Barbamama

Kan I inspirere mig til en gave til min mand?

66 indlæg i dette emne

Vi har bryllupsdag om knap 2 uger. 5 år :biglove Vi har egentlig slet ikke tradition for hverken gaver eller særligt fede bryllupsdage, men jeg lurer lidt på måske at give manden noget i år...

Men jeg ved ikke hvad. Og det må helst ikke være for dyrt. Eller kræve ret meget tid (eftersom jeg har han hjemme "på fuld tid" fra på onsdag) :rolleyes

Det behøver ikke at være noget helt vildt stort og fantastisk. Det skal det faktisk på en måde helst IKKE være, for jeg forventer ikke at få noget selv, og jeg ved, at han vil blive forlegen, hvis jeg så kom med noget alt for bombastisk. Men jeg vil gerne give ham en eller anden sød lille tanke.

Det skal ikke være noget spiseligt/drikkeligt, gavekort eller oplevelse.

Mit bedste bud er en fotogave, en eller anden brugbar (!!!) ting på med et billede af os. Men han har lige fået en kop med ungerne på (som han bruger dagligt :biglove ) i fars dags gave, mangler ikke cover til mobil eller iPad, og billeder i ramme vil være mere til mig end til ham...

Nogle gode bud? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er hans kærlighedssprog? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er hans kærlighedssprog? :)

Øeh. Hvad er det nu mulighederne er? :chin: Vi bruger ikke så meget de der kærlighedssprog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

60 sedler med søde ord om/til ham ;) - 1 for hver måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

60 sedler med søde ord om/til ham ;) - 1 for hver måned

Mnjaeh, måske :chin: Jeg har faktisk en liste på min telefon over ting, jeg elsker ham for/ved ham, og der er jeg oppe på 53 ting, så der er jeg jo tæt på målet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mnjaeh, måske :chin: Jeg har faktisk en liste på min telefon over ting, jeg elsker ham for/ved ham, og der er jeg oppe på 53 ting, så der er jeg jo tæt på målet :lol

Så er det jo oplagt! Du kan jo supplere hvis andre kommer med mere fabelagtige ideer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne det være en eller anden ting, som han bare blev glad for? Altså, en skjorte, bog, spil, evt. et spil I kan spille sammen... En date? Ved godt du sagde ikke oplevelser - men få ungerne passet og inviter ham på dinner and a movie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 år er jo træbryllup, så en træfigur?

Jeg regner selv med at få lavet noget i træ, hvis jeg kan finde et sted der gør det. Enten et skilt med vores navne til hoveddøren, eller silhuetter af et billede af ham og jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er hyggeligt at give en lille ting som passer med hvad bryllupsdag det er. Påtænker selv at give kay Bojesen love birds på vores 5 års bryllupsdag - eller hvis vi har fået hus til den tid (håber jeg virkelig!) så er navneskilt med vores fælles efternavn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh turtelduerne ville være SÅ perfekt en gave... hvis det var til mig. :P Synes de er så fine og symbolikken er jo perfekt. :biglove Men at 5 år er "træ" er rimeligt meget "Nå-viden" for Brian og pynt er generelt for min skyld. :chin:

Ellers også en fed idé med noget udskåret i træ...

Og ja, bog og boxershorts er faktisk oplagte :D

Date er allerede planlagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige selv ideen at det måske kunne være Løvernes Konge på dvd. Vi så den som musical sammen i London og der blev sunget "Can You Feel The Love" i kirken...

Eller måske noget andet Løvernes Konge? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh turtelduerne ville være SÅ perfekt en gave... hvis det var til mig. :P Synes de er så fine og symbolikken er jo perfekt. :biglove Men at 5 år er "træ" er rimeligt meget "Nå-viden" for Brian og pynt er generelt for min skyld. :chin:

Ellers også en fed idé med noget udskåret i træ...

Og ja, bog og boxershorts er faktisk oplagte :D

Date er allerede planlagt :)

Altså de er også hundrede procent en ego gave. Anders hader alle der træ figure ting. Men han giver altid mig gavekort gil at tage ud og spise som også er noget for ham jo så det tager jeg ikke så tungt :p

Nåh hvor sødt med løvernes konge referencen og genial film jo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke, om det er en mulighed, men min mand er i hvert fald ret meget oppe at køre over, at de har sommerudsalg på Steam :rolleyes

Ellers er Løvernes Konge en virkelig fin idé :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de er også hundrede procent en ego gave. Anders hader alle der træ figure ting. Men han giver altid mig gavekort gil at tage ud og spise som også er noget for ham jo så det tager jeg ikke så tungt :p

Nåh hvor sødt med løvernes konge referencen og genial film jo!

Hahaha ja okay, jaeh det behøver heller ikke at være så seriøst :D

Jeg skal lige være helt sikker på, at vi ikke allerede har Løvernes Konge, men ellers kunne den godt være et bud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke, om det er en mulighed, men min mand er i hvert fald ret meget oppe at køre over, at de har sommerudsalg på Steam :rolleyes

Ellers er Løvernes Konge en virkelig fin idé :wub

Steam???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steam???

En online spilbutik, hvorfra du downloader dine spil direkte, kan connecte med dine venner og se hvad de har, hvad de spiller, spille med dem osv. Virkelig en ting for en gamer som min mand :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, vi har allerede Løvernes Konge <_< Men jeg kan da foreslå at vi ser den :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert noget med løvernes konge!

Måske efterfølgerne? :) hvis i har den første altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En online spilbutik, hvorfra du downloader dine spil direkte, kan connecte med dine venner og se hvad de har, hvad de spiller, spille med dem osv. Virkelig en ting for en gamer som min mand :p

Arh! Det er sikkert også noget for B, men ikke umiddelbart noget der frister mig at give ham i gave til vores bryllupsdag :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert noget med løvernes konge!

Måske efterfølgerne? :) hvis i har den første altså!

Jeg må lige pløje mig igennem samlingen, men jeg tror faktisk måske vi har alle 3 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh tjaeh.. Det er interessant, men jeg er ikke sikker på, at jeg helt synes at opdelingen giver mening for mig :)

I øvrigt er det en gave, jeg har i tankerne, så sproget er valgt, kan man sige :lol

Men hvis han fx er til tjenester, så giver du ham måske et gavekort, hvor du laver nogle af hans pligter, er det anerkendende ord giver du ham måske 10 sedler med, hvorfor det netop er ham du er vild med :) giver det mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis han fx er til tjenester, så giver du ham måske et gavekort, hvor du laver nogle af hans pligter, er det anerkendende ord giver du ham måske 10 sedler med, hvorfor det netop er ham du er vild med :) giver det mening?

Jaeh, jeg kan godt se, hvad du mener, men umiddelbart og ud fra testen, så er både B og jeg sådan relativt bredt fordelt over de sprog... Jeg tror det er hele teorien om 5 kærlighedssprog, der ikke sådan rigtig falder i hak hos mig :) Men tak for budet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, jeg kan godt se, hvad du mener, men umiddelbart og ud fra testen, så er både B og jeg sådan relativt bredt fordelt over de sprog... Jeg tror det er hele teorien om 5 kærlighedssprog, der ikke sådan rigtig falder i hak hos mig :) Men tak for budet :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER