Mistel

Gymnastik - skal/skal ikke

9 indlæg i dette emne

V går på et gymnastik sommerhold for 2-4 årige, og det ikke den helt store succes. Der er klart sket fremskridt - han accepterer feks nu at han skal have bare tæer, hvilket i starten gjorde ham fuldstændig hysterisk. Han nægter at være med til opvarmning og sanglege men hygger sig fint når der er forhindringsbane og fri leg hvor han leger med sin bedste ven.

Nu åbner tilmeldingen til sæsonen snart og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om jeg skal melde ham til.

Imod taler at jeg skal på en masse kurser/uddannelse til efteråret så tiden er presset. Jeg er ikke vild med læreren. Det er en kemi ting - hun er sikkert fin, men det provokerer mig voldsomt at betale 450 kr for 8 gange og hun så har sin egen søn med som hun koncentrerer sig om (især når man flere gange har stået med et mega hysterisk barn og godt lige kunne have brugt en lille smule vejledning til at få en god oplevelse ud af det). Og så synes jeg det er svært at afgøre om han egentlig får noget ud af det... nå ja, der er intet samvær/netværk med de andre forældre. Det ligger ligesom ikke i det.

For - jamen, han lærer "at gå til noget", han er sammen med sin bedste ven. Han bliver udfordret på nogle ting som han har lidt svært ved - feks sanglegene.. men jeg synes godt nok det er tungt at skulle derhen..

What to do? Har sgu lidt dårlig samvittighed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha jeg ville nok se om han kunne gå til noget andet...tror ikke jeg ville komme afsted med jeres vilkår :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke det lyder som en speciel hyggelig oplevelse for nogen af jer... Jeg ville nok udskyde det et år og så prøve igen der... Måske er han bare ikke til gymnastik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se hvorfor han skal gå til det.

Jeg ville finde noget andet, eller vente en sæson mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre :) Men jeg går heller ikke særlig meget op i at "gå til noget" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skulle starte i Svogerslev med N og mig efter sommerferien i stedet ;)

Ej, der lyder ikke lige som om det er hans kop the? Måske er han bare træt efter en lang dag?

Vi har været til baby håndbold i Roskilde hallen et par gange. Det er en gang om måneden lørdag formiddag. Det var til at overskue.

Ikke så meget instruktion dog, men leg og tumling. Redskabsbane og bolde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, den der samvittighed :rolleyes Jeg vil SÅ gerne have junior til at fortsætte med at gå til svømning, men heg er sq og i tvivl om, hvorvidt det kommer til at kunne rummes i hans og familiens overskud...

Det der ville jeg skodde (træls instruktørtype i øvrigt <_< ) - det eventuelle overskud kan jo gå til skov-/haveleg med bemeldte bedste ven og sanglege med mor i stuen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at Laura kan gå til svømning, hun gør det med sin morfar :)

Men med sådan en instruktør ville jeg klart ikke fortsætte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige et fælles svar :)

Tak allesammen - I har nok ret. Jeg tror måske bare han skal vente lidt. Han er god til så meget andet. Det er sgu ok, han ikke er parat til fællesundervisning lige nu.

Mille - det kunne være totalt hyggeligt :D. Omend det ikke ville gøre ret meget for mit tidspres;)

Vi går i øvrigt til tumlingebold som det hedder her en gang om måneden. Det har han også lige skullet lære, men nu elsker han det.

Ja, for mig er instruktøren træls. Det var med slet skjult fryd under navneopråb, hvor alle de andre børn pænt svarer ja, når deres navn bliver nævnt,da råbte Vitus, da det blev hans tur:NEEEEEEJ!!!

Mors dreng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER