde feber, snakker Vi ikke om ;) til gengæld var jeg nok inde og genputte/give dyne på 6-7 gange inden Vi gik i seng. Til gengæld har hun sovet resten af natten uden en lyd. Kl. 5.40 vågnede hun og sagde "biiis" (spise) så Vi måtte op og ha fundet noget mad :)

Årh, lille pus. Har hun det bedre i dag? John fik ham til at sove på 15 minutter og så har vi været inde og give sut to gange, og han sov til kl. 7. Så egentlig godkendt, bortset fra putninger. Det ser ud til at han springer sin lur over i dag, så håber på en bedre putning i aften :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, lille pus. Har hun det bedre i dag? John fik ham til at sove på 15 minutter og så har vi været inde og give sut to gange, og han sov til kl. 7. Så egentlig godkendt, bortset fra putninger. Det ser ud til at han springer sin lur over i dag, så håber på en bedre putning i aften :rolleyes

Ja både og! Knap så høj feber, men har tydeligvis ondt :(

:super med godkendt nat!

Er mere spændt på i aften, 45min lur har hun taget i dag (suk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja både og! Knap så høj feber, men har tydeligvis ondt :(

:super med godkendt nat!

Er mere spændt på i aften, 45min lur har hun taget i dag (suk)

Stakkels Liff :(

Adam har ikke sovet lur i dag, men faldt så i søvn på stuegulvet kort før aftensmaden. Vi fik liv i ham efter 20 minutter, men han har nægtet at spise, andet end 1 æble. Nu er han puttet (og er ret sikker på han sover), men er fandme spændt på hvor tidligt han vågner i morgen <_<

Håber I får en ligeså god putning i dag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Liff :(

Adam har ikke sovet lur i dag, men faldt så i søvn på stuegulvet kort før aftensmaden. Vi fik liv i ham efter 20 minutter, men han har nægtet at spise, andet end 1 æble. Nu er han puttet (og er ret sikker på han sover), men er fandme spændt på hvor tidligt han vågner i morgen <_<

Håber I får en ligeså god putning i dag :kiss

Spændende om han vågner før fanden får sko på, fordi han er sulten..

Liff sover ikke endnu, men ligger bare og roder lidt rundt, snakker og gnasker på sut. (20min indtil videre)

Håber snart hun overgiver sig! Min små englebørn har vist være i praktik i Helvede i dag... Jeeez! :rolleyes mor er brugt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende om han vågner før fanden får sko på, fordi han er sulten..

Liff sover ikke endnu, men ligger bare og roder lidt rundt, snakker og gnasker på sut. (20min indtil videre)

Håber snart hun overgiver sig! Min små englebørn har vist være i praktik i Helvede i dag... Jeeez! :rolleyes mor er brugt!

:kram2 så har de forhåbentlig fået det ud af systemet til i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 så har de forhåbentlig fået det ud af systemet til i morgen ;)

Ja, forhåbentligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med putning nu MorAnja?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med putning nu MorAnja?

Det går faktisk ret godt synes jeg. Der er vendt lidt op og ned på tiderne, fordi vi har ferie, men når vi putter ham er vi som regel lige derinde en gang efter 10-15 minutter og sige godnat igen, og så sover han gerne efter max ti minutter. Og han er så dygtig til at ligge selv :biglove

Og det går langt bedre end jeg havde forventet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det skønt at høre :glad

Måske skal vi begynde at vugge A i armene, så vi kan vænne ham til at ligge selv igen bagefter :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det skønt at høre :glad

Måske skal vi begynde at vugge A i armene, så vi kan vænne ham til at ligge selv igen bagefter :lolhit

:lol det lyder alligevel som en fjollet løsning (uden garanti for resultat, så pas på) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol det lyder alligevel som en fjollet løsning (uden garanti for resultat, så pas på) :P

Haha! :D Vi sidder sgu bare fast pt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går faktisk ret godt synes jeg. Der er vendt lidt op og ned på tiderne, fordi vi har ferie, men når vi putter ham er vi som regel lige derinde en gang efter 10-15 minutter og sige godnat igen, og så sover han gerne efter max ti minutter. Og han er så dygtig til at ligge selv :biglove

Og det går langt bedre end jeg havde forventet :yay

Ej hvor dejligt at høre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER