SilkeborgBaby

Baby projekt listen (NY)

51 indlæg i dette emne

Du får ihvertfald :bd med her fra :kram

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Får i hvert fald brug for det nu vi starter ud i fertilitetsbehandling i morgen. Ved ikke lige hvorfor jeg er så nervøs.

Det tror jeg alle ville være :) når det er noget man ønsker så meget! hvornår skal du afsted imorgen? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg alle ville være :) når det er noget man ønsker så meget! hvornår skal du afsted imorgen? :goodluck

Kl 8.00 og har slet ingen ide om hvad der skal ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 8.00 og har slet ingen ide om hvad der skal ske.

jeg krydser fingre :) godt det er så tidligt imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede for alvor maj 2016.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede for alvor maj 2016.

så er du på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med, vi startede i marts 2014 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er I på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne sætte mig på oktober 2016

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne sætte mig på oktober 2016

ja :yay ligesom mig. du er på nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja :yay ligesom mig. du er på nu :)

Ej hvor fedt - havde jeg slet ikke opdaget  :loveshower

Hvad skyldes at I først har sat oktober til at gå igang?

Jeg har været klar de sidste fem år og nu er min kæreste blevet ramt af en skade. Vi har derfor været meget i tvivl om vi skulle gå igang med børn (kæresten er sygemeldt). Men jeg bliver jo ikke yngre    :oops Og vi krydser fingre for at han bliver rask så derfor skal vi igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt - havde jeg slet ikke opdaget :loveshower

Hvad skyldes at I først har sat oktober til at gå igang?

Jeg har været klar de sidste fem år og nu er min kæreste blevet ramt af en skade. Vi har derfor været meget i tvivl om vi skulle gå igang med børn (kæresten er sygemeldt). Men jeg bliver jo ikke yngre :oops Og vi krydser fingre for at han bliver rask så derfor skal vi igang.

vi har også været klar LÆNGE!! ^_^ de sidste 3 år, men pga. min nye uddannelse, så begynder vi først i okt. så passer det nemlig med sommerferien eller efter den, men nøj det er svært at vente! jeg havde ellers haft chefjobbet i nogle år, men det var bare ikke børnevenlig branche, og så var spørgsmålet, om man skulle gøre det nu eller vente 3 år mere (skole 2 år og så ville jeg gerne arbejde 1 år inden jeg skulle være gravid på nyt job)

er sikker det han snart bliver rask :) Jeg har også "ventet" på det ene og andet, men vi kan bare ikke vente mere :) hvor er det dejligt, at have en at vente med :yay kan du holde ventetiden ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter i oktober 2016! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter i oktober 2016! :)

:yay en mere

må jeg spørge hvordan det kan være I venter ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juli 15 startede vi :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay en mere

må jeg spørge hvordan det kan være I venter ? :)

 

Vi havde egentlig oprindeligt talt om at starte til maj, men min kæreste ville gerne vente lidt længere - mest for at blive mere klar (det tror han nemlig han kan blive - det tror jeg ikke nødvendigvis :P). Samtidig passer det perfekt med at hvis jeg bliver gravid indenfor de første 1-3 måneder (man kan vel altid håbe!) så er timingen vildt god i forhold til at vi lige når at blive færdige med vores studier inden, hvilket giver noget mere luft i økonomien - min kæreste har allerede fuldtidsjobbet sikret, og jeg kan jo så få barselsdagpenge på dimittendsatsen til ca 9000 fremfor su-klip under barsel :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juli 15 startede vi :kuller

så er du på :) sender en masse :bd din vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde egentlig oprindeligt talt om at starte til maj, men min kæreste ville gerne vente lidt længere - mest for at blive mere klar (det tror han nemlig han kan blive - det tror jeg ikke nødvendigvis :P). Samtidig passer det perfekt med at hvis jeg bliver gravid indenfor de første 1-3 måneder (man kan vel altid håbe!) så er timingen vildt god i forhold til at vi lige når at blive færdige med vores studier inden, hvilket giver noget mere luft i økonomien - min kæreste har allerede fuldtidsjobbet sikret, og jeg kan jo så få barselsdagpenge på dimittendsatsen til ca 9000 fremfor su-klip under barsel :)

Det forstår jeg godt :) Så lyder det som den bedste løsning I har fundet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har også været klar LÆNGE!! ^_^ de sidste 3 år, men pga. min nye uddannelse, så begynder vi først i okt. så passer det nemlig med sommerferien eller efter den, men nøj det er svært at vente! jeg havde ellers haft chefjobbet i nogle år, men det var bare ikke børnevenlig branche, og så var spørgsmålet, om man skulle gøre det nu eller vente 3 år mere (skole 2 år og så ville jeg gerne arbejde 1 år inden jeg skulle være gravid på nyt job)

er sikker det han snart bliver rask :) Jeg har også "ventet" på det ene og andet, men vi kan bare ikke vente mere :) hvor er det dejligt, at have en at vente med :yay kan du holde ventetiden ud?

Årh tak skal du have - det håber jeg godt nok også at han gør. Der er jo altid en årsag til at et andet tidspunkt ville passe bedre... Synes det er HÅRDT med den ventetid :gal Synes efterhånden at jeg har været herinde ad mange omgange og synes det er meget surrealistisk at vi snart skal igang. Det hele er lidt spændende  :rolleyes

Synes det er skønt med en at følges med :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte i januar 2016 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi starter også til oktober 2016 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh tak skal du have - det håber jeg godt nok også at han gør. Der er jo altid en årsag til at et andet tidspunkt ville passe bedre... Synes det er HÅRDT med den ventetid :gal Synes efterhånden at jeg har været herinde ad mange omgange og synes det er meget surrealistisk at vi snart skal igang. Det hele er lidt spændende  :rolleyes

Synes det er skønt med en at følges med :kuller

Det er så hårdt at vente! :( begynder på bio-gravid i næste uge(skal jo gerne 3 med. før) så er man ligesom igang :yay

det er meget mærkeligt, at det er lige om lidt :) glæder mig så meget! det er virkelig et ønskebarn :wub

ja, bliver spændende at :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter også til oktober 2016 :-)

Dejligt med en mere på oktober :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER