Stella Nutella

Anbefal gode hjemmesider / butikker

11 indlæg i dette emne

Til tøj, udstyr, legetøj etc. 

 

Jeg synes godt nok at det er en jungle uden lige og forsøger at danne mig et overblik over gode hjemmesider og butikker. 

Priserne spænder bredt og der er nogle ting vi er villig til at give en del mere for mht sikkerhed og kvalitet. Derudover er der også en masse som vi tænker er ligeså godt til fx 100 kr som det er til 500 kr. 

 

Vores liste over ting der skal købes inden januar er laaaaaang og vi tænker at begynde efter NF scanningen såfremt alt er som det skal være med rejen.

 

Nogle anbefalinger? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan anbefale www.pixizoo.dk der købte vi baby alarmer til en god pris. (Neonate)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ofte der kommer gode tilbud hvis du tilmelder dig eksempelvis myfirstdeal eller andre deal sites. Der har jeg ihvertfald fundet en del. Ellers er jeg glad for lirumlarumleg.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jollyroom.dk udover de andre der er nævnt ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

babysam har 20% på alt undtagen vogne og sebra (mener jeg) hver by Night i vores by :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fundet ret mange spændende ting hos https://www.only4kids.dk - De har et stort udvalg og gode priser på de fleste produkter. Vi har købt en løbecykel til den yngste og en elbil til Peter, så han kan køre Audi som sin far. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babygear.dk har altid gratis fragt, hvis man kun skal købe noget, der ikke er så dyrt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kids-world.dk er virkelig foretrukken når det kommer til tøj der shoppes online, ofte tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til tøj bruger jeg mest Kids-World, Babyfryd og Buksetrolden.

Ellers også Heaven4kids. De kører fx tit gode procenter på regntøj, støvler, termotøj og lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lirumlarumleg.dk og Karusella.dk til legetøj og interiør

Luksusbaby.dk til tøj

Svanebutikken.dk til uld og uld/silke

De butikker handler jeg mest hos.

Ellers hos de enkelte mærker, såsom

Marmar, softgallery, wheat, pompdelux, Noanoa,

De fleste steder skal man betale lidt i fragt, men i forhold til den tid jeg sparer (i forhold til at tage fx til Kbh), så betaler jeg det gerne :)

Men har også købt hos kidsworld, og der er altid gratis fragt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M online har jeg også hørt rigtig godt om. Har endnu ikke selv købt derfra men tænker jeg kommer til det når min barsel slutter og jeg ikke har tid til at rende i butikker hele tiden ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER