MamatilJ&M

Lille gave til 18 års fødselsdag

7 indlæg i dette emne

Min mands niece er lige blevet 18 og holder fødselsdag for familien lige om lidt. Hun ønsker sig penge og det får hun så...

Men hun er så fantastisk til at tænke på vores drenge og sider bl.a. og laver hjemmelavet kyllinger med chokolade i til påske og køber en lille julegave til dem til jul, selvom hun slet ikke behøver. Så vi vil gerne købe en lille ting til hende fra drengene, ca 100kr, men hvad søren skal vi købe. Hun er en pige der er meget feminin og går op i hår, negle mv. Gode forslag modtages gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En neglelak, der kan du få en lækker en for 100kr :) jeg spørger i Matas hvad er hitter hos de unge - for jeg er sådan en gammel krage der ikke er med på det dersens smarte :lol

Eller... noget lækkert hårkur... Eller en lækker håndcreme i håndtaskevenlig størrelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at essie neglelak fås til lige omkring en 100-lap. De holder godt og er vist lidt populære ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at essie neglelak fås til lige omkring en 100-lap. De holder godt og er vist lidt populære ;)

Essie er et fantastisk mærke! De holder så godt og har nogle fede farver, så det var også min tanke. De koster netop 100 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Essie er et fantastisk mærke! De holder så godt og har nogle fede farver, så det var også min tanke. De koster netop 100 kr :)

Enig :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for en lækker ansigtscreme (det kan man tit få for lige knap 100 kr i matas på tilbud) .. Det var hvertfald sådan noget som faldt virkelig i god jord her :glad en neglelak tænker jeg også er en god idé, men hvis hun er meget feminin så har hun nok regnbuens farver i forvejen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg anbefaler en luksuriøs ansigtscreme (man kan normalt finde en til under 100 kr., når den er på udsalg hos matas). Det passede i det mindste perfekt omkring disse dele: munter farve til dine negle. Jeg er enig i, at det også er et vidunderligt forslag, men jeg forestiller mig, at hvis hun virkelig er piget, ejer hun allerede hver eneste nuance af regnbuen. monkey mart 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER