Lovely Lady

Ismaskineanbefalinger

61 indlæg i dette emne

Jeg vil have sådan en dimmer med kompressor osv., så neg slipper for at have skåle i fryseren osv. Men er der nogen, der har nogen erfaringer - kan de billige versioner gøre det, eller skal jeg ud i en større investering? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har den fra coop, hedder den mon Wilfa :chin:

Den er super god - laver is på ca 30 minutter. Den larmer måske lidt mere end de dyre, men skålen er fin stor og den virker bare! Har haft den i over et år nu og den er flittigt brugt :)

Edit: det er ikke Coops, jeg købte den bare der :) Men den kostede ca 1300kr på tilbud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en wilfa og meget glad for den, gav 1500 over nettet. Har set den til 2500 nogle steder i fysiske butikker så hold godt øje med prisen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en OBH Nordica og den er virkelig skod! Isen kommer direkte ned i det der fryseelement, så det når at fryse fast op ad siderne = dimmerdutten kan ikke køre rundt når man har fået hældt isen i :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers dr det en Philips vi har? Tjekker lige senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spammer lige tråden, sorry, men måske er den vi har ikke med kompressor? Den er i hvert fald skod. Og jeg synes ikke der er forskel på isen om den har været i ismaskine eller bare direkte i fryseren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Wilfa.. :chin: Hvilken model?..

Lpd: umiddelbart lyder dine problemer som dem, jeg har med 'skål i fryser'-modellen - jeg satser på, at det funker bedre med kompressor :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her tråd viser jeg ikke til min mand der sukker højlydt efter en ismaskine for at kunne lave is der er tilladt på hans diæt :) Jeg vil gerne give ham en når han når sit første delmål så håber ikke der er for lang tid til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Wilfa.. :chin: Hvilken model?..

Lpd: umiddelbart lyder dine problemer som dem, jeg har med 'skål i fryser'-modellen - jeg satser på, at det funker bedre med kompressor :goodluck

Mener jeg har denne:

https://www.kitchenone.dk/produkt/wilfa-icm-c15-ismaskine/?gclid=Cj0KEQjw17i7BRC7toz5g5DM0tsBEiQAIt7nLGnWf4FjAZgQbH3Dvp_6OZXr4WMdkQPnr9oGAmpAuSQaAi1j8P8HAQ

(Er i sommerhus, så kan ikke tjekke, men det ligner den på en prik)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, nu er jeg jo også nødt til at eje en ismaskine :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg har netop spist isdessert fra søsters nyindkøbte ismaskine, muuuums! Jeg ønsker mig en ismaskine nu :lol

Jeg aner dog overhovedet ikke hvad den hedder. Det eneste jeg ved er at den koster 4000 normalt, men at hun havde fået den til 2500 på tilbud.

Så jeg bliver altså lidt glad for at læse at de også kan købes billigere :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er 100000 gange bedre/lettere med kompressor. Jeg lavede meget mindre is med den alm end med den med kompressor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg har længe villet købe en ismaskine, så denne her tråd er da bare fantastisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg har længe villet købe en ismaskine, så denne her tråd er da bare fantastisk :D

Glæder mig til du får det gjort og jeg skal agere forsøgskanin nu du flytter tættere på :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:ditto

Den ene Wilfa kan Wupti klare billigere (for os uden personalerabat ;) ).

Det er sikkert den manden min har set sig varm på. Koster vist 1200kr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sikkert den manden min har set sig varm på. Koster vist 1200kr?

Jeps :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :)

Mener han sagde den havde vundet noget bedst i test :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener han sagde den havde vundet noget bedst i test :chin:

Jeps :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til du får det gjort og jeg skal agere forsøgskanin nu du flytter tættere på :P

 

Du skal være velkommen :D Men der var vist en aftale om noget jordbærtærte først ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal være velkommen :D Men der var vist en aftale om noget jordbærtærte først ;) :P

Haha ja - Uh nu du siger jordbærtærte har jeg da et stort stykke hjemmelavet (svigermor ❤️) i køleskabet jeg havde glemt alt om :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også Wilfa (en to liters) og det var efter specifikt ønske fra kokke-manden min :) Vi er også meget glade for den og har oftest en 4-7 forskellige is i fryseren :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begejstret for vores gaggia :) det er dæleme noget god is, der kommer ud af den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER