MaleneB

Er Tivoli noget for en på 17-18 måneder?

10 indlæg i dette emne

Jeg har årskort til Tivoli København og bor da ikke så voldsomt langt derfra. Men har jo aldrig været der med en livlig tumling. Er der ting sådan en lille størrelse må prøve? (med en voksen selvfølgelig ;) )

Og kan I ellers anbefale nogle forlystelses parker på Sjælland som kunne være en anden mulighed? Det er jo snart ferie og så skal vi da ud på ture. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg ikke fra Sjælland og det er en del år siden vi har været på Sjælland. Men der besøgte vi sommerland Sjælland med min søster og hendes børn. Og de elskede det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har årskort, så tag da endelig en tur derind. Jeg ville nok ikke have mod på at putte junior i forlystelser endnu, men der er en del at se på, og så er der jo en fin Rasmus Klump-legeplads, der er gratis. Og der er jo Tivoli Garden og andet gratis underholdning, der er børnevenlig i løbet af dagen. Og så kan en is og en heliumballon vække lykke også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var der da Noah var 23 måneder og han var Vild med veteranbilerne. Så hvis ikke de er et hit nu bliver de det nok i løbet af efteråret.

Ellers prøvede han de der flyvere hvor man selv kan styre højden (der er to forskellige slags, men Nautilus ville jeg nok ikke tage sådan en lille en med op i) og den flyvende kuffert.

Jeg ville også have prøvet linje 8, men tiden løb fra os.

Det kommer nok også an på hvor robust barnet er. Noah elsker vilde/farlige ting, men var han mere sart havde jeg nok ventet lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft Karla med hvert år til jul, fra hun var 16 måned. Første år sagde det hende ikke rigtig noget, det var først sidste gang, det rigtig var noget for hende.

Men legelandet var hyggeligt.

Hvis du kan komme ind uden at skulle have (for mange) penge op ad lommen, så er det da en hyggelig gåtur værd. Men det er ikke noget jeg ville betale for med den lille størrelse (kan ikke huske om de små kommer gratis eller billigt ind)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft Karla med hvert år til jul, fra hun var 16 måned. Første år sagde det hende ikke rigtig noget, det var først sidste gang, det rigtig var noget for hende.

Men legelandet var hyggeligt.

Hvis du kan komme ind uden at skulle have (for mange) penge op ad lommen, så er det da en hyggelig gåtur værd. Men det er ikke noget jeg ville betale for med den lille størrelse (kan ikke huske om de små kommer gratis eller billigt ind)

 

Enig. De kommer dog gratis ind før de fylder to, så hvis man har årskort, så er det ok at tage derind, selvom de får mere ud af det senere, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. De kommer dog gratis ind før de fylder to, så hvis man har årskort, så er det ok at tage derind, selvom de får mere ud af det senere, synes jeg :)

De kommer gratis ind til de er 7 i følge med en betalende voksen (også årskort) & en voksen må have op til 4 børn med.

Mine tvillinger er meget glade for Rasmus Klump legepladsen og pantomimeteatret og den nye spejlæg ved indgangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kommer gratis ind til de er 7 i følge med en betalende voksen (også årskort) & en voksen må have op til 4 børn med.

Mine tvillinger er meget glade for Rasmus Klump legepladsen og pantomimeteatret og den nye spejlæg ved indgangen.

 

Nå, for søren, så har de lavet det om siden min nevø var i den alder. FEDT! Så kan jeg nøjes med årskort til mig selv i nogle år :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David var ret glad for den flyvende kuffert i en ret tidlig alder. Tror han var lige omkring 2 år :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Jeg kan jo altid lige tage derind og se om der er noget hun vil synes er sjovt. Hun er generelt en pige med utrolig meget krudt i måsen der gerne vil løbe rundt og hun elsker rutschebaner på legepladser.

Tak for svar. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER