Guest

Ideer til 3 års fødselsdag-ønsker

16 indlæg i dette emne

Kære piger,

Har et luksusproblem! Aner ikke hvad Vega skal ønske sig til sin 3 års fødselsdag! Hun har meget legetøj! Og min erfaring siger mig, at bedsteforældre mv ikke giver tøj, men helst legetøj ;)

Hun har 4 sæt bedsteforældre, 5 sæt onkler og tanter, en oldemor, os forældre, venner mv, så der skal findes en del ønsker!

Hendes eget store ønske er en sort paraply! Findes det overhovedet i børnestørrelse?

Ellers har jeg tænkt følgende:

Hårtørrer til dukke

Badekar dukke

Pippi dvd film (ikke tegnefilm)

Klæde ud kjoler i str 98-104

Madkasse stor

Madkasse alm

Klistermærker

Billedlotteri

Børnekniv til køkkenet

Morgenkåbe 3-4 år

Hun er en forsigtig/stille pige, så puslespil har hun mange af og også en del alm perler inkl plader i den dur. Hun har masser af køkken-legemad og duplo.

Har I nogle forslag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg godt nok en dreng, som nok også er noget vild i forhold til Vega, så ved ikke om du kan bruge det til noget.

Vi giver Aksel en pedal traktor med trailer, som han kan drøne rundt på i haven.

Igår havde vi ham med i toys'r'us, hvor han så gik rundt og pegede på de ting, han ønsker sig. Derudover har jeg tilføjet modellervoks og tatoveringsark til ønskesedlen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magformers magneter

LEGO junior easy to build har lavet pigesæt der minder om LEGO friends

Hammerbræt, der findes mange fede William har med køretøjer

Disse ting fik William i 3 års gave (bare drenget LEGO junior ;) ) og han bruger det hver dag, især hammerbrættet er han vild med. Alle 3 ting er jo sådan noget dimse noget, men det er Williams favorit :)

Fx: http://mikkla.dk/product/mosaik-hammerbraet-med-fine-blomser-1220/

Edit: det er faktisk dette William har i drenge udgaven, han er vild med at der medfølger kort med 'opskrifter' som han kopierer :)

http://www.playforlife.dk/product/djeco/Hammermosaik-Haven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida er godt nok vild i forhold til Vega.

Men Ida ønskede sig:

Klæd-udtøj(superhelte)

Superhelte tilbehør

Fishing game(129,95)

Hide and seek monkey(249,95)

Hit the hat(149,95)

Puslespil

Frost fletninger(129,95)

Malebøger

LEGO friends

LEGO Marvel superheroes

Ude legetøj fx cykel, løbehjul, vippe, gynge, sandkasse(store end den hun har)

Traktorer i alle former og størrelser

Cd'er med ramasjang

Disney dvd'er

Sands alive

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fin rygsæk til børnehavebrug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vigga fik bla i 3 års gave:

Opbevaring til klædeudtøj tøj (flexa)

Askepot kjole + sko

Sophia kjole

Diadem + smykker

Børnesakse

Børneknive

Håndklæde (Disney motiv)

Diverse spil (puslespil, stopdans, domino, vendespil)

Sløjfer til håret

Klistermærker

Madkasse

Malerbøger

Finde bøger

Alfabetklodser i træ

Flexa taburet

Tatoveringer (mega hit med prinsesser)

Askepot på film

Sand til sandkasse

LEGO FRIENDS (5-6 pakker tror jeg, hun er helt vild med det og kan selv samle det selvom der står fra 6 år så måske Vega også nemt kan?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En løbecykel hvis hun ikke allerede har og evt en cykelhjelm.

Haveredskaber, hvis I har have. Måske nogle frø så hun kan så sit eget lille bed.

Memory spil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for nogle rigtig gode bud! Der er helt sikkert kommet nogle på listen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt at de fleste helst vil give legetøj, men vi ønsker os nu også altid noget praktisk. Ønsker gerne tilskud til sko eller tilskud til store ting til Haven (hvis i har have) trampolin, gyngestativ mm. Selvom vi har en lille familie synes jeg vi ender med at drukne i gaver hvis de kun får legetøj.

Hvad med også at ønske jer et dukkehus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hit the hat spillet er super sjovt og kan spilles på forskellige møder, så selv en tre-årig kan være med, så det anbefaler jeg også. 

Mia har lige fået en brødrister og en kaffemaskine (hvor man kan hælde vand i, der så kommer i kanden), det er hun helt vild med.

Nu har Mia jo en storebror, så det helt store hit hos hende er LEGO ninjago. Hun fik sin første "egen" ninjago-mand den anden dag og er helt vild :)

Løbehjul, cykel, etc...

 

 

 

(PS Vild de bliver så store  :loveshower  :bye  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hit the hat spillet er super sjovt og kan spilles på forskellige møder, så selv en tre-årig kan være med, så det anbefaler jeg også.

Mia har lige fået en brødrister og en kaffemaskine (hvor man kan hælde vand i, der så kommer i kanden), det er hun helt vild med.

Nu har Mia jo en storebror, så det helt store hit hos hende er LEGO ninjago. Hun fik sin første "egen" ninjago-mand den anden dag og er helt vild :)

Løbehjul, cykel, etc...

(PS Vild de bliver så store :loveshower :bye :kuller

Dejligt at se dig herinde :kiss (Jeg er jo blevet lidt aktiv herinde igen fordi jeg skal føde til september

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt at de fleste helst vil give legetøj, men vi ønsker os nu også altid noget praktisk. Ønsker gerne tilskud til sko eller tilskud til store ting til Haven (hvis i har have) trampolin, gyngestativ mm. Selvom vi har en lille pige synes jeg vi ender med at drukne i gaver hvis de kun får legetøj.

Hvad med også at ønske jer et dukkehus?

Uhh, et dukkehus :) måske det kunne blive gaven fra mor og far :) tak for de fine forslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brio er altid et hit, og nemt at bygge videre på næste gang.

Vi spiller en del brætspil. Vendespil, billedlotteri og Spejlæg er lige hendes sværhedsgrad. Hit the Hat og Vildkatten har vi også, men det er sådan nogle spil, hvor man skal være hurtig til at spotte det rigtige billede/ den rigtige hat, så der skal man lige være lidt over overbærende, hvis hun skal have en chance :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brio er altid et hit, og nemt at bygge videre på næste gang.

Vi spiller en del brætspil. Vendespil, billedlotteri og Spejlæg er lige hendes sværhedsgrad. Hit the Hat og Vildkatten har vi også, men det er sådan nogle spil, hvor man skal være hurtig til at spotte det rigtige billede/ den rigtige hat, så der skal man lige være lidt over overbærende, hvis hun skal have en chance :D

Vi har vildkatten - til små børn, og der får jeg tæsk af Vega :D vendespil er også et hit, og vil helt sikkert kigge på "hit the hat" og "spejlæg" :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer selv at give et dukkehus. Er Le Toy Van pengene værd? (Det trækker jo op, at de tænker på bæredygtighed?) men ellers?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER