Frufredsted

pligtsex

3 indlæg i dette emne

Hej.

Vi har forsøgt at blive i 10 måneder, og det begynder at irritere mig lidt nu. Hver gang jeg tænker på sex, så slår tankerne straks over på baby, og istedet for at nyde og have bare have alm. Vi-fotsøger-ikke-at-få-børn-sex, bliver jeg straks mere anspændt og farvel orgasme, og så bliver det bare sådan en omgang pligtsex, fordi det skal man jo. Misforstå mig ikke, jeg er glad for sex og min mand, men mine tanker er bare et andet sted..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi forsøgte i første omgang inden jeg fik konstateret pcos, havde vi også sex hver anden dag for at prøve at ramme æl, som jo aldrig rigtig kom.

Efter 4 måneder startede jeg op på p-piller. Og stoppede i november. Valgte så midt i januar at ligge alle babytanker væk, og havde indstillet mig på at vi skulle opstarte behandling, som gynækologen jo havde sagt. Jeg startede op på vitex i håb om at kunne få en mens engang imellem, og jeg lyttede egentlig bare til min krop, og vi havde sex når jeg havde lyst og jeg fik åbenbart ekstra lyst omkring æl, for nåede aldrig at få min mens, og er nu 22 uger henne.

Men mit bedste råd, prøv at læg tankerne væk, og lad vær med at have sex bare fordi i skal. Men lyt til din krops signaler det hjalp her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det også rimelig meget pligtsex :/ Tror vi begge er desperate for at få den positive teste efter 6 måneder. Så vi har sex hver dag i den fertile periode, og så ellers ca. hver anden dag. Min sex lyst er også dalet meget efter start på pb. Men det kommer vel tilbage:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER