Forunderligt

Mavebilledtråd

137 indlæg i dette emne

Tænkte vi godt ku starte sådan en, hvis nogen af jer har lyst til at dele pics af de voksende maver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin babybule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, Saga. Hvor er det allerede en flot mave du (og datteren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin babybule Jeg kunne sagtens hoppe med på legen og smide et billede op af min store mave som jeg tog den anden dag, men var bare ekstremt oppustet, og har generelt svært ved at vurdere om jeg har fået lidt mave eller om det bare er det sædvanlige med oppustethed og mavedelle, da jeg har følt mig gravid af udseende i årevis.

Syns da endelig du skal dele dine billeder alligevel, så kan vi jo om ikke andet følge udviklingen. Jeg lover, min runde form er også stort set bare flæsk, det hele blir åbenbart bare presset lidt opad af den så småt voksende graviditet + almindelig graviditets oppustethed.

 

Wow, Saga. Hvor er det allerede en flot mave du (og datteren ) har. Har godt nok taget billeder løbende - og kan godt selv se en forandring - men tror andre synes det er lidt noget pjatværk endnu..

Hehe tak, ja hun er kær ikke. Syns da endelig du skal dele dine billeder, så vi kan følge udviklingen. Jeg tror også mest det er mig og min kæreste som kan se at maven er vokset. Det er jo ikke så meget baby, men faconen begynder at ligne noget ret tidligt. Mærker du ikke også maven vokser hurtigt nu når du har været gravid flere gange før?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også frisk :)

Synes dog kun at jeg har fået sådan en lille "fedt-bule" de seneste uger.

Har et billede fra aftenen 8+3 hvor jeg er mægtig oppustet og morgenen 8+5 hvor jeg ligner nogenlunde mig selv igen. Og der er kæmpe forskel.

Skal lige finde ud af hvordan man får billeder imd i tråden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første sort-hvide er fra aftenen 8+3

Det midterste er 8+5

Og det sidste er fra i dag 8+6

 

Der er vidst ikke rigtig noget at se her endnu. Udover at jeg har fået en lille bule på maven. Hvis man ser mig forfra så er det tydeligt at jeg har fået noget håndtag og min talje er ikke synlig som før. Derudover er mine lår blevet større. Måtte købe et par løbeshorts i et nr større da mine lår "sled" sådan på hinden da jeg løb da stoffet træk op  :super

 

 

 

 

post-12962-0-20729600-1465411898_thumb.j

post-12962-0-21755600-1465411920_thumb.j

post-12962-0-66689400-1465411929_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første sort-hvide er fra aftenen 8+3

Det midterste er 8+5

Og det sidste er fra i dag 8+6

 

Der er vidst ikke rigtig noget at se her endnu. Udover at jeg har fået en lille bule på maven. Hvis man ser mig forfra så er det tydeligt at jeg har fået noget håndtag og min talje er ikke synlig som før. Derudover er mine lår blevet større. Måtte købe et par løbeshorts i et nr større da mine lår "sled" sådan på hinden da jeg løb da stoffet træk op  :super

Rigtig fin lille babybule du har - og ja hvis man vil have billeder med mere mave, så er det for mit vedkommende også om aftenen - idag har jeg dig følt mig oppustet hele dagen..

Syns da endelig du skal dele dine billeder alligevel, så kan vi jo om ikke andet følge udviklingen. Jeg lover, min runde form er også stort set bare flæsk, det hele blir åbenbart bare presset lidt opad af den så småt voksende graviditet + almindelig graviditets oppustethed.

 

Hehe tak, ja hun er kær ikke. Syns da endelig du skal dele dine billeder, så vi kan følge udviklingen. Jeg tror også mest det er mig og min kæreste som kan se at maven er vokset. Det er jo ikke så meget baby, men faconen begynder at ligne noget ret tidligt. Mærker du ikke også maven vokser hurtigt nu når du har været gravid flere gange før?

Det har jeg syntes de andre to gange - at jeg blev større før end ved den første.. Denne gang ved jeg ikke rigtigt.. Må grave i billedarkivet og se om jeg kan finde sammenlignings billeder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke meget at prale af endnu - her er jeg 9+3

I morgen er jeg 10+1

post-12944-0-14278300-1465422168_thumb.j

post-12944-0-51157900-1465422192_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mx4 wauw - jeg vil have din form efter fødsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første sort-hvide er fra aftenen 8+3

Det midterste er 8+5

Og det sidste er fra i dag 8+6

 

Der er vidst ikke rigtig noget at se her endnu. Udover at jeg har fået en lille bule på maven. Hvis man ser mig forfra så er det tydeligt at jeg har fået noget håndtag og min talje er ikke synlig som før. Derudover er mine lår blevet større. Måtte købe et par løbeshorts i et nr større da mine lår "sled" sådan på hinden da jeg løb da stoffet træk op  :super

Sikke en fin bule. Det er sjovt som det varierer på dagen, men det er jo heller ikke så meget baby endnu. Men noget sker der da vist  :kuller

 

Ikke meget at prale af endnu - her er jeg 9+3

I morgen er jeg 10+1

Ja der er ikke meget mama-mave, flot udgangspunkt  :respekt du må da ha noget effektiv træning på programmet? Spændende at se om det pludselig går stærkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin bule. Det er sjovt som det varierer på dagen, men det er jo heller ikke så meget baby endnu. Men noget sker der da vist  :kuller

 

Ja der er ikke meget mama-mave, flot udgangspunkt  :respekt du må da ha noget effektiv træning på programmet? Spændende at se om det pludselig går stærkt

Tak Saga! Jeg kan virkelig ikke prale af at træne noget særligt - det vildeste jeg kan skrue mig op til er lidt løb og en smule træning et par gange om ugen herhjemme på gulvet - hvilket jeg ikke har gidet denne uge. Har haft NUL energi og bliver forpustet ved ingenting! Igår sov jeg 4 gange i løbet af dagen, fik så til gengæld lidt energi i aftes og gjorde hytten ren. Men lidt øv st være så træt når de 3 andre også gerne vil lave noget med mor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mx4 wauw - jeg vil have din form efter fødsel

Smadder flot efter 3 fødsler. Jeg er meget imponeret! Hvordan gjorde du?

Tak Frikadellen!

Så først dit svar efter Sagas, men nogenlunde samme svar.. Tror for den største del at jeg lige med det er genetisk heldig..

Kan desværre ikke prale af at have gjort noget særligt, ud over at jeg generelt prøvet st spise sundt ( kun lidt sukker, hvidt brød, meget grønt og en del frugt) I perioder går det bedre end andre.. Forsøger at gå lange ture eller løbe og prøver at få trænet en lille smule et par gange i ugen. (Planke øvelser og lidt af hvad jeg nu kan finde på youtube jeg synes er godt) Men det er også i perioder at det går godt og andre knapt så godt.

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Waow nogle fine maver! :loveshower

Nu blev jeg også nødt til at tage et billede her til morgen, hvor jeg ikke var oppustet.

 

9+2 (sorry, jeg ved ikke lige hvordan jeg får billederne roteret):

post-12979-0-91198700-1465457795_thumb.j

post-12979-0-99262600-1465457858_thumb.j

 

Det bedste billede jeg lige kunne finde af mit udgangspunkt. Det er godt nok 3 år gammelt..

post-12979-0-76896000-1465457945_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Saga! Jeg kan virkelig ikke prale af at træne noget særligt - det vildeste jeg kan skrue mig op til er lidt løb og en smule træning et par gange om ugen herhjemme på gulvet - hvilket jeg ikke har gidet denne uge. Har haft NUL energi og bliver forpustet ved ingenting! Igår sov jeg 4 gange i løbet af dagen, fik så til gengæld lidt energi i aftes og gjorde hytten ren. Men lidt øv st være så træt når de 3 andre også gerne vil lave noget med mor..

Du er heldig med den krop. Men du gør også en masse fornuftige ting kan jeg jo høre. Jeg syns også trætheden har været ret streng denne gang fordi den virkelig kommer på tværs når man gerne vil lave bare lidt sammen med familien. Men syns allerede det er blevet en lillebittesmule bedre, så håber der er lidt mere energi på vej her.

 

Waow nogle fine maver! :loveshower

Nu blev jeg også nødt til at tage et billede her til morgen, hvor jeg ikke var oppustet.

 

9+2 (sorry, jeg ved ikke lige hvordan jeg får billederne roteret):

attachicon.gifWP_20160609_09_26_00_Pro.jpg

attachicon.gifWP_20160609_09_24_57_Pro.jpg

 

Det bedste billede jeg lige kunne finde af mit udgangspunkt. Det er godt nok 3 år gammelt..

attachicon.gifDSC_0727.JPG

Ej men hold da op du buler, der er da dømt babymave :loveshower den er da svær at skjule. Dejligt billede nederst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men hold da op du buler, der er da dømt babymave :loveshower den er da svær at skjule. Dejligt billede nederst :)

Ja, kan du forstå jeg ikke tør satse på at jeg kan skjule den indtil midten af juli? :D  - og jeg glæder mig til at se hvor mange der er derinde :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op du buler ja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For en uge siden.. Min mave plejede at se sådan ud om aftenen og så være en del mindre om morgenen for at blive større og større i løbet af dagen. Men i fredags morges sad maven der bare stadigvæk og har gjort lige siden :rolleyes

Jeg er vandt til at være oppustet, da jeg har irritabel tyktarm, men det vilde er, at jeg for tiden ikke føler mig oppustet (særlig ofte) og min mave faktisk har det rigtig fint :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også taget et mavebillede idag, hvor jeg er 10+0.

 

Min mave er måske blevet en smule mere rund øverst på maven, men ellers kan man ikke se noget. Kun de ekstra kilo, som man altid gerne vil af med :)

post-12958-0-40444800-1465539892_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også taget et mavebillede idag, hvor jeg er 10+0.

 

Min mave er måske blevet en smule mere rund øverst på maven, men ellers kan man ikke se noget. Kun de ekstra kilo, som man altid gerne vil af med :)

spændende at følge hvordan den udvikler sig :) Jeg syns nu godt jeg kan ane en babybule, men jeg ved jo ikke hvordan du så ud før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke meget at prale af endnu - her er jeg 9+3

I morgen er jeg 10+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Waow nogle fine maver! :loveshower

Nu blev jeg også nødt til at tage et billede her til morgen, hvor jeg ikke var oppustet.

9+2 (sorry, jeg ved ikke lige hvordan jeg får billederne roteret):

WP_20160609_09_26_00_Pro.jpg

WP_20160609_09_24_57_Pro.jpg

Det bedste billede jeg lige kunne finde af mit udgangspunkt. Det er godt nok 3 år gammelt..

DSC_0727.JPG

Hold da op! Der er godt nok sket noget! Fin babybule :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. Her er jeg total skuffet. Har været meget oppustet i graviditeten, men har også funderet over om der mon var noget babybule ind over. Da jeg så var oppe hos mutter igår for at vise scanningsbilllede udbrød med det samme at jeg da godt nok havde fået graviditetsmave :) og selvom jeg blev ved med at spørge, er du sikker på at det ikke bare er oppustethed, blev hun ved med at holde på at det var det ikke. Men idag er oppustetheden væk og det samme er babybulen :( Men here goes:

post-10214-0-33223200-1465550552_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine maver! Vildt at se hvor stor forskel der alligevel er :D

nu vil jeg også lige smide et par billeder op som jeg tog imorges 9+0

post-10522-0-18875200-1465555315_thumb.j

post-10522-0-84782800-1465555329_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeres buler sidder meget længere nede end min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER