lpd

Billedvæg

15 indlæg i dette emne

Vi skal have lavet en billedvæg over vores sofa. Jeg kan simpelthen ikke beslutte om jeg skal lave billederne i sort/hvid eller farve. Vi har i forvejen ikke særlig meget farve i hjemmet, egentlig ikke et bevidst valg, vi er ikke bo bedre typer og de fleste af vores møbler er købt brugt/arvet og uden videre tanker bag ;)

Jeg kunne også lave sort/hvid billeder, og så nogle få plakater (jeg har fx sådan en mor-plakat) i farver? Jeg tror det bliver grimt/forstyrrende med alt for mange farver/baggrunde, altså fx græs, træer og hvad for nogle billeder vi nu kommer til ar have hængende.

Arghhh hjælp - vil gerne have et pænere og mindre "rodet" hjem :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du ikke have både farver og sort/hvid?

Så kan du vælge de mindst larmende billeder i farver, og dem med græs og baggrund i sort/hvid. Det synes jeg ville se godt ud!

Jeg er personligt sådan en, der synes det bliver lidt for klinisk hvis både møbler og pynt er monokromt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke have både farver og sort/hvid?

Så kan du vælge de mindst larmende billeder i farver, og dem med græs og baggrund i sort/hvid. Det synes jeg ville se godt ud!

Jeg er personligt sådan en, der synes det bliver lidt for klinisk hvis både møbler og pynt er monokromt ;)

Åhh men ville det blive forstyrrende? Det kan jeg ikke helt finde ud af :D derfor jeg tænkte på plakatløsningen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet disse plakater som billedvæg herhjemme

rievcm.jpg

Næste gang skal de laves på mat papir. De skinner helt åndsvag... Og så overvejer jeg at lave den i farver næste gang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh men ville det blive forstyrrende? Det kan jeg ikke helt finde ud af :D derfor jeg tænkte på plakatløsningen :lol

Det kommer selvfølgelig an på billederne og hvor de hænger. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må vi se et billede af din stue? Så er det nemmere at komme med input :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en billedevæg, med billeder i farve :) synes det er flot!

Min veninde har en, hvor det er sort hvide billeder, også har rammerne farver..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores billeder er i farver. Jeg synes det er hyggeligt og ikke spor rodet, men jeg er også meget lidt farveforskrækket efter i mange år kun at have sværget til sort og rød ;)

Billederne er for øvrigt sat op med elefantsnot, så det er nemt at ændre på det og tilføje flere

353143B0-C550-487B-B035-4132FF4E766E_zps

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er I gode!

Her er lige et billede. Som I kan se er det meget bart og dødt ;)

20160628_105609_zpslckldnn0.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rundt om fjernsynet skal vi have lavet noget reolsystem med nogle kasser. Har set lidt forskelligt på pinterest med bla. kasser sat op som bikuber, det synes jeg er ret fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt klart vælge i farver.

Mange kan finde mange guides på fx Pinterist som viser hvordan man laver en harmonisk billedevæg - altså så de placeret korrekt ift hinanden. Så kan der sagtens komme knald på farverne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart masser af farver. Det behøver du ikke være bange for. Og jeg elsker at det ikke nødvendigvis skal være klassisk bo bedre. Giv du den bare gas :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farver :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan ser vores ud herhjemme

kefijijawilisawi.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER