Guest

Afføringsmiddel når fødslen går i gang..

9 indlæg i dette emne

Jeg tænkte på, er en microlax nok, eller skal man virkelig ud i 120ml. klyx? Pinligt at spørge om som sygeplejerske, men fødsler er ikke just min spidskompetence, så tænkte nogle af jer seje hjemmefødere nok er mere kvalificerede til at svare.. Jeg skal godt nok ikke føde hjemme, men vil alligevel gerne ordne hvad jeg kan selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror der skal klyx til hvis det skal virke hurtigt nok. Der blir man jo helt tømt på bare 10 minutter - tror ikke Microlax er lige så effektive. Fik klyx sidst, og nøj det var effektivt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner det ikke, men klyx er da guds gave til fødende kvinder! Nuj, det var effektivt og helt fantastisk at få ;)

Og jeg skulle føde hjemme og gik en 120ml klyx, der lå klar til mig. Jeg blev dog meget specifikt opfordret til ikke at tage den før der var en jordemoder hos mig, da det kan speede processen ret meget op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror der skal klyx til hvis det skal virke hurtigt nok. Der blir man jo helt tømt på bare 10 minutter - tror ikke Microlax er lige så effektive. Fik klyx sidst, og nøj det var effektivt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner det ikke, men klyx er da guds gave til fødende kvinder! Nuj, det var effektivt og helt fantastisk at få ;)

Og jeg skulle føde hjemme og gik en 120ml klyx, der lå klar til mig. Jeg blev dog meget specifikt opfordret til ikke at tage den før der var en jordemoder hos mig, da det kan speede processen ret meget op ;)

Jeg husker det også som det der for alvor satte gang i sagerne første gang.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker det også som det der for alvor satte gang i sagerne første gang.. :rolleyes

Jeg har jo begge gange ikke nået det på fg,men har også fået at vide at hvis jeg ikke havde noget i tarmene så var jeg ikke nået frem,så ville være lidt påpasselig med at gøre det selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige indskyde at man ikke SKAL ha klyx sådan pr. definition. Jeg fik det frarådet anden gang og nåede det ikke første gang. Bare et pip

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo begge gange ikke nået det på fg,men har også fået at vide at hvis jeg ikke havde noget i tarmene så var jeg ikke nået frem,så ville være lidt påpasselig med at gøre det selv.

Vil lige indskyde at man ikke SKAL ha klyx sådan pr. definition. Jeg fik det frarådet anden gang og nåede det ikke første gang. Bare et pip

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Klyx stående herhjemme, men har ikke aftalt med jordemoder hvornår jeg skal bruge det, kun at jeg skal ringe og informere hvis jeg får veer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER