Familien-nielsen

Vil i vide om der er en dreng eller en pige?

27 indlæg i dette emne

Har set at man allerede fra uge 14 kan finde ud af barnets køn, tror da jeg vil ind og se om det kan lade sig gøre.... Hva vil i andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil også gerne vide det, men tror vi venter til MD-scanningen :)

Sidst fik vi også en kønsscanning, da vi ikke havde tålmodighed til at vente - håber den er blevet bedre denne gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal helt klart også vide det. Måske venter vi til md måske ikke :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal helt klart også vide det. Måske venter vi til md måske ikke :badgirl

Vi vil helt sikkert også gerne vide det!!! Det gør alt så meget nemmere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også vide det så tidligt som muligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myfirstdeal har en deal på både kønsscanning og 3D scanning i Kbh hos lille kbh'er. Kønsscanning koster 270.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har lige købt efter din opfordring i smalltalk :-D synes dog det var lidt svært at bestille. Lidt forvirrende. Så håber jeg har gjort det rigtigt. Har bestilt tid d. 5. august og der er jeg 14+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har lige købt efter din opfordring i smalltalk :-D synes dog det var lidt svært at bestille. Lidt forvirrende. Så håber jeg har gjort det rigtigt. Har bestilt tid d. 5. august og der er jeg 14+2

Du skal købe dealen på myfirstdeal og så får du tilsendt et værdibevis på mail.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaja det har jeg gjort. Det er mere når man skal ind og bestille tid hos dem, at det er æidt op ad bakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaja det har jeg gjort. Det er mere når man skal ind og bestille tid hos dem, at det er æidt op ad bakke

Når på den måde. Jeg har ikke bestilt tid endnu. Fedt de lige havde en deal nu :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Havde ellers aftalt med min kæreste at vi ikke ville have lavet flere scanninger meeeen det var jo så billigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Havde ellers aftalt med min kæreste at vi ikke ville have lavet flere scanninger meeeen det var jo så billigt

Haha jeg overvejede om jeg skulle købe to og så bruge den ene som en tidlig scanning i næste uge, men jeg har ikke gjort det endnu. Man kan jo ikke lade være til den pris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh ja det var da også en god ide! :-) man læser jo bare herinde om kvinder der har aborteret ved 12+ så selvom der er set hjerteblink så ved man jo aldrig. Kan slet ikke overskue hele juli uden scanning. Men sådan er det jo. Det skal nok gå. Der er jo NF d. 26/7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så skal man til at være nervøs over hvad NF scanningen viser!! Indtil nu har det jo bare været om den levede. Nu skal man ogsp tænke over om den måske har downs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker så sjældent. Hvis man først har set at hjertet slår, så er chancen meget lille for, at det går galt. Vi har set hjertet slå to gange.

Jeg er faktisk ikke nervøs for nf, kun for om den stadig lever. Jeg tror ikke at den fejler noget. Jeg er kun 24 og sidst var min risiko 21.000 så det er jeg faktisk ikke nervøs for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf er snart kun 3 uger væk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er jo 33 så jeg kunne godt være lidt nervøs for NF. Viser det sig, efter fostervandsprøver osv at den er med downs så hedder det abort uden tvivl. Er helt afklaret med det. Læste en artikel omkring det. Og der "spurgte" forfatteren læseren om ens lykke stod og faldt med om barnet var handicappet. Og det vil jeg mene at min gør. Jeg tør godt sige højt, at jeg hverken gider eller orker at have et handicappet barn. Kan slet ikke se meningen med det. Overhovedet. Måske en kold holdning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har lige spurgt hvorfor jeg gerne vil vide kønnet. Hvad svarer man til det. Haha. Af åbenlyse årsager??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har lige spurgt hvorfor jeg gerne vil vide kønnet. Hvad svarer man til det. Haha. Af åbenlyse årsager??

Fordi man er vildt nysgerrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde så det først da hun fødte. Hun læste ingenting på nettet. Anede ikke noget med uger osv. Hun vidste aldrig hvilke uger hun var i. Sjovt så forskellige man er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må man da sige. Det kunne jeg slet ikke. Ville hun ikke være gravid? Det lyder bare som om det ikke interesserede hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det ville hun. Men hun er også allerede startet på job. Fødte i starten af februar :-O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det ville hun. Men hun er også allerede startet på job. Fødte i starten af februar :-O

Det forstår jeg slet ikke at man kan. Har manden så overtaget barslen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep! Hun ville også kun amme i fire måneder. Men barnet har det fint og hun er en god mor. Så jeg kan ikke sætte en finger på noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg tror ikke vi vil vide det denne gang. Har en dreng og to piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER