Supermor1234

Mange børn

26 indlæg i dette emne

Er der andre der venter nr 3 el 4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har godt nok termin i januar, men jeg venter mit 5. barn :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I vilde!!!! Som jeg har skrevet før så er jeg ud af en søskendeflok på 13... Føler mig nogengange som den der familie i bilkareklamen. Men fedt med en stor familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nr 4 er en efternøler. Der er 8 år ned til den mindste og næsten 13 år til den ældste. Glæder mig til den sidste baby i huset. Der bliver lukket for flere. 4 er perfekt. Det kræver ny bil og udbygning eller nyt hus på sigt men det har været planen hele tiden at vi om to-tre år skulle bygge nyt. Så må der bare lige et ekstra værelse på tegningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne virkelig godt forstille mig 4 børn, men nu må vi se hvor mange vi ender med. Lige nu er vi ved nr 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er imod alt der gør mit liv mere besværligt. Så jeg skal max have to børn. Selvom tanken om flere tiltaler mig så ville jeg kun, hvis jeg havde en barnepige. Orker simpelthen ikke alt det arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er imod alt der gør mit liv mere besværligt. Så jeg skal max have to børn. Selvom tanken om flere tiltaler mig så ville jeg kun, hvis jeg havde en barnepige. Orker simpelthen ikke alt det arbejde.

Altså så synes jeg jo helt personligt at det er en god ide at holde sig til to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I vilde!!!! Som jeg har skrevet før så er jeg ud af en søskendeflok på 13... Føler mig nogengange som den der familie i bilkareklamen. Men fedt med en stor familie

Wauw.. Det synes jeg er fascinerende på en eller anden måde (uden at jeg selv skal have 13 børn).

Hvor i rækken er du og hvor gammel er du. Mega spændende. Men jeg er også super nysgerrig :-). Hvad siger din mor så til at du er gravid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er den ældste og den yngste er 3. Der er to sæt tvillinger. Det er sååå vildt. Det er dog kun min fars.

Min mor har kun mig så hun er mega lykkelig for at hun skal være mormor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter nummer 4  :loveshower  :larm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter od forhåbentlig også en nr 4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg kigger på hus og synes at alt er så dyrt!! Vi har begge en anstændig løn men ville slet ikke kunne overskue at have råd til flere børn?? Hvordan har I råd til fire?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg kigger på hus og synes at alt er så dyrt!! Vi har begge en anstændig løn men ville slet ikke kunne overskue at have råd til flere børn?? Hvordan har I råd til fire?

De bor nok ikke i Kbh eller omegn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha rigtig god pointe. Hvad man kan få for 3 mio i Storkøbenhavn kan man få for 2 mio hvis man kører en time væk. Det er helt absurd. Men jeg vil bare ikke flytte væk fra mine forældre eller hans forældre. Min mor bor i Vanløse og hans i Brøndbyøster. Kan slet ikke se pointen i at flytte væk fra dem man kender (og kan få hjælp af, for ej at glemme)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha rigtig god pointe. Hvad man kan få for 3 mio i Storkøbenhavn kan man få for 2 mio hvis man kører en time væk. Det er helt absurd. Men jeg vil bare ikke flytte væk fra mine forældre eller hans forældre. Min mor bor i Vanløse og hans i Brøndbyøster. Kan slet ikke se pointen i at flytte væk fra dem man kender (og kan få hjælp af, for ej at glemme)

Det forstår jeg godt 100%. Vi bor jo selv i Vanløse. Lige nu er priserne også absurd høje, de falder igen, så det er faktisk dumt at købe nu. Jeg vil ikke flytte væk fra byen, jeg vil hellere bo småt, så det praktiserer vi.

Mine forældres nabo har life sat sit hus til salg. De bor i en lille by på Fyn. Det er sat til salg til 595.000. Det er en murermestervilla på 180 kvm, med stor have og kæmpe garage. Det er jo helt vildt.

Bor i til leje nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke sat os for dyrt. Og min mand tjener tre til fire gange så meget som mig. Jeg er pædagog. Vi bor i et hus som vi næsten har betalt efter mange mange år. Vi har fint råd til 4 børn. Men så kommer der heller ikke flere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at vide ift hvad huspriserne gør. Om de stiger eller falder. Har læst en del om det og alle steder står der at de fortsat vil stige lidt.

Hvis renten stiger så falder huspriserne. Men hvis renten stiger et par procent så kan det bedst betale sig at købe nu i det lange løb.

Vi bor til leje med en husleje på 2700 kr. Vi har tænkt os at beholde lejligheden på Frederiksberg da jeg arbejder skiftende vagter og nogle gange får brug for et sted at sove efter job.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at vide ift hvad huspriserne gør. Om de stiger eller falder. Har læst en del om det og alle steder står der at de fortsat vil stige lidt.

Hvis renten stiger så falder huspriserne. Men hvis renten stiger et par procent så kan det bedst betale sig at købe nu i det lange løb.

Vi bor til leje med en husleje på 2700 kr. Vi har tænkt os at beholde lejligheden på Frederiksberg da jeg arbejder skiftende vagter og nogle gange får brug for et sted at sove efter job.

Huspriserne passer ikke sammen med aktiemarkedet og økonomien i samfundet. Det er en boble der er blevet blæst op, og på et tidspunkt risikerer vi at den brister for fuld tryk.

2700 det var godt nok billigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også derfor vi vælger at ville købe i et område hvor priserne i forvejen ikke er trykket helt op. Der er grænser for hvor meget det hus, vi byder på, kan falde. Det er 155 kvm2 med 65 kvm2 istandsat kælder. Men man kan ikke spise mursten. Og huspriserne betyder kun noget når man skal 1) købe 2) sælge. Selvfølgelig også hvis man skal låne i huset.

Ja det er sindsygt billigt! Det er en bestemt lovgivning lejligheden er under og derfor må den ikke stige i leje med mindre den bliver istandsat men det er den ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også derfor vi vælger at ville købe i et område hvor priserne i forvejen ikke er trykket helt op. Der er grænser for hvor meget det hus, vi byder på, kan falde. Det er 155 kvm2 med 65 kvm2 istandsat kælder. Men man kan ikke spise mursten. Og huspriserne betyder kun noget når man skal 1) købe 2) sælge. Selvfølgelig også hvis man skal låne i huset.

Ja det er sindsygt billigt! Det er en bestemt lovgivning lejligheden er under og derfor må den ikke stige i leje med mindre den bliver istandsat men det er den ikke.

Troede slet ikke man kunne få så billige lejligheder, men det kan man nok heller ikke længere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej og ligeså snart folk fraflytter de billige lejligheder her i mit kompleks, så istandsætter boligselskabet dem og udlejer dem til 10.000 om måneden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej og ligeså snart folk fraflytter de billige lejligheder her i mit kompleks, så istandsætter boligselskabet dem og udlejer dem til 10.000 om måneden.

Det er jo det der sket. Billige boliger i byen eksisterer næsten ikke længere, man skal holde fast i dem, hvis man har dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener I om regeringens forslag til en mindre børnecheck?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det er ret skidt, at de vil tage penge fra børn, så de rigeste kan få skattelettelser. Jeg synes ideen er god nok, hvis den kom børnene til gode et andet sted f.eks. Flere ressourcer i skolerne, så vi sikre et bedre uddannelsessystem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER