HeidiMarie

Juli testerne

240 indlæg i dette emne

jeg kan også se stregen :) krydser fingre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Testen ser også fin ud idag. Måske mere tydelig. Er 4+2 idag og tror sgu den er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor godt!!!!! :) Kan du ikke smitte os andre med det der "jeg bliver nemt gravid"? ;) Stort tillykke igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo..jeg vil rigtig gerne gnubbe lidt af på jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak. Har ikke helt fattet det endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen ser også fin ud idag. Måske mere tydelig. Er 4+2 idag og tror sgu den er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men man kan jo også sige jeg har fået bedre odds fordi det er en inseminering med donorsæd af god kvalitet:-) det giver jo bedre chancer end ved almindelig befrugtning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen ser også fin ud idag. Måske mere tydelig. Er 4+2 idag og tror sgu den er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydt lidt... Men er sgu i tvivl om den er god nok.

Testede bragende negativ i går morges på en strimmeltest. Har lige lavet denne på eftermiddagsurin på en stavtest fra billigteste

2e5k4zd.jpg

Jeg havde positiv ægløsningstest d. 15, så æl må have været d. 16 og det må betyde at jeg er 3+5 i dag :chin:

Er det bare mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se stregen MorAnja! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydt lidt... Men er sgu i tvivl om den er god nok.

Testede bragende negativ i går morges på en strimmeltest. Har lige lavet denne på eftermiddagsurin på en stavtest fra billigteste

2e5k4zd.jpg

Jeg havde positiv ægløsningstest d. 15, så æl må have været d. 16 og det må betyde at jeg er 3+5 i dag :chin:

Er det bare mig?

Jeg kan også ane en svag streg. Håber den udvikler sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ikke bare mig der er tosset. Har lige prøvet at skille testen ad, nu er jeg ikke så meget i tvivl

t0tf83.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ikke bare mig der er tosset. Har lige prøvet at skille testen ad, nu er jeg ikke så meget i tvivl

t0tf83.jpg

Ingen tvivl der! Kæmpestort tillykke :loveshower Det gik dælme hurtigt :O Hvor er det bare fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl der! Kæmpestort tillykke :loveshower Det gik dælme hurtigt :O Hvor er det bare fedt :yay

Tak søde :kuller jeg tænker at jeg lige tager en morgentest enten i morgen eller lørdag for at få den lidt mere overbevisende! Med Adam var den skrigende positiv, men har også først testet 4+5 med ham (havde vist ikke så godt styr på min cyklus :P ). Vil bare gerne have en liiiidt tydeligere test, før jeg sådan rigtig jubler :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin streg! Kæmpe stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kuller jeg tænker at jeg lige tager en morgentest enten i morgen eller lørdag for at få den lidt mere overbevisende! Med Adam var den skrigende positiv, men har også først testet 4+5 med ham (havde vist ikke så godt styr på min cyklus :P ). Vil bare gerne have en liiiidt tydeligere test, før jeg sådan rigtig jubler :rolleyes

Det kan jeg virkelig godt forstå! Men den er så fin allerede, så jeg er sikker på, du får en flot test i morgen :kram2

Og så må jeg tilføje, at jeg er skuffet over, vi ikke skal følges ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg virkelig godt forstå! Men den er så fin allerede, så jeg er sikker på, du får en flot test i morgen :kram2

Og så må jeg tilføje, at jeg er skuffet over, vi ikke skal følges ;)

Tak søde. Testen til morgen er meget svag :unsure så svag at jeg har umådeligt svært ved at fange den på kamera, meget svagere end i går. Der er vist ikke andet for end at vente og se om mens dukker op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde. Testen til morgen er meget svag :unsure så svag at jeg har umådeligt svært ved at fange den på kamera, meget svagere end i går. Der er vist ikke andet for end at vente og se om mens dukker op.

Årh, hvor irriterende :( Jeg tror altså på det, basta! Jeg kunne slet ikke teste positiv om morgenen med A, men derimod om eftermiddagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor irriterende :( Jeg tror altså på det, basta! Jeg kunne slet ikke teste positiv om morgenen med A, men derimod om eftermiddagen.

Har godt tænkt at jeg måske bare er en af dem. Spekulerer lidt i at købe nogle test af et andet mærke i dag. Både fordi jeg er løbet tør og for at se om de måske giver en tydeligere streg. Det er jo forskelligt fra mærke til mærke :rolleyes men jeg spekulerer stadig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt tænkt at jeg måske bare er en af dem. Spekulerer lidt i at købe nogle test af et andet mærke i dag. Både fordi jeg er løbet tør og for at se om de måske giver en tydeligere streg. Det er jo forskelligt fra mærke til mærke :rolleyes men jeg spekulerer stadig :P

Lidl giver gode streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidl giver gode streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hm. Jeg er blevet et vaskeægte testmonster :blush tog en test i dag kl. 12, på kun to timer gammel urin og havde drukket en del i løbet af formiddagen. Ved ikke om man overhovedet kan fornemme den på billedet :rolleyes det er måske bare en skygge :(

2628lj9.jpg

Nu har jeg holdt mig siden (snart desperat) og prøver at tage en test mere, for at se om den er mere tydelig.

Det er på unistep-teste...

Edit: undskyld for beskidte negle - vi renoverer badeværelse :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER