pjevser79

Symptomer rigtig eller hjerne?

25 indlæg i dette emne

Hvor hurtigt fik i symptomer på graviditet altså jer der har været gravide. Jeg skal først teste om en uge tid men har haft kvalme on and off den sidste 3 dage og i går startede lidt ømme bryster ikke voldsomt men kommer og går. Jeg er så bange for at det er min hjerne der spiller mig et pus. Jeg har været igennem MA og en uge efter en udskrabning for Ca 2 mdr siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber snart det lykkes for jer at blive gravide igen :goodluck

 

Jeg har aldrig haft nogen pålidelige symptomer før jeg var gået nogle dage-en uge over tid. Så første symptom her er at mensen ikke kommer. Jeg er gravid med mit 5. barn.

 

Jeg har hørt om kvalme fra uge 3 men for mig har det altid kun været efter 6+ jeg har haft kvalme. Pøjpøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har normalt massiv kvalme fra ca 3+5/6 stykker... Denne gang slet ikke... :blink

Eneste tegn er lidt mere tissetrang og træthed...

Så det kan være svært at regne med... Held og lykke..! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man have murren/stikken i underlivet som tidligt tegn? Eller er det ikke alle der har det? Er ret nybegynder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke haft muren eller stikken da jeg var gravid med min datter og de gange at graviditeten er gået til grunde har det været meget forskellige. Er bare bange for at det er hovedet der spiller mig til pus desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig at det lykkes snart igen ☺️

Men jeg havde ingen symptomer udover ømme nippels og bryster, som jeg også oplevede op til mens. Dog forsatte det bare og de blev meget mere ømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde absolut ingen symptomer før efter jeg testede positivt. 

Eller jo, eneste symptom var at jeg ikke havde optræk til menstruation med murren i underlivet, ømme bryster etc.

 

Det startede først noget tid efter positiv test mindes jeg :) 

 

X'er for at den snart er der igen for dig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig at det lykkes snart igen ☺️

Men jeg havde ingen symptomer udover ømme nippels og bryster, som jeg også oplevede op til mens. Dog forsatte det bare og de blev meget mere ømme.

Mange tak det var et meget hårdt forløb jeg kom igennem bare jeg mistede sidste gang så håber virkelig at det snart er vores tur men tror desværre ikke på den denne gang men det finder jeg ud af sidst på ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første graviditet kastede jeg op fra uge 5.

Ved min anden graviditet fik jeg mega kvalme i uge 7.

Ved min tredje graviditet kom det også i uge 7.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak det var et meget hårdt forløb jeg kom igennem bare jeg mistede sidste gang så håber virkelig at det snart er vores tur men tror desværre ikke på den denne gang men det finder jeg ud af sidst på ugen

Husker desværre godt, at det ikk gik godt. Vi var jo i terminsgruppe sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den graviditet jeg lige har haft som desværre gik til grunde, der startede symptomerne på graviditet inden jeg overhovedet selv havde fanget at det kunne være det.

Sådan lidt små kvalme til aften når jeg skulle sove. Jeg havde meget run på arbejdet så jeg troede bare det var træthed.

Men jeg nåede både at have ekstrem ømme bryster, små kvalme og øget lugtesans inden min mand altså lige mente at det vidst var på tide at tage en GT.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den graviditet jeg lige har haft som desværre gik til grunde, der startede symptomerne på graviditet inden jeg overhovedet selv havde fanget at det kunne være det.

Sådan lidt små kvalme til aften når jeg skulle sove. Jeg havde meget run på arbejdet så jeg troede bare det var træthed.

Men jeg nåede både at have ekstrem ømme bryster, små kvalme og øget lugtesans inden min mand altså lige mente at det vidst var på tide at tage en GT.

Sådan have jeg det også sidst jeg var gravid som desværre også gik til grunde. Derfor er jeg sådan lidt nervøs for om det er det ene eller andet jeg har også denne gang meget ømme fødder om aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husker desværre godt, at det ikk gik godt. Vi var jo i terminsgruppe sammen.

ja det kan jeg godt huske og håber at i har det godt alle sammen. Jeg får klarhed om det her i weekenden. Men kan godt mærke at jeg er begyndt at være bange for at tænk hvis jeg er gravid og hvad sker der så bliver den der eller skal jeg igennem det samme skrækforløb igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan jeg godt huske og håber at i har det godt alle sammen. Jeg får klarhed om det her i weekenden. Men kan godt mærke at jeg er begyndt at være bange for at tænk hvis jeg er gravid og hvad sker der så bliver den der eller skal jeg igennem det samme skrækforløb igen

Dem der er aktive der inde har det vist fint. Jeg hsr det i hvert fald super.

Håber på gode nyheder, men kan godt forstå at du er lidt bange/nervøs, i forhold til om det skal ske igen.

Kan ikk huske hvor langt du var henne da det skete, men håber de følger dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem der er aktive der inde har det vist fint. Jeg hsr det i hvert fald super.

Håber på gode nyheder, men kan godt forstå at du er lidt bange/nervøs, i forhold til om det skal ske igen.

Kan ikk huske hvor langt du var henne da det skete, men håber de følger dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen tillykke! Krydser fingre for det er en keeper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også det var en super hårdt omgang sidste og ønsker ikke at gentage den igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber alt det bedste for dig, og den lille spire bliver siddende frem til termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber alt det bedste for dig, og den lille spire bliver siddende frem til termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak det håber jeg også jeg er jo kun 4 uger henne

Ja det har vi alle været

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har vi alle været

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer man lige forbi og læser at du har en positiv test :D

Kæmpe stort :kram

Krydser fingre for at spiren bliver hængende :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer man lige forbi og læser at du har en positiv test :D

Kæmpe stort :kram

Krydser fingre for at spiren bliver hængende :kiss

Ja jeg er så glad nu skal det være har været snart igennem alt hvad man kan være igennem så nu må det være vores tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Krydser fingre for at det går godt denne gang!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Krydser fingre for at det går godt denne gang!!! :kram2

Mange tak det håber jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER