Barbamama

Kan I inspirere mig til en gave til min mand?

66 indlæg i dette emne

Haha jeg prøvede lige at google noget Lion King og faldt over denne :lol

20ixtf6.jpg

Det kan ikke udelukkes, at den bliver klistret på en eventuel gave :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha jeg prøvede lige at google noget Lion King og faldt over denne :lol

20ixtf6.jpg

Det kan ikke udelukkes, at den bliver klistret på en eventuel gave :lol

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg prøvede lige at google noget Lion King og faldt over denne :lol

20ixtf6.jpg

Det kan ikke udelukkes, at den bliver klistret på en eventuel gave :lol

I love it! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et bonsai-træ? :chin: Han er glad for alt japansk (dog mest tegnefilmen Naruto :D), og det er jo et træ... Men jeg ved ikke, om det ville give mening for ham (og om det alligevel ville være mig, der passede det) :chin:

Måske noget rigtig nørdet til hjemmet a la "hans version af Kaj Boyesen Love Birds"... En lille Stormtrooper eller noget fra Ringenes Herre? :chin:

Noget der leder tankerne på Thailand ville også være cool, for det var der, vi var på bryllupsrejse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt - må man godt have lov til at brokke sig over den her tråd?! Fordi nu bliver JEG nok nødt til at købe de der turtelduer til min mand i 5 år bryllupsgave! De er faktisk er DYRE! Og havde det ikke været for dig, var jeg ALDRIG kommet på det! Ikke i orden blev der sagt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en henvendelse fra Familiegaver, der graverer i træ - billeder og tekst - kunne det mon være noget?

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt - må man godt have lov til at brokke sig over den her tråd?! Fordi nu bliver JEG nok nødt til at købe de der turtelduer til min mand i 5 år bryllupsgave! De er faktisk er DYRE! Og havde det ikke været for dig, var jeg ALDRIG kommet på det! Ikke i orden blev der sagt!

UNDSKYLD :kiss synes man kan være heldig at finde dem med 20-30% hvis man holder øje for de ER dyre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UNDSKYLD :kiss synes man kan være heldig at finde dem med 20-30% hvis man holder øje for de ER dyre

Jeg har fundet dem til 639 kr. Det hjælper selvfølgelig noget. Men jeg står ved min klage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha Mistel :D

Ki, de er godt nok fine men hvis jeg ender med træpynt, så tror jeg det bliver turtelduerne :) (Selvom jeg hellere vil have at B giver dem til MIG. :D Er der ikke nogen, der lige kan tippe ham? :lolhit )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha Mistel :D

Ki, de er godt nok fine men hvis jeg ender med træpynt, så tror jeg det bliver turtelduerne :) (Selvom jeg hellere vil have at B giver dem til MIG. :D Er der ikke nogen, der lige kan tippe ham? :lolhit )

Jeg får lige en inspiration fra the Simpsons!! Din gave til B er naturligvis, at du har købt en gave (turtelduerne), til ham, så han har noget at give dig, når nu han glemt jeres bryllupsdag og du ikke bliver skuffet.  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får lige en inspiration fra the Simpsons!! Din gave til B er naturligvis, at du har købt en gave (turtelduerne), til ham, så han har noget at give dig, når nu han glemt jeres bryllupsdag og du ikke bliver skuffet. :7himmel

Hahaha!! Fristende, men jeg tror ikke han glemmer dagen :) Måske køber jeg dem bare til mig fra mig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh! Det er sikkert også noget for B, men ikke umiddelbart noget der frister mig at give ham i gave til vores bryllupsdag :blush

 

Det kunne jeg heller ikke finde på. Men man kan jo aldrig vide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet dem til 639 kr. Det hjælper selvfølgelig noget. Men jeg står ved min klage!

Haha fair nok :p :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha Mistel :D

Ki, de er godt nok fine men hvis jeg ender med træpynt, så tror jeg det bliver turtelduerne :) (Selvom jeg hellere vil have at B giver dem til MIG. :D Er der ikke nogen, der lige kan tippe ham? :lolhit )

Stik mig hans nr.

Hej Brian. Jeg hedder sdb og Mette vil gerne have de her flotte træfigure i bryllupsgave. Held og lykke med eksamen og god sommer :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stik mig hans nr.

Hej Brian. Jeg hedder sdb og Mette vil gerne have de her flotte træfigure i bryllupsgave. Held og lykke med eksamen og god sommer :lol

 

Det kan jeg også lave, hvis du vil have lidt gruppepres ind :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha I er gode :lol

Ej, jeg synes egentlig slet ikke, han skal købe noget så dyrt. Men ih hvor ville det være en fin gave :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en Raspberry pi, hvis han er tilpas nørdet? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en Raspberry pi, hvis han er tilpas nørdet? ;)

Det ved jeg slet ikke hvad er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg slet ikke hvad er :D

 

Det er en lillebitte computer som man selv kan programmere til at gøre forskellige ting, f.eks. kan man installere den i postkassen og så få den til at sende en mail når den registrerer at der er post ;) Eller alt muligt andet hvad man finder på. Og så er den billig. Og rigtig nørdet ;) 

 

http://www.labtech.dk/produkt/7701/raspberry-pi?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en lillebitte computer som man selv kan programmere til at gøre forskellige ting, f.eks. kan man installere den i postkassen og så få den til at sende en mail når den registrerer at der er post ;) Eller alt muligt andet hvad man finder på. Og så er den billig. Og rigtig nørdet ;)

http://www.labtech.dk/produkt/7701/raspberry-pi?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Ej hvor er den nuttet :D Men stadig ikke helt hvad jeg forestillede mig som bryllupsgave :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig mest hooked på turtelduerne selvom de er for dyre og mere til mig selv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig mest hooked på turtelduerne selvom de er for dyre og mere til mig selv :rolleyes

Helt ærlig, BBM,turtelduer it is!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt en ismaskine til Jimmy (i farsdags gave) gav godt nok 1500kr men så er der også is hele sommeren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærlig, BBM,turtelduer it is!

Jeg bliver sgu nok bare nødt til at købe noget til ham også :lolhit

Måske nye boxershorts, det mangler han sgu altid :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er i hvert fald gået i gang med de 60 sedler. Jeg laver dem som røde hjerter og tænker at klistre dem op i hele lejligheden mens han afleverer ungerne til pasning :D

Har allerede de første 20 :glad

904tqf.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER