tsecret

Hvornår føder jeg?

Hvornår føder jeg?    14 members have voted

  1. 1. Hvornår føder jeg?

    • 39+0 (onsdag)
      0
    • 39+1 (torsdag)
      0
    • 39+2 (fredag)
      0
    • 39+3 (lørdag)
      0
    • 39+4 (søndag)
      2
    • 39+5 (mandag)
      0
    • 39+6 (tirsdag)
      0
    • 40+0 (onsdag)
      1
    • 40+1 (torsdag)
      1
    • 40+2 (fredag)
      2
    • 40+3 (lørdag)
      2
    • 40+4 (søndag)
      0
    • 40+5 (mandag)
      1
    • 40+6 (tirsdag)
      0
    • senere
      5

Please sign in or register to vote in this poll.

7 indlæg i dette emne

I morgen rammer jeg 39+0, og jeg har ingen tegn på fødsel endnu. Maven er dog sunket og lillesøster ligger med hovedet rigtigt og alt det der. 

 

Jeg er andengangsfødende og sidste gang blev jeg sat i gang ca. en uge efter termin. 

 

Jeg har fundet denne statistik her

 

Hvis du føder mellem graviditetsuge 37+0 og 41+6, føder du til tiden. Det gør 88 ud af 100.

Dem der føder til tiden fordeler sig ca. således:

  • 6 % føder i uge 37
  • 15 % føder i uge 38
  • 22 % føder i uge 39
  • 27 % føder i uge 40.
  • 18% føder i uge 41.

Jeg vil MEGET gerne vente med at føde til tidligst på mandag, men manden og jeg er uenige om hvor stor chancen er for det. Så nu prøver jeg en meningsmåling her :) Håber i vil være med til at hjælpe med at stemme - men hvis i ved noget anden statistik end det her, som inkluderer andengangsfødende vil jeg også meget gerne høre. Eller hvad sandsynligheden er for at føde i bestemte perioder når man allerede har overstået uge 37 og 38 uden fødsel. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg aner intet om statistik, men har gættet på 39+4 udelukkende fordi det var der, jeg fødte mit andet barn, mens den første kom en uge efter terminsdatoen. Så det er ud fra min egen personlige statistik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gættet 40+2, for der fødte jeg anden gang. Meget statistisk :D

Når nu du ikke har nogen tegn og gik over tid sidst, så tror jeg ikke du føder før termin. Jeg tror dog heller ikke du går frygtelig lang tid over, når maven er sunket og du er andengangs.

Det bliver sjovt at se om man får ret :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemte 39+4 for det var der Nohr kom ud :wub Med William gik jeg aldrig i fødsel og fik kejsersnit 40+4, så jeg var ret overrasket da Nohr ville ud så 'tidligt' :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner intet om statistik, men har gættet på 39+4 udelukkende fordi det var der, jeg fødte mit andet barn, mens den første kom en uge efter terminsdatoen. Så det er ud fra min egen personlige statistik :)

Ej hvor sjovt at vi begge ventede længe med den store og fødte 39+4 med den lille ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt at vi begge ventede længe med den store og fødte 39+4 med den lille ^_^

Ja, pudsigt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født hhv 37+5, 41+3, 40+0 og igangsat 40+5... så jeg er fortaler for at termin er sådan en slags gennemsnit og man føder når baby har lyst eller lægen siger det er på tide. Man kan desværre ikke regne med noget og det bedste man kan gøre er at finde urimelige mængder tålmodighed frem.

 

Men jeg vil da gerne gætte. Jeg gætter på du føder 41+0. Og håber du får en rigtig god og nem fødsel :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER