girly1988

Møde i trekanten ?

37 indlæg i dette emne

Den 18. er så vidt jeg ved helt fin med mig :)

 

(det er muligt jeg bliver nødt til at bakke ud igen, min svigerinde har fødselsdag i september, men vi har ikke fået en dato endnu.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror d. 18 er helt fin for mit vedkommende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder mig til den 18.

Så hvis i alle lige melder tilbage vil det være rart ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke komme alligevel :(

Havde advaret manden om at jeg skulle bruge bilen, men nu har han så planlagt arbejde, så han skal bruge den :(

Men jeg er helt sikkert på en anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det nærmer sig efterhånden så piger skriv lige jer som kan og om det passer at vi starter kl 10 om formiddagen ?

Og hvad tænker i med mad og sådan ?

Selv tænker jeg lidt brød og pålæg og noget frugt...noget at drikke Self og evt lidt kage eller lignede :-)

Men kom frisk med input :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det stående i kalenderen, så jeg kan! Men det kommer an på hvor mange flere der kommer... Der skal helst komme nogen stykker, da jeg jo skal køre et lille stykke vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det stående i kalenderen, så jeg kan! Men det kommer an på hvor mange flere der kommer... Der skal helst komme nogen stykker, da jeg jo skal køre et lille stykke vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til fest den 17 :/ så må nok springe fra.. Tror ikke jeg er på toppen den 18 så..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået og trukket den lidt, fordi jeg skulle have styr på min mands planer - men jeg kan se på det, at det ikke kommer til at hænge sammen for mig i september.

Det ser måske ud til, at der i det hele taget kan blive behov for en omberammelse :chin:

Jeg vil stadig gerne med, men jeg har lidt svært ved at forudse overskuddet lige nu, hvor vi stadig ikke er helt på plads i huset, og min mands barsel er slut den 14. september :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers må vi jo udsætte og forsøge på et senere tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kan jo se dagen ikke passer de fleste alligevel...det er sq lidt ærgerligt synes jeg når det var meldt ud i så god tid.

Nå men jeg vender nok tilbage med datoer for oktober så snart min mand får en vagt plan ;-)

Håber det lykkedes at mødes før min barsel slutter og hverdagen banker på ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER