MoarC

Udstyr osv

120 indlæg i dette emne

Hej - starter lige dette tråd for selv at kunne finde frem til de gode ideer og råd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt spørgsmål!!! Er virkelig i vildrede.. Indtil videre har jeg en joha ulddragt/køredragt og to body'er og et enkelt par leggings i uld. Tænker jeg skal have fat i nogle strikkede cardigans, eller selv lære at strikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg miksede uld og bomuld og det har aldrig været et problem - det tog han da pænt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg miksede uld og bomuld og det har aldrig været et problem - det tog han da pænt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skrev beskeden fra magasin hvor jeg kiggede på Joha. Købte ikke noget da jeg ikke lige kunne beslutte mig. Min ældste er også august barn og jeg havde lidt uld til hende da vinteren kom men hun havde mange cardigans - tak for påmindelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skrev beskeden fra magasin hvor jeg kiggede på Joha. Købte ikke noget da jeg ikke lige kunne beslutte mig. Min ældste er også august barn og jeg havde lidt uld til hende da vinteren kom men hun havde mange cardigans - tak for påmindelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også købt en voksi med ulddyne og fik også at vide af en (gammel garvet) sælger i en tøjbutik, at jeg endelig skulle holde igen med at købe mere uld så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også købt en voksi med ulddyne og fik også at vide af en (gammel garvet) sælger i en tøjbutik, at jeg endelig skulle holde igen med at købe mere uld så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mht babyseng.. Hvad gør i der? Jeg har kigget meget på en bedside crib... Men aner ikke hvad man skal gå efter!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mht babyseng.. Hvad gør i der? Jeg har kigget meget på en bedside crib... Men aner ikke hvad man skal gå efter!?

De er også smarte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mht babyseng.. Hvad gør i der? Jeg har kigget meget på en bedside crib... Men aner ikke hvad man skal gå efter!?

Jeg havde en Babybay med begge mine to og skal have den igen til nr 3. Helt uundværlig for mig som er en total zombie om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men så har man en køredragt i pusletasken fx, er uldtæppe eller et par leggings som man lige kan smyge på - det var aldrig noget jeg tænkte over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men så har man en køredragt i pusletasken fx, er uldtæppe eller et par leggings som man lige kan smyge på - det var aldrig noget jeg tænkte over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er også smarte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en har vi også i familien! Har bare nægtet at tage imod den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vedr uld tøj til baby... så har jeg en veninde der fødte en lille dreng 22 oktober sidste år. Jeg ved hun havde en hel del uld.. Men skal da lige have spurgt hende om hvor meget. Jeg ved hun var ULTRA glad for sin JOHA ulddragt.. a la en køredragt med "vanter" og "sokker" i. Men jeg vender lige tilbage når jeg har talt med hende..

Vi har så desuden også en Voksipose.. så ja man skal nok passe på med at give dem for meget på.. ! 

 

Vedr seng.. så har vi også planer om at købe en bedside crib.. Vores skal bare være så stor som muligt, da vi ikke har plads til en rigtig tremmeseng på 60x120, så har jeg fundet en bedside crib på 50x90. Jeg har kun set den ene i den store størrelse.. men vi skal have den, da vi så håber at lillemanden kan ligge i den indtil vi flytter og han kan få en tremmeseng der.

 

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=4823

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vedr uld tøj til baby... så har jeg en veninde der fødte en lille dreng 22 oktober sidste år. Jeg ved hun havde en hel del uld.. Men skal da lige have spurgt hende om hvor meget. Jeg ved hun var ULTRA glad for sin JOHA ulddragt.. a la en køredragt med "vanter" og "sokker" i. Men jeg vender lige tilbage når jeg har talt med hende..

Vi har så desuden også en Voksipose.. så ja man skal nok passe på med at give dem for meget på.. !

Vedr seng.. så har vi også planer om at købe en bedside crib.. Vores skal bare være så stor som muligt, da vi ikke har plads til en rigtig tremmeseng på 60x120, så har jeg fundet en bedside crib på 50x90. Jeg har kun set den ene i den store størrelse.. men vi skal have den, da vi så håber at lillemanden kan ligge i den indtil vi flytter og han kan få en tremmeseng der.

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=4823

Tak for linket! Jeg kender den ikke - har kun haft øje på en Babybay pga mine første to.

http://m.pinkorblue.dk/tobi-babybay-original-seng-af-massiv-bog-hvidt-lakeret-a021554.html?pup_e=1&pup_id=A021554&adword=Google/PLA_Kinderzimmer&RefID=SEM_DK0000_PLA&c=aw&gclid=CNGPgKbPsc0CFecucgodhCkKdA

Synes dog bedside crib har den fantastisk fordel at den kan lukkes helt som en lille tremmeseng kontra Babybay hvor de skal over i den store tremmeseng så snart de bliver for mobile ca. 4-6 mdrs alderen.

Kan Bedside Crib spændes fast på forældrenesseng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en har vi også i familien! Har bare nægtet at tage imod den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for linket! Jeg kender den ikke - har kun haft øje på en Babybay pga mine første to.

http://m.pinkorblue.dk/tobi-babybay-original-seng-af-massiv-bog-hvidt-lakeret-a021554.html?pup_e=1&pup_id=A021554&adword=Google/PLA_Kinderzimmer&RefID=SEM_DK0000_PLA&c=aw&gclid=CNGPgKbPsc0CFecucgodhCkKdA

Synes dog bedside crib har den fantastisk fordel at den kan lukkes helt som en lille tremmeseng kontra Babybay hvor de skal over i den store tremmeseng så snart de bliver for mobile ca. 4-6 mdrs alderen.

Kan Bedside Crib spændes fast på forældrenesseng?

Ja der følger en strop med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for linket! Jeg kender den ikke - har kun haft øje på en Babybay pga mine første to.

http://m.pinkorblue.dk/tobi-babybay-original-seng-af-massiv-bog-hvidt-lakeret-a021554.html?pup_e=1&pup_id=A021554&adword=Google/PLA_Kinderzimmer&RefID=SEM_DK0000_PLA&c=aw&gclid=CNGPgKbPsc0CFecucgodhCkKdA

Synes dog bedside crib har den fantastisk fordel at den kan lukkes helt som en lille tremmeseng kontra Babybay hvor de skal over i den store tremmeseng så snart de bliver for mobile ca. 4-6 mdrs alderen.

Kan Bedside Crib spændes fast på forældrenesseng?

Faktisk så har jeg lige fundet den samme bedside crib hos lille-per-seng.dk og der følger der en bundplade og hjul med. Så man kan bruge bunden af sengen (altså nederste plade helt nede ved gulvet) til opbevaring.. Det var smart :) 

 

http://www.lille-per-seng.dk/shop/bedside-crib-miniseng-5573p.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har endelig fået købt vogn! Og Voksi mini. Og en masse dims.. Blandt andet en strækvikle, som jeg glæder mig til at prøve - først og fremmest om jeg kan finde ud af det, har ingen erfaringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har endelig fået købt vogn! Og Voksi mini. Og en masse dims.. Blandt andet en strækvikle, som jeg glæder mig til at prøve - først og fremmest om jeg kan finde uf af det, har ingen erfaringer

Men mangler et puslebord der kan hænges op på væggen, gerne et hvidt - har nogen af jer købt eller kan anbefale et?

Fedt fedt.. stort tillykke :) Hvilken vogn købte i så ?

 

Jeg har set på et væghængt puslebord der hedder Manhattan. Det er fra Baby Dan.. Jeg har set det til 1499 kr hos Danmarks barnevogne på amager. Det kan også købes på nettet, men der er priserne fra 1599 kr. :)

Der er god opbevaringsplads i .. og så er det i træ.

 

http://lekmer.dk/barn-og-baby/helbred-o-pleje/pusleborde-o-kommoder/baby-dan-manhattan-puslebord-til-v%C3%A6g-ivory?gclid=CJLsxf6jss0CFYPFcgod6RMEgw&gclsrc=aw.ds

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt fedt.. stort tillykke :) Hvilken vogn købte i så ?

Jeg har set på et væghængt puslebord der hedder Manhattan. Det er fra Baby Dan.. Jeg har set det til 1499 kr hos Danmarks barnevogne på amager. Det kan også købes på nettet, men der er priserne fra 1599 kr. :)

Der er god opbevaringsplads i .. og så er det i træ.

http://lekmer.dk/barn-og-baby/helbred-o-pleje/pusleborde-o-kommoder/baby-dan-manhattan-puslebord-til-v%C3%A6g-ivory?gclid=CJLsxf6jss0CFYPFcgod6RMEgw&gclsrc=aw.ds

Det ser virkelig fint ud, godt med opbevaring i - det må jeg lige se på! Gad vide om det har en betydning at det er i træ, når det skal op i badeværelset? Der er jo lidt fugtigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, vi købte en Bugaboo kombivogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER