logo

2-årig dreng taget af alligator. Noget nyt?

15 indlæg i dette emne

Puha, jeg har lige læst om den lille dreng, der er blevet taget af en alligator i Disney World, Orlando. Jeg kan ikke læse, at han er blevet fundet. Nogen, der ved noget nyt?

Puha, skrækkelig hændelse...

Og en ny sorg til Orlando oven på skuddramaet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg læste en dansk avis som skrev at drengen var kidnappet af en alligator. Alligatorer kidnapper ikke - de jæger og æder. Det skulle overraske mig meget hvis de finder andet end rester af ham.

Det undrer mig såre at forældrene lader ham bade, når der står tydeligt markeret på skilte at man ikke må. Det er rimelig selvforskyldt det der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste et sted at han formodes død. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De formoder han er død fordi ingen overlever så mange timer under vand. Men de leder stadig efter liget. Tragisk det er det godt nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CNN melder at han desverre er fundet død. :( Kan slet ikke tenke meg hvordan foreldrene har det nå. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CNN melder at han desverre er fundet død. :( Kan slet ikke tenke meg hvordan foreldrene har det nå.

Jeg har lige hørt det. Det er simpelthen forfærdeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uanset hvor psykisk ustabil du er, så erklære du dig sgu ikke uskyldig når du har dræbt dit eget barn.

Det er så sørgeligt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvor psykisk ustabil du er, så erklære du dig sgu ikke uskyldig når du har dræbt dit eget barn.

Det er så sørgeligt :-(

"Forsvarer Claus Bo Jakobsen har på grund af sin klients fysiske tilstand ikke haft mulighed for at tale med hende. Derfor siger han på vegne af sin klient, at hun nægter sig skyldig" - hun har ikke nægtet sig skyldig, det har hendes advokat, fordi han ikke har haft mulighed for at snakke med hende....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det viser desværre hvor presset sundhedsvæsenet er. Det er utroligt at der ikke bliver gjort noget ved det, på trods af at flere psykisk syge på det seneste har dræbt nogen efter, at de er blevet for tidligt udskrevet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhhhh okey

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Forsvarer Claus Bo Jakobsen har på grund af sin klients fysiske tilstand ikke haft mulighed for at tale med hende. Derfor siger han på vegne af sin klient, at hun nægter sig skyldig" - hun har ikke nægtet sig skyldig, det har hendes advokat, fordi han ikke har haft mulighed for at snakke med hende....

Jap...

Derudover ville det at erklære sig skyldig indebære, at man også vedkender sig, at det var 'med vilje' (noget forsimplet), hvilket måske er lige i overkanten, hvis det sker under en psykose e.l.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jap...

Derudover ville det at erklære sig skyldig indebære, at man også vedkender sig, at det var 'med vilje' (noget forsimplet), hvilket måske er lige i overkanten, hvis det sker under en psykose e.l.

Ja, jeg tænkte det samme, men undlod at skrive det, da jeg jo dybest set ved intet om jura! :P godt vi har dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved heller intet om jura.

Blev bare så gal da jeg så ordet -ikke skyldig-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen dybt tragisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER