03wami

2 års fødselsdag :)

8 indlæg i dette emne

Elliot bliver 2 år til juli og vi er begyndt at snakke lidt om hvad der skal ske på dagen - men vi mangler simpelthen totalt ideer til det.. sidste år var han så lille at det jo egentlig blev mest for de voksne så det var til en god frokost hvor han var med en time og så blev lagt ud at sove :)

 

men i år skal han jo selvfølgelig være noget mere med - men problemet er den åndssvage middagslur.. han bliver puttet omkring kl 12 og sover for det meste 3-3,5 time så så er den dag jo også ved at være gået.. så holder man det formiddag eller til eftermiddag... hvad har i andre gjort ?? vi regner med at holde om søndagen og da vi har gæster der skal køre et godt stykke vej skal det heller ikke blive alt for sent..

 

så gode ideer til tidspunkt på dagen og mad vil blive modtaget med kyshånd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdt frokost men Vitus sover som regel også kun 1 times tid, så det passede med kl 13.

Hvad med brunch kl 10 eller decideret morgenmad kl 9 så der er lidt hyggetid inden luren?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også spekuleret meget over tidspunktet i år :rolleyes

Men da Adam de sidste par uger har sprunget lur over eller sovet kort lur, er vi nået frem til at vi inviterer til kl. 14 til boller og lagkage. Hvis han så tilfældigvis sover længere den dag, må gæsterne bare spise boller og lagkage og så vågner han når han vågner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også at i den dag måske kan putte lidt tidligere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi inviterede til kl 14. Mener han vågnede 14.30, så gæsterne nåede bare lige at komme og sige Hej og sådan. Det fingerede fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skal holdes en lørdag ville jeg invitere til frokost og eftermiddag...

En søndag ville jeg invitere til kl. 14 og så måtte man bar leve med hvis barnet sover lang lur den dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville invitere til kl. 10 :) evt. Til brunch.

Og så ville jeg putte til normal tid - måske lidt senere, alt efter hvor træt barnet virker til at være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brunch var også en rigtig god ide :) men ja ellers kunne de også være en ide at invitere til kl 14 og så bare lade det være kaffe og kage og evt have købt lidt til at smide på grillen hvis folk bliver hængende længe :) tusind tak for jeres gode ideer - er lidt svært når man har en bette fyr der er glad for at sove længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER