My love

Mme og mad hvor tit

1 indlæg i dette emne

Vi var på sygehuset med lillebror da egen læge havde sendt en henvisning. Han havde kunne høre noget på den ene lunge samt der kom nogle underlige lyde når hsn trækket vejret.

Så fredag blev jeg ringet op af en børne læge at vi skulle indlægges natten over.

Heldigvis vat det kun blødt strube hoved og vi blev sendt hjem igen.

Men mens vi var det snakkede vi msd. Lillebror spiser gerne 120 ml hver tredje time og om natten oftere. Og med det resultat hsn havde mega ondt og havde taget meget på.

Vi fik bud på at sætte ham ned på 90 ml. Vi giver dog 100 pga blandings forholdet. Oh det er hver tredje time. Her til aften fik han dog 115 ml ca og der gik så fire timer før han fik igen.

Men det der undre mig er at hver gang han får 100 ml så gylper han. Men det gjorde han ikke ved 115 ml. Hvordan pokker kan det være? For jeg tænker at gør hsn det ved den mindre portion så har han jo ikke nok i maven til at holde tre timer. Hvilket jeg også kan se da han brokket sig og græder efter to timer. Men vi følger jo bare hvad sygehuset har sagt. Er så bange for at give for meget igen. Og hsn var en del urolig da han fik de 115 ml.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER