Forunderligt

Mavebilledtråd

137 indlæg i dette emne

Hm. Her er jeg total skuffet. Har været meget oppustet i graviditeten, men har også funderet over om der mon var noget babybule ind over. Da jeg så var oppe hos mutter igår for at vise scanningsbilllede udbrød med det samme at jeg da godt nok havde fået graviditetsmave :) og selvom jeg blev ved med at spørge, er du sikker på at det ikke bare er oppustethed, blev hun ved med at holde på at det var det ikke. Men idag er oppustetheden væk og det samme er babybulen :( Men here goes:

Den buler da lidt. Det blir spændende at se når den vokser :glad

 

Sikke nogle fine maver! Vildt at se hvor stor forskel der alligevel er :D

nu vil jeg også lige smide et par billeder op som jeg tog imorges 9+0

Fin bule da! Ja det kommer jo også meget an på udgangspunktet

 

Jeres buler sidder meget længere nede end min

Er altså temmelig sikker på at det jeg bare har fået er en fedtbule

Lad os bare sige at damer er forskellige og det samme er gravid maver. Min teori er at det hele blir skubbet opad når livmoderen begynder at vokse og gi sig, og så er det altså forskelligt hvordan det ser ud, nok især i starten. Og hey, når man er gravid tæller fedtbulerne som gravidmave, fact! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

^ Lad os lige sige det ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den buler da lidt. Det blir spændende at se når den vokser :glad

Fin bule da! Ja det kommer jo også meget an på udgangspunktet

Lad os bare sige at damer er forskellige og det samme er gravid maver. Min teori er at det hele blir skubbet opad når livmoderen begynder at vokse og gi sig, og så er det altså forskelligt hvordan det ser ud, nok især i starten. Og hey, når man er gravid tæller fedtbulerne som gravidmave, fact! :D

Jeg vil nu mene at min er den fedtbule jeg har haft hele tiden, men jeg kan li din tankegang med at fedtbulerne tæller som graviditetsmaver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en lille bule på maven om aftenen, men den forsvinder igen om morgenen. Er 8+4. 

 

Jeg synes til gengæld, at der er godt tryk på fedtdepoterne! Kan slet ikke holde ud at have mine bukser på - heller ikke selvom det ikke er om maven de strammer mest. Men synes det er lidt voldsomt at springe i graviditetsbukserne allerede  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er seriøst oppustet når vi når til aften ;)

image_zpsgwpntc0x.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er seriøst oppustet når vi når til aften ;)

image_zpsgwpntc0x.jpeg

Fiiiin babymave altså :glad Det er lidt "sjovt" man blir så rund så hurtigt, når livmor og baby stadig er ret lille. Men du ser absolut gravid ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fiiiin babymave altså :glad Det er lidt "sjovt" man blir så rund så hurtigt, når livmor og baby stadig er ret lille. Men du ser absolut gravid ud

Ja, det er utroligt! Men jeg kan huske første gang jeg var gravid, der var jeg halvvejs før jeg så sådan ud, så det har også betydning om den har været udvidet før :D Det er bare et problem når man gerne vil holde det hemmeligt mindst en måned mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er utroligt! Men jeg kan huske første gang jeg var gravid, der var jeg halvvejs før jeg så sådan ud, så det har også betydning om den har været udvidet før :D Det er bare et problem når man gerne vil holde det hemmeligt mindst en måned mere!

Jeps det gir sig meget hurtigere igen. Vi turde ikke regne med at skjule det fordi vi skal til div familietamtam i næste uge, for dem der kender mig kan godt se det, selv om jeg i forvejen er overvægtig, for jeg plejer ikke at være så rund på maven. Håber I slipper afsted med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er utroligt! Men jeg kan huske første gang jeg var gravid, der var jeg halvvejs før jeg så sådan ud, så det har også betydning om den har været udvidet før :D Det er bare et problem når man gerne vil holde det hemmeligt mindst en måned mere!

Sikke en fin mave! :loveshower Jeg håber for dig, at vi ikke får super varmt vejr den næste måneds tid, så bliver det måske en anelse nemmere at skjule. Perfekt årstid at skjule mave på altså :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu op der begynder at ske noget for flere af jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op der begynder at ske noget for flere af jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nødt til at slutte mig til. Sexy mamma! Vildt at man kan se sådan ud efter tre børn! Ja eller bare i det hele taget.

Hov, ser først din kommentar nu - og mange tak  :P

 

 

Hm. Her er jeg total skuffet. Har været meget oppustet i graviditeten, men har også funderet over om der mon var noget babybule ind over. Da jeg så var oppe hos mutter igår for at vise scanningsbilllede udbrød med det samme at jeg da godt nok havde fået graviditetsmave :) og selvom jeg blev ved med at spørge, er du sikker på at det ikke bare er oppustethed, blev hun ved med at holde på at det var det ikke. Men idag er oppustetheden væk og det samme er babybulen :( Men here goes:

Har det ligesom dig, indimellem så er maven der, og nogengange er den ikke til stede.. synes dog at jeg den seneste uge har kunne mærke en mere blivende mave/oppustelse. 

 

 

Sikke nogle fine maver! Vildt at se hvor stor forskel der alligevel er :D

nu vil jeg også lige smide et par billeder op som jeg tog imorges 9+0

Øj, der er da en tydelig babybule på vej der! :)

 

 

Jeg er seriøst oppustet når vi når til aften ;)

image_zpsgwpntc0x.jpeg

Virkelig flot mave du har der! Den må være svær at holde hemmelig ja  :rolleyes

 

attachicon.gif11+1.jpg

11+1 i dag. Syns mavedellen runder godt allerede

Ja det gør den da så flot!  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder fra idag 11+1
Synes selv jeg har fået mere mave, og min mand og søster kommenterede også på bulen igår og sagde at der var begyndt at ske lidt . Men som man også kan se på især de billeder med tøj på, er det også lidt om tidspunkt på dagen og vinkel.

 

Synes selv jeg er mindre end på samme tidspunkt ved i hvert fald de to sidste graviditeter, og har heller ikke tager på endnu. Det havde jeg ved de andre to. Status er stadig -1 kg (Har ellers taget 20 kg på de tre andre gange, så det skal jo nok komme)

post-12944-0-23235600-1466156889_thumb.j

post-12944-0-67785000-1466157306_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj ja der er godt nok sket noget! Hvor er din mave fin!'

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder fra idag 11+1

Synes selv jeg har fået mere mave, og min mand og søster kommenterede også på bulen igår og sagde at der var begyndt at ske lidt . Men som man også kan se på især de billeder med tøj på, er det også lidt om tidspunkt på dagen og vinkel.

 

Synes selv jeg er mindre end på samme tidspunkt ved i hvert fald de to sidste graviditeter, og har heller ikke tager på endnu. Det havde jeg ved de andre to. Status er stadig -1 kg (Har ellers taget 20 kg på de tre andre gange, så det skal jo nok komme)

Ret flot 4.gangs mave  :kuller Man kan virkelig se der sker noget fordi du er så slank

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fiiiin babymave altså :glad Det er lidt "sjovt" man blir så rund så hurtigt, når livmor og baby stadig er ret lille. Men du ser absolut gravid ud

Så smuk altså! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så vil jeg da lige smide et mavebillede op her 12+0

de med sort top er fra 9+0

post-10522-0-97027200-1467356768_thumb.j

post-10522-0-41784400-1467356786_thumb.j

post-10522-0-64154100-1467356814_thumb.j

post-10522-0-66983700-1467356827_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så vil jeg da lige smide et mavebillede op her 12+0

de med sort top er fra 9+0

Der er virkelig sket noget på de tre uger. Flot babyhule  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så vil jeg da lige smide et mavebillede op her 12+0

de med sort top er fra 9+0

Ej for en fin babybule du kan fremvise. Smukt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så vil jeg da lige smide et mavebillede op her 12+0

de med sort top er fra 9+0

 

Hvor ser du godt ud! Super fint babybo! 

 

Der er virkelig også ved at ske noget her ved mig - selvom jeg bare synes at jeg ser tyk ud  -_-

Min sidder lidt underligt "højt" på maven synes jeg  :huh

post-12962-0-06720400-1467389626_thumb.j

post-12962-0-68759600-1467389636_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super flot bule frikadellen!

min sidder lige så "højt" oppe som din :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^ der er bare mange hvor den er mere rund i det og sidder lidt lavere. Det gad jeg godt at min gjorde. Men mon ikke det kommer  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et bar billeder fra idag - 14+5 - det går fremad  :loveshower

post-12958-0-41541600-1468058848_thumb.j

post-12958-0-70970000-1468058856_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser du godt ud! Super fint babybo! 

 

Der er virkelig også ved at ske noget her ved mig - selvom jeg bare synes at jeg ser tyk ud  -_-

Min sidder lidt underligt "højt" på maven synes jeg  :huh

Syns godt nok du er fin - jeg gætter på du får sådan en rigtig strutmave om et par mdr :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER