Morpige

Hvor store skal de være for at man må få dem gjort mindre?

9 indlæg i dette emne

Altså ens bryster?

Jeg kan ikke holde ud at have BH på. Jeg får ondt i skuldrerne og må til kiropraktor hele tiden. Det tager ca. 1 uge at komme mig over 1 gang brug af BH.

ER det nok til at samfundet vil gøre dem mindre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender et par stykker, der har fået lavet en brystreducerende operation. Det var også sådan noget med smerter i ryggen og generelle gener. Men jeg ved ikke hvem der bestemmer, om det er "slemt nok".

Jeg ved også, at de jeg kender siger, at det er temmelig smertefuldt bagefter. Men det kommer vist også an på hvordan man vælger at reducere. Der er vist flere metoder, alt efter hvor meget man skal have fjernet.

Men mon ikke du skal kontakte din læge, og så en snak omkring det, og evt få en henvisning til en plastikkirug? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ens bryster?

Jeg kan ikke holde ud at have BH på. Jeg får ondt i skuldrerne og må til kiropraktor hele tiden. Det tager ca. 1 uge at komme mig over 1 gang brug af BH.

ER det nok til at samfundet vil gøre dem mindre?

Jeg tror ikke der er en decideret str. ligesom med fedmeoperationer hvor ens BMI skal være over noget bestemt.

Umiddelbart så er de jo for store og i min verden berettiget til OP hvis de generer og giver fysisk ubehag som du beskriver.

Men prøv at høre din læge ad. Han/hun må vide det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige læst lidt om det nu og kan se at man skal være normalvægtig. Øv, jeg har tabt 17 kilo men brysterne er stadig lige store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det ville jeg også sige. Jeg har et par veninder, der gerne ville have lavet deres bryster mindre. De fik begge to at vide af deres læge, at de skulle tabe sig først.

Den ene tabte sig så meget, at en brystoperation ikke længere var nødvendig.

Den anden tabte sig lige så meget som hun skulle, men hendes bryster blev ved med at være lige store. Så hun har fået lov til at få en operation. Hun går også til fysioterapeut pga rygsmerter.

Men snak med din læge, vil jeg også sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det ville jeg også sige. Jeg har et par veninder, der gerne ville have lavet deres bryster mindre. De fik begge to at vide af deres læge, at de skulle tabe sig først.

Den ene tabte sig så meget, at en brystoperation ikke længere var nødvendig.

Den anden tabte sig lige så meget som hun skulle, men hendes bryster blev ved med at være lige store. Så hun har fået lov til at få en operation. Hun går også til fysioterapeut pga rygsmerter.

Men snak med din læge, vil jeg også sige.

Tak for det :) Det vil jeg prøve at gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv fået en brystreducering - havde også tabt mig en del, men det var brysterne der kom med mig og ikke omvendt. Jeg sprang dog systemet over og betalte selv for en OP da jeg ikke ville vente flere år på det.

Jeg havde som sådan ingen smerter efterfølgende. Det er faktisk mere smertefuldt at få dem forstørret, da du sætter noget ind under musklen dér. Her fjerner du jo bare væv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv fået en brystreducering - havde også tabt mig en del, men det var brysterne der kom med mig og ikke omvendt. Jeg sprang dog systemet over og betalte selv for en OP da jeg ikke ville vente flere år på det.

Jeg havde som sådan ingen smerter efterfølgende. Det er faktisk mere smertefuldt at få dem forstørret, da du sætter noget ind under musklen dér. Her fjerner du jo bare væv.

Tak Kejzer det var rart lige at høre. Ja jeg genkender følelsen at det er brysterne der har en krop hængende bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER