Barbamama

Kan I inspirere mig til en gave til min mand?

66 indlæg i dette emne

Og det var 60! :glad

Der står "Fordi xxx" på dem alle sammen, så jeg tror, jeg skriver "Jeg elsker dig" på den anden side og så hænger dem op sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:super :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, det vil betyde langt mere end en gave :biglove

Det første jeg tænkte på var en nøglering endte i læder med noget graveret i eller en træ nøglering. Man kan også få dem special lavet som fx hjerte osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove hvor er du god!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! Præmie-kone :D :Biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :tak :lovebk Men jeg ville nu stadig gerne finde en gave, der er bare ikke noget, der lige føles helt rigtigt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! Præmie-kone :D :Biglove

Haha præmie-kone, det lyder nærmest som en man tager på udstilling med :lolhit

Ved skisme ikke om jeg altid er en præmie :unsure Men nu har jeg da i hvert fald gjort NOGET :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Gaven blev japanske tegnefilm. Ikke romantisk, ingen referencer, ikke noget særligt. Men et sikkert hit. Sådan må det være :)

Sukker dog stadig efter fuglene :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Nu er der også en "til os" gave :lolhit :badgirl :shop

Og så er jeg ved at lave en playlist med vores greatest lovesongs :wub Den er dog ikke så lang :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så løvernes konge bamser i br :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så løvernes konge bamser i br :)

Det er sødt men ville slet ikke give mening for ham. :) Men han bliver glad for tegnefilmene, jeg har købt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille update: Han fattede hat af fuglene, men var glad for tanken og for at de gjorde mig glade ;)

Hjerterne var til gengæld en uventet stor succes. Jeg havde klistret dem op i hele stuen og lavet en playlist med kærlighedssange der har haft betydning for os. Han blev faktisk lidt rørt og meget glad :biglove

Nå ja og få dage inden tog jeg ham i at øjne et computerspil så det fik han også og det blev han også glad for :)

Derudover var vi på restaurant i Sæby hvor vi spiste mens vi kiggede udover vandet og bagefter tog vi i Fårup og prøvede de vilde rutchebaner :D

En dejlig bryllupsdag, selvom vi virkelig godt kunne have brugt flere timer alene! :biglove

2crm78z.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille update: Han fattede hat af fuglene, men var glad for tanken og for at de gjorde mig glade ;)

Hjerterne var til gengæld en uventet stor succes. Jeg havde klistret dem op i hele stuen og lavet en playlist med kærlighedssange der har haft betydning for os. Han blev faktisk lidt rørt og meget glad :biglove

Nå ja og få dage inden tog jeg ham i at øjne et computerspil så det fik han også og det blev han også glad for :)

Derudover var vi på restaurant i Sæby hvor vi spiste mens vi kiggede udover vandet og bagefter tog vi i Fårup og prøvede de vilde rutchebaner :D

En dejlig bryllupsdag, selvom vi virkelig godt kunne have brugt flere timer alene! :biglove

2crm78z.jpg

Det lyder som en helt fantastisk dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare skønt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER