NSEllekilde

HOSPITALSTASKEN

36 indlæg i dette emne

De findes jo også til folk med store numser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første gang jeg fødte kunne sygeplejerskerne på barselsgangen sådan et snuptag hvor de foldede to par mormortrusser og satte sammen med sikkerhedsnåle, vupti flexibel ammebh til kæmpebryster mens mælken løber til. Man skal regne med de blir ret overdrevet store lige 1-2 dage og så finder deres lidt mere rimelige størrelse derefter. Så en meget elastisk top eller to var nok ikke helt dårlig at ha med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du fuldstændig ret i! Det må prøves :p

Altså... Nu har du jo ikke set dem uden bh :haha

Haha nej det er rigtigt nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Balsam...

Mit hår var en seriøs høstak efter fødslen fordi jeg lå og kørte hovedet fra side til side.

Åh ja. Efter begge mine fødsler har jeg seriøst ikke kunnet rede mit hår ordentligt ud den første uge. Total høstak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare virkelig glad for at jeg skal føde hjemme - så behøver jeg slet ikke pakke nogen taske - LUKSUS  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare virkelig glad for at jeg skal føde hjemme - så behøver jeg slet ikke pakke nogen taske - LUKSUS :loveshower

Pakke du ik en taske til nødstilfælde? Det gjorde jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakke du ik en taske til nødstilfælde? Det gjorde jeg

Jeg har også tænkt at pakke en taske i nødstilfælde, da min søster begge gange er blevet overflyttet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en fin liste :)

Derudover kan du tage en vifte med - man kan godt få det lidt lunt, når man føder :)

Og så har jeg været meget glade for de der strop-ammetoppe fra H&M, dem boede jeg i de første dage. http://tablet.hm.com/dk/product/13906?article=13906-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en fin liste :)

Derudover kan du tage en vifte med - man kan godt få det lidt lunt, når man føder :)

Og så har jeg været meget glade for de der strop-ammetoppe fra H&M, dem boede jeg i de første dage. http://tablet.hm.com/dk/product/13906?article=13906-D

En vifte er guld værd under fødslen! Og de der toppe.. Dem bor jeg stadig i :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil for guds skyld anbefale at pakke en masse energiholdige snacks såsom müslibarer, rosiner, druesukker, saftevand osv. - det er bare en lifesaver hvis fødsel trækker ud! Jeg var i hvert fald så glad for min lille ration at jeg spiste rub og stub inden bæbs var kommet til, haha :bunny

 

Mvh Kristina - medarbejder hos https://www.hifigalleri.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage en del trusse med til mig selv (højtaljede, så de ikke presser) bleer til baby og stofbleer da dette er sparet væk, medmindre man bliver indlagt og flyttet til barselsgangen - mener jeg at have erfaret:chin:(skal føde på OUH). 

Ellers vil jeg huske det tøj baby skal hjem i, "royalt" striktæppe, babydyne, mobil+oplader, toiletsager (specifikt børste, tandbørste, mascara og blush:yay), skjorte og ammebher. Og helt sikkert en masse andet overflødigt, vi sikkert ikke engang når at få med ud af døren - sidst fik vi slet ikke tasken med, hvori min vandrejourbal lå, det gik så hurtigt (2 timer fra vandet gik/første ve til baby var ude - og jordemoderen ville have sendt mig hjem da jeg kun 4 cm åbent da jeg kom ind (1 time efter vandet var gået) men heldigvis var vandet lidt grønt så vi fik lov at blive og 15 min senere havde jeg presseveer, så jeps det gik squ hurtigt til sidst) :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER