Familien-nielsen

Terminsliste

57 indlæg i dette emne

Jeg er lige blevet rykket frem fra den 15. februar til den 10. februar  :loveshower  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

D 11 feb men ved at det bliver ca en uge før termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planlagt kejdersnit?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver det. Efter en alm fødsel og to kejsersnit har jeg desværre ikke valget. Kunne ellers godt tænke mig at føde selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå for pokker! Hvordan kan det være, at man ikke må?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Livmoderen er tynd efter de har skåret i den så efter to Kj er der risiko for at livmoderen brister i ve-arbejdet. Og med de helt vildt store børn og hvis min forholdsvise lille krop skal føde på alm vis så har jeg efter første fødsel ikke et underliv der kan klare det. Jeg ville nu helst føde så det er ikke for at komme udenom de veer og smerten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig lige forsigtigt på banen, termin d.8.2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :) hvad er din historie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej allesammen. 

Først vil jeg lige sige tillykke til jer alle :hurra

jeg er ny herinde, jeg har termin 17.02.17 og vi venter en lille pige :baby2 vi var til 3/4D scanning idag, og wauw.. En oplevelse for livet. Hvor skal i andre føde henne?  Jeg skal føde på Horsens sygehus, er der andre der også bor i eller omkring Horsens. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeej Nans og velkommen til

Tillykke til dig os :D 

Dejligt med sådan en scanning og ja det bliver man kun glad i låget over :) 

jeg skal føde på Skejby i Århus og ja bor i Århus. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) ja man får helt lyst til at få flere af de scanninger bare for at smugkigge lidt på hende :D

hvornår er du sat til babyfebruar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sat til den 21 feb :) 

vi skal have den scanning når jeg er i uge 30, dvs om 4 uger :D det glæder vi os til.. og min Mutter skal med for hun har aldrig set sådan en scanning før :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i fået kønnet af vide? Ja i skal glæde jer, det er så fantastisk. Vi fik den ved scanningsklinikken i City vest i Århus, hun var rigtig dygtig hende vi var inde ved :) det bliver også en stor oplevelse for din mor. Vi havde min svigermor med, og hun var jo helt solgt. Min mor har valgt at tage med os til fødslen istedet :D er det jeres første baby? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) 

er det jeres første? 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Velkommen til! :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, dejligt med noget velkomst (: ja det er vores første barn, så det er nyt og meget spændende :glad 

ja det er slet ik til at beskrive hvor stor en glæde sådan en scanning giver en, og så er man helt tryg igen :) hvor er i fra i landet? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Storkøbenhavn :) vi har netop købt hus og er flyttet fra vores elskede Frederiksberg. Men det er dejligt med meget mere plads :) jeg er 33 og min kæreste er 29. Vi venter vores første barn. Hun var ikke planlagt. Overhovedet. Planen var at der skulle gå et år så vi kunne spare nogle penge op. Sådan skulle det ikie gå. Men det er ganske udmærket. 

Jeg arbejder som sygeplejerske i vestre fængsel og min kæreste arbejder i SKAT som jurist :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvilket køn Det bliver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi skal have en lille pige :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også planlagt at blive gravide om et års tid, men lille pigen vil gerne til verden i februar, så vores var heller ikke planlagt, men man kan så sige at når hun så kommer så er det år næsten gået. Og vi glæder os utroligt meget. Synes tiden går meget langsom :blink nyder også hver eneste dag, og har ingen gener, andet end hovedpine engang imellem. Men ellers kan jeg ikke klage :) dejligt at høre fra andre som også er gravide, min rigtig gode veninde - som også er min barndomsven er også er sat til februar, vi gik som meget små og aftalte at når vi blev store skulle vi være gravide sammen, hendes graviditet var heller ikk planlagt, så det er meget sjovt at vi så bliver det sammen uden at vi har planlagt noget. men sjovt at høre fra andre også, og da jeg ikke er en der bruger Facebook - så kan man heller ikke være med i terminsgrupperne derinde.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder som et hyggeligt sted, vi bor selv på landet som er vores 5 år.. 

Elsker landet (-: 

 

min kæreste er 33 og jeg bliver 27 den 1 januar (: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor bare i forstaden i en alm. villa fra 1968 og jeg synes det er uoverskueligt med alle de ting der skal vedligeholdes og sættes i stand. Mest pga. økonomien :-| et landsted må være en endnu større mundfuld. Hvordan organiserer I det med barn osv.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er et almindeligt hus, som bar ligger ude på landet mellem landlige huse i en lille landsby, hvor udsigten er marker (-: vi bor i lejet hus, som er helt nyrenoveret og udlejer står for huset, så vi ikke skal betale udgifter hvis noget går i stykker - det er meget rart.. Så er vi heller ikke bundet til ET sted, hvis vi nu gerne vil vi et andet sted hen og bo. Men planen er at vi skal bo her de næste mange år endnu. Huslejen er billig. Vi har et nyrenoveret kolonihavehus inde i Horsens by, så derinde er vi for det meste om sommeren, og overnatter der hvis vi skal noget. og så har vi campingvogn i Juelsminde, vi elsker campinglivet. Jeg er vokset op, med ferie i campingvogn på forskellige campingpladser i Danmark, med massere af venner og det var en helt fantastisk tid, og vil gerne give mine børn en fornemmelse af campinglivet.. Mine forældre ligger på samme campingplads, så der familiehygges når vi er på camping i weekenderne. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER