SaraLK

blokade i skulder

15 indlæg i dette emne

Jeg skal i morgen ha lagt en blokade i min venstre skulder.

Fik af vide i dag, da jeg fik tid hos lægen, at jeg selv skulle hente det på apoteket :blink (øhh, okay!)

Nogen der har prøvet det, og kan fortælle mig ca. Hvad det koster? Og på en smerteskala fra 1-10 , hvor ondt gør det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det binyrebarkhormon du skal have?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lagt blokade i hofteleddet 2 gange. Højest sandsynligt får du sprøjtet binyrebarkhormon ind.

Det gør lidt ondt synes jeg, det spændende og brænder, men kan udholdes. Og såfremt blokaden hjælper så er den smerte bedre end de daglige smerter man ellers har :)

Husk at spørge om evt. Forholdsregler efterfølgende. Jeg må eks. Ikke lave for meget i dagene efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har som ung teenager fået lagt mange blokader i skulderen. Kan ikke huske prisen.

Det gjorde lidt ondt, husker det ømt første dag, men efterfølgende hjalp det meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lagt blokade i hofteleddet 2 gange. Højest sandsynligt får du sprøjtet binyrebarkhormon ind.

Det gør lidt ondt synes jeg, det spændende og brænder, men kan udholdes. Og såfremt blokaden hjælper så er den smerte bedre end de daglige smerter man ellers har :)

Husk at spørge om evt. Forholdsregler efterfølgende. Jeg må eks. Ikke lave for meget i dagene efter.

Tak, det må jeg huske at spørge om! - kan du huske en ca. Pris på det? Frygter bare at det koster spidsen af en jetjager! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det binyrebarkhormon du skal have?

Ja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har som ung teenager fået lagt mange blokader i skulderen. Kan ikke huske prisen.

Det gjorde lidt ondt, husker det ømt første dag, men efterfølgende hjalp det meget :)

Tusind tak for svar.. Må forberede mig på

Lidt ømhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at du må hænge mig op på det, for jeg er kun ca 70% sikker, så mener jeg at sådan en blokade koster omkring 500 kr -uden tilskud osv :chin:

Men om det kun gælder for sundhedsvæsenet eller om privatpersoner får en anden pris ved jeg ikke :unsure

Men jeg ved ikke om det er helt rigtigt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at du må hænge mig op på det, for jeg er kun ca 70% sikker, så mener jeg at sådan en blokade koster omkring 500 kr -uden tilskud osv :chin:

Men om det kun gælder for sundhedsvæsenet eller om privatpersoner får en anden pris ved jeg ikke :unsure

Men jeg ved ikke om det er helt rigtigt :kram

Har lige ringet ned på apoteket :p

Jeg skal betale 116kr, så det er da overkommeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige ringet ned på apoteket :p

Jeg skal betale 116kr, så det er da overkommeligt :)

Puha ja det er så en helt okay pris :kram

Held og lykke med det :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja!

 

Prisen kender jeg ikke. Har altid fået lagt mine blokader på reumatologisk. Det kan godt svie og spænde en del, mens man får den og i timerne efter. Det er ret vigtigt at holde sig i ro og ikke bevæge leddet alt for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ja det er så en helt okay pris :kram

Held og lykke med det :p

Jo tak, det var ikke så slemt som frygtet, den er dog rimelig øm pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prisen kender jeg ikke. Har altid fået lagt mine blokader på reumatologisk. Det kan godt svie og spænde en del, mens man får den og i timerne efter. Det er ret vigtigt at holde sig i ro og ikke bevæge leddet alt for meget.

Ja, jeg er beordret ro i minimum et døgn, gerne to!

Stikket var ikke så slemt som frygtet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det må jeg huske at spørge om! - kan du huske en ca. Pris på det? Frygter bare at det koster spidsen af en jetjager! :unsure

Jeg har intet betalt:) Synes det er mærkeligt du skal betale for det.. Det har min svigerinde ikke gjort, heller ikke mine kollegaer..

Edit: så beløbet ikke var så stort igen :)

Håber snart den hjælper dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet betalt:) Synes det er mærkeligt du skal betale for det.. Det har min svigerinde ikke gjort, heller ikke mine kollegaer..

Edit: så beløbet ikke var så stort igen :)

Håber snart den hjælper dig :)

Jeg sys virkelig også det er mærkværdigt at jeg selv skal betale for det.. Men jaja, jeg overlever da de 116kr.

Der går ca en uge inden binyrebarkhormonet begynder at virke.. Så går og tæller ned til at det begynder at virke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER