Maj 2014

Velkommen til

41 indlæg i dette emne

Er der andre der hører til i februar gruppen? Umiddelbart har jeg termin med nr 2 D. 9 februar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der andre der hører til i februar gruppen? Umiddelbart har jeg termin med nr 2 D. 9 februar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Ja jeg har termin d. 1/2! :-) håber på der kommer lidt flere til som ugerne går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - det ville hvert fald være rart med nogen at dele tingene med som er ligeså langt henne som een selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - det ville hvert fald være rart med nogen at dele tingene med som er ligeså langt henne som een selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vi kan da bare starte. Det er jo stadig virkelig tidligt og jeg er sååååå angst for at få en spontan abort. Har du det også sådan? Det er som om at jeg slet ikke kan glæde mig over graviditeten af bare frygt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også virkelig bange, men det meste af tiden tror jeg på, at alt er okay. Det bliver jeg nødt til. Intet tyder på at det ikke er og jeg har aldrig aborteret. Var ved at købe gt teste i dag, fordi jeg pludselig var i tvivl om jeg virkelig var gravid. Det er jo fjollet.

Hvor langt er du? For jeg er kun 4+0 i dag. Vi skal helt klart have en ts 6+ så vi kan se hjertet slå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 5+1 og har bestilt tid til tryghedsscanning d. 15/6!!! Der glæder jeg mig til ha nemlig læst lidt om at er alt som det skal være der, er der god chance for at det overlever.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad siger du til at jeg opretter en facebookgruppe? Og så håber vi, at der med tiden kommer flere til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad siger du til at jeg opretter en facebookgruppe? Og så håber vi, at der med tiden kommer flere til?

Det er fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror virkelig at man skal prøve at hvile i, at alt er okay indtil det modsatte bliver bevidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal dog lige finde ud af om man kan gøre gruppen fuldstændig hemmelig så ingen kan se man er medlem af den for blandt andet mit arbejde ved ikke jeg er gravid endnu. Men kan selvf. bare kalde gruppen andre ting end "gravid...." :) jeg rejser til Norge i morgen men ser på det når jeg kommer hjem igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal dog lige finde ud af om man kan gøre gruppen fuldstændig hemmelig så ingen kan se man er medlem af den for blandt andet mit arbejde ved ikke jeg er gravid endnu. Men kan selvf. bare kalde gruppen andre ting end "gravid...." :) jeg rejser til Norge i morgen men ser på det når jeg kommer hjem igen

Det er super. Min graviditet er altså også hemmelig endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber på også at kunne være med her - testede positiv i lørdags.... Termin 12. Feb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber på også at kunne være med her - testede positiv i lørdags.... Termin 12. Feb

Stort tillykke og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns det er lidt både tidlig og skummelt.. Men jeg hører til her jeg også! :) Usikker termin men ca 20.februar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skummelt?? Hvordan? :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skummelt?? Hvordan? :-D

Siden det er så tidlig i svangerskapet bare.. :) Syns ikke graviditeten er skummel.. :) Måske skummelt er fejl ord å bruge.. Jeg er bedre til å udtrykke mig på norsk. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skummelt ja..... :(

I'm out. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad nu??? :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tillader mig lige at svare for mini. Testene er blevet svagere og her til aften var testen desværre negativ. Det ender nok desværre ud i en bio

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tillader mig lige at svare for mini. Testene er blevet svagere og her til aften var testen desværre negativ. Det ender nok desværre ud i en bio

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :,( :,( :,( det er jeg frygtelig ked af at høre. Det må være forfærdeligt. Håber du har nogen at tale med for det er vigtigt. Knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER