887 indlæg i dette emne

9 hours ago, Capall said:

 

Jeg gruer virkelig for den dag jeg må erkende at jeg ikke skal vikle mine egne børn mere :icon_crybad: Vi har heldigvis planer om en 3'er, så selv når Aed ikke vil bæres mere har jeg lige et par år med nr 2 at tage af :biglove Og det fik jeg så lige vendt til at handle om mig :badgirl Min pointe var, at jeg godt kan følge dig :kram2

 

Haha, det er kun dejligt med lidelsesfæller :kram2 

 

Vi er ret sikre på, at vi ikke skal have flere børn, så nu sælger jeg ud af alt - beholder kun min Oscha Cairis Carrier, som kan bruges til mange kilo, og en ringslynge. 

Jeg har lige solgt min dejlige Yaro elvish natural tussah :( 

Men hende der købte den har ledt længe efter den, så det er kun godt den kan glæde andre! 

 

Min regnbue er der ikke så meget salg i ... Den er nok for spraglet for de fleste ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, BabyBlue said:

 

Haha, det er kun dejligt med lidelsesfæller :kram2 

 

Vi er ret sikre på, at vi ikke skal have flere børn, så nu sælger jeg ud af alt - beholder kun min Oscha Cairis Carrier, som kan bruges til mange kilo, og en ringslynge. 

Jeg har lige solgt min dejlige Yaro elvish natural tussah :( 

Men hende der købte den har ledt længe efter den, så det er kun godt den kan glæde andre! 

 

Min regnbue er der ikke så meget salg i ... Den er nok for spraglet for de fleste ;) 

Hvad er det for en regnbue? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

3 hours ago, BabyBlue said:

 

Haha, det er kun dejligt med lidelsesfæller :kram2 

 

Vi er ret sikre på, at vi ikke skal have flere børn, så nu sælger jeg ud af alt - beholder kun min Oscha Cairis Carrier, som kan bruges til mange kilo, og en ringslynge. 

Jeg har lige solgt min dejlige Yaro elvish natural tussah :( 

Men hende der købte den har ledt længe efter den, så det er kun godt den kan glæde andre! 

 

Min regnbue er der ikke så meget salg i ... Den er nok for spraglet for de fleste ;) 

 

Ja, hvad er det for en regnbue? Jeg vil jo virkelig gerne have en regnbue... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh favre nye verden. Jeg blev aldrig god til at vikle med Silke Elia, men elskede min silke ringslynge og beco gemini. Men denne gang skal det være. Jeg forudser det er noget mere praktisk med nr. 2.

 

Min søster er heldigvis rimelig ferm (men har selvfølgelig solgt alle sine skønne vinkler - blandt andet til nogle herinde :D - så må ud på markedet selv)

 

Jeg vil have en lækker fastvikle, gerne i en bomuld/silke blanding eller tynd bomuld. Min søster har forestået at se på Woven Wings og Solnce. Hun har selv haft nogle derfra, så dem har jeg set og mærket, så tænker jeg går den vej. Men synes stadig det er en jungle. Jeg skal også have fundet ud af, hvilken størrelse, jeg er. Min søster mener 4 eller 5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, louisevibe said:

Åhh favre nye verden. Jeg blev aldrig god til at vikle med Silke Elia, men elskede min silke ringslynge og beco gemini. Men denne gang skal det være. Jeg forudser det er noget mere praktisk med nr. 2.

 

Min søster er heldigvis rimelig ferm (men har selvfølgelig solgt alle sine skønne vinkler - blandt andet til nogle herinde :D - så må ud på markedet selv)

 

Jeg vil have en lækker fastvikle, gerne i en bomuld/silke blanding eller tynd bomuld. Min søster har forestået at se på Woven Wings og Solnce. Hun har selv haft nogle derfra, så dem har jeg set og mærket, så tænker jeg går den vej. Men synes stadig det er en jungle. Jeg skal også have fundet ud af, hvilken størrelse, jeg er. Min søster mener 4 eller 5.

 

Jeg vil helt sikkert have en kortvikle 3 eller 4 naeste gang. Og ellers maks en 5. Jeg synes der er saa meget stof tilovers ved 6 hos mig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Camillat said:

 

Jeg vil helt sikkert have en kortvikle 3 eller 4 naeste gang. Og ellers maks en 5. Jeg synes der er saa meget stof tilovers ved 6 hos mig. 

 

Min søster mente jeg skulle prøve mig frem, og at jeg max skulle have en 5'er. Fordelen ved 5 ift 4 mente hun kunne være, at Jesper også kunne bruge den (men det kan jeg nu ikke helt se for mig :whistling

 

Men er blevet tilføjer en vikle grams gruppe i området, så må ud og prøve - når kroppen tillader det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Camillat said:

 

Ja, hvad er det for en regnbue? Jeg vil jo virkelig gerne have en regnbue... 

 

Du kan se link ovenfor :) 

 

Den er en str 7 - jeg har overvejet at få den choppet til en rs og en kort vikle, men vil bare helst sælge den som 7'er ... 

 

Men Mannie har nok ret i at den sælger bedre til foråret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, louisevibe said:

Åhh favre nye verden. Jeg blev aldrig god til at vikle med Silke Elia, men elskede min silke ringslynge og beco gemini. Men denne gang skal det være. Jeg forudser det er noget mere praktisk med nr. 2.

 

Min søster er heldigvis rimelig ferm (men har selvfølgelig solgt alle sine skønne vinkler - blandt andet til nogle herinde :D - så må ud på markedet selv)

 

Jeg vil have en lækker fastvikle, gerne i en bomuld/silke blanding eller tynd bomuld. Min søster har forestået at se på Woven Wings og Solnce. Hun har selv haft nogle derfra, så dem har jeg set og mærket, så tænker jeg går den vej. Men synes stadig det er en jungle. Jeg skal også have fundet ud af, hvilken størrelse, jeg er. Min søster mener 4 eller 5.

 

Jeg vil altså slå et slag for Oscha - de laver så smukke vikler, og mange er tynde, men stærke. Jeg elsker Oscha :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, louisevibe said:

 

Min søster mente jeg skulle prøve mig frem, og at jeg max skulle have en 5'er. Fordelen ved 5 ift 4 mente hun kunne være, at Jesper også kunne bruge den (men det kan jeg nu ikke helt se for mig :whistling

 

Men er blevet tilføjer en vikle grams gruppe i området, så må ud og prøve - når kroppen tillader det <_<

 

Jeg havde en 5'er med skraa ender og der var stadig meget stof til de bindinger, jeg brugte. Jeg taenker, at du ogsaa skal tage det med i dine overvejelser, for nogle bindinger bruger virkelig meget stof, mens andre lader meget tilovers med en lang vikle. 

 

Koeb til dig selv! Lige med vikle skal den vaere smuk for dig og din stoerrelse. Jeg kunne aldrig finde paa at koebe vikle med M i mine overvejelser. Han kan bruge klikdimsen eller finde sin egen! :whistling

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Camillat said:

 

Jeg havde en 5'er med skraa ender og der var stadig meget stof til de bindinger, jeg brugte. Jeg taenker, at du ogsaa skal tage det med i dine overvejelser, for nogle bindinger bruger virkelig meget stof, mens andre lader meget tilovers med en lang vikle. 

 

Koeb til dig selv! Lige med vikle skal den vaere smuk for dig og din stoerrelse. Jeg kunne aldrig finde paa at koebe vikle med M i mine overvejelser. Han kan bruge klikdimsen eller finde sin egen! :whistling

 

 

 

Det giver mening.

 

Jesper kommer heller aldrig til at bruge, det er hårdt nok for ham at skulle bruge beco'en. Men må ud og prøve, for aner ikke intet.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, BabyBlue said:

 

Jeg vil altså slå et slag for Oscha - de laver så smukke vikler, og mange er tynde, men stærke. Jeg elsker Oscha :wub

 Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både 6'ere og 4'ere og bruger mest 6'ere. Hvis jeg har lange haler ryger de en ekstra gang rundt om kroppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On Monday, January 09, 2017 at 0:31 PM, louisevibe said:

 

Min søster mente jeg skulle prøve mig frem, og at jeg max skulle have en 5'er. Fordelen ved 5 ift 4 mente hun kunne være, at Jesper også kunne bruge den (men det kan jeg nu ikke helt se for mig :whistling

 

Men er blevet tilføjer en vikle grams gruppe i området, så må ud og prøve - når kroppen tillader det <_<

 

Syntes du skal prøve at komme med til grams men ellers er du også velkommen forbi mig (Stoholm) og prøve hvis du vil.

Har i hvert fald både størrelse 4 og 5 du kan prøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøvede lige at putte Ellie i strækviklen. Hun gik amok ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Maj 2014 said:

Prøvede lige at putte Ellie i strækviklen. Hun gik amok ! 

De første gange kan det godt være så uvant for dem men prøv at hoppe lidt mens du sætter hende i :) og gå rundt lidt efter så hun kan genkende rytmen fra maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit nyeste køb kom i weekenden :yay og i dag kom der også en amme/vikle halskæde 

IMG_20170201_200204.JPG

received_10154922581114868.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, den er smuk! :biglove

 

Jeg har ikke selv forstaaet den halskaede... hvad formaal tjener den? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38 minutes ago, Camillat said:

Aah, den er smuk! :biglove

 

Jeg har ikke selv forstaaet den halskaede... hvad formaal tjener den? 

Jeg glæder mig også bare til den skal i brug!

Den holder de små pilfingre beskæftiget, både ved amning og vikling (hvor det jo ellers godt kan gå ud over håret, hvis man ikke husker at sætte det op) og er god at bide i ved tænder :)

E har proklameret at det er hans ;)

DSC_0172.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den flot :) Har også undret mig lidt over de halskæder, men kan da godt se de måske er meget smarte :) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah, vil gerne klage over at hver gang jeg finder noget interessant i Slyngeskolens second hand fb gruppe så er der allerede en anden som har været hurtigere end mig :rolleyes 

(at jeg så ikke burde kigge efter fastvikler lige nu er så noget andet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, M.Rose said:

Bah, vil gerne klage over at hver gang jeg finder noget interessant i Slyngeskolens second hand fb gruppe så er der allerede en anden som har været hurtigere end mig :rolleyes 

(at jeg så ikke burde kigge efter fastvikler lige nu er så noget andet)

 

Ja der er mange fine og de bliver hurtigt solgt. Markedet er begyndt at køre igen efter julen 

(hvorfor burde du ikke kigge fastvikle?) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, M.Rose said:

Hvor er den flot :) Har også undret mig lidt over de halskæder, men kan da godt se de måske er meget smarte :) 

 

 

Jeg havde ikke en da e var lille og det gik tit ud over mit lange hår eller brillerne, så tænkte jeg ville prøve denne gang med sådan en kæde, og hvis ikke det fungere er det kun 100 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Mannie said:

 

Ja der er mange fine og de bliver hurtigt solgt. Markedet er begyndt at køre igen efter julen 

(hvorfor burde du ikke kigge fastvikle?) 

 

Det går virkelig hurtigt! Jamen fordi jeg egentlig havde besluttet mig for kun at købe en ringslynge.. Kan låne en strækvikle af en veninde så planen var at starte med det for at se om det overhovedet er noget for mig.. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER