Elisamus

maven ved nr. 2

12 indlæg i dette emne

Hvor hurtigt kommer maven ved nr 2?

Jeg er overvægtig i forvejen og ligner allerede nu en der er halvvejs :oops Men hvor hurtigt kan man se at jeg er gravid?  (jeg er ikke gravid endnu men vi er begyndt på pb2 ´men jeg vil gerne vente med at fortælle om det før efter NF)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg synes virkelig at man begynder at kunne se det nu og manden er enig. Jeg er 7+4 og det er for alvor kommet indenfor de sidste par dage. Jeg ville i hvert fald snart have meget svært ved at skjule det. Jeg vejer kun en lille smule for meget, men tilgengæld har jeg skilte mavemuskler fra første graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg formåede at holde det skjult til efter NF også ved nr 2. Men det var ikke nemt de sidste par uger. Det blev til meget løst tøj. Men jeg nåede at blive relativt slank mellem graviditeterne, så det gjorde det nok sværere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker hvis man er overvægtig og folk spørger eller noget kan man altid sige at man bare er tyk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget slank - og jeg tror faktisk det er sværere at holde skjult der. Hvis man normalt har en hel flad mave så får man hurtigt den der karakteristiske helt runde bule..

Jeg har begge gange (uden at være stor nogen af gangene) måttet krybe til korset henne omkring uge 10 fordi folk decideret begyndte at spørge. Og det på trods af både meget poset tøj, vintermåneder og kreativ brug af ferie.

Jeg blev stor i samme hast første og anden gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er overvægtig og venter mit 5. barn - dem som kender mig kunne godt se at maven var vokset omkring uge 8-9 men det er stadig ikke mere end det kan camoufleres nu i 13. uge selv om jeg nok syns jeg ser ret tyk ud på maven især. Men jeg har ikke rigtig været ude for at folk spørger før meget sent i graviditeten. Sidst var jeg omkring uge 20 før jeg så sådan rund gravid ud, og alligevel var der folk der blev overraskede når jeg nævnte årsagen til den runde mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været gravid temmelig mange gange - dog uden at gå helt til termin...

Den gang det gik hurtigst var med min engledatter i 2014... Men da var jeg overstimuleret og derfor fyldt med væske i maven..

Denne gang har jeg tabt 14 kg siden januar og fået trænet min krop/mave godt op og jeg tror derfor ikk det er nær så slemt med oppustetheden... Samtidig har jeg holdt fast i mine nye kostvaner og det tror jeg også er positivt...

Men jeg har dog en forventning om at der vil ske noget forholdsvist tidligt (uge 7-8) og at den der lille klassiske bule nederst vil stå tydeligere frem end da jeg vejede 14 kg mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er kuglerund. Den ligner fuldstændig en gravid mave i 4-5 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke overvægtig, her kunne jeg ikke passe mine bukser fra uge 6-7 og var nødt til at fortælle det på arbejdet i uge 8 for der var maven allerede stor. Første gang kunne jeg uden problemer skjule det til efter NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten kan man også være frygtelig oppustet der gør at man ser meget gravid ud, og så aftager det igen inden nf for så at komme igen senere.. Det har jeg i hvert fald oplevet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også overvægtig og ved min nr 2 gik det hurtigt stærkt med at maven voksede..det kunne virkeligt ikke skjules indtil uge 12..( selvom jeg prøvede) der efter stoppede det lidt og fra ca uge 20 gik det endeligt lidt langsommere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændene med maven hvad jeg kan forvente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER