My love

Nogen ideer?

5 indlæg i dette emne

Vi har en lille dreng på fem uger. Var i går til fem ugers undersøgelse. Lægen kunne høre noget på ene lunge. Og var lidt bekymret over han lyder som om han er stoppet i næsen samt han laver en slags pivedyrs lyd, især lige inden han bliver gal. Selv troede jeg bare det var hans lyd

Vi skal til tjek om 14 dage men efter snak frem og tilbage herhjemme er vi blevet enige om at ringe til dem i morgen. Fik at vide jeg måtte ringe hvis det tog til. Og synes det har gjort det her i eftermiddag. Dog er det bedre igen.

Har ikke fået at vide hvad de mistænker.

Er det nogen af jer der har oplevet det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min første tanke var astmatisk bronkitis? :chin:

:kram Ikke rart at være i tvivl om sådan noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første tanke var astmatisk bronkitis? :chin:

:kram Ikke rart at være i tvivl om sådan noget :(

Altså vores store pige har det. Og synes ikke det lyder sådan.

Jeg har ikke selv været bekymret før efter jeg kom hjem fra lægen i går.

Han virker ikke generet af det men det kan vi jo selvfølgelig ikke vide

Og min mand synes ikke vi skal vente 14 dage mere. For det har været sådan i tre uger uden vi har koblet det til der kunne være noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor stor var han ved fødselen?

Vores Tobias vejede jo under 2500 g og peb også de første par uger.

Vi fik at Davide at det var helt normalt for børn med lav fødselsvægt noget med at han skulle træne sine lungekapacitet op eller noget i den stil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor stor var han ved fødselen?

Vores Tobias vejede jo under 2500 g og peb også de første par uger.

Vi fik at Davide at det var helt normalt for børn med lav fødselsvægt noget med at han skulle træne sine lungekapacitet op eller noget i den stil.

Han er født 40+6 og var 56 cm og vejede 3175. I forhold til vores datter var han ikke stor. Samtidig havde han en hård start. Mit fostervand var grønt og han var stresset så der blev lagt elektrode på hans hovede. Dog var han ude 13 min senere. Men han var helt slap da han kom. Og et helt hold af læger osv blev tilkaldt. Han blev suget og der gik 15 min før han fik fuld score og han kom over til mig.

Mit bud var det måske havde noget med fødslen at gøre. Men synes bare ikke det har været der fra start

Men hader de læger ikke bare kan sige noget frem for man bare indkaldes senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER