887 indlæg i dette emne

Hvor fedt at I kan shoppe! :glad

Jeg har lige købt en 4'er i bomuld, så nu må jeg ikke købe flere - siger jeg selv. ;)

I hvert fald ikke uden at sælge, og jeg vil ikke umiddelbart at med nogen af dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige fået to ind ad døren..

min nye lækre rs kom i fredags og i dag har jeg langt om længe fået min mors dags bestilling, hvor jeg har fået vævet et billede og en tekst ind, som jeg selv har lavet.. glæder mig maks til at prøve den.. :yay:

Min rs: wraptrack.org/wrap/50bo2c8

Den anden, har jeg endnu ikke billeder af, men det er en Babymonkey Mehindi Shades collection

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bliver SÅ misundelig på jer altså! Ville virkelig ønske at jeg havde råd til et par vikler.. Men det rækker vores økonomi bare ikke til pt. :(

Det skal SÅ meget på ønskeseddelen til hvis jeg på et tidspunkt får overtalt manden til en 3'er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en dyr hobby :D

Jeg har hentet min 4'er, og den er bare fin!

Synes da jeg har et hæderligt, lille stash nu. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, må prioritere anderledes, hvis Vi får en 3'er engang :D så skal der sq vikles!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver SÅ misundelig på jer altså! Ville virkelig ønske at jeg havde råd til et par vikler.. Men det rækker vores økonomi bare ikke til pt. :(

Det skal SÅ meget på ønskeseddelen til hvis jeg på et tidspunkt får overtalt manden til en 3'er

Du må gerne låne min yaro i str 7, hvis du vil. Men den er nok desværre ikke helt begynder venlig da den er ret kraftig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne låne min yaro i str 7, hvis du vil. Men den er nok desværre ikke helt begynder venlig da den er ret kraftig

Jeg er jo helt grøn i det vikleværk! Men det kunne være fedt at prøve her henover sommeren.. Vil jeg kunne finde ud af det vha. Nogle videoer tror du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo helt grøn i det vikleværk! Men det kunne være fedt at prøve her henover sommeren.. Vil jeg kunne finde ud af det vha. Nogle videoer tror du?

Absolut, det var sådan jeg startede. Men hvis du kommer og henter den, så kan vi nok også finde ud af lidt demonstration

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut, det var sådan jeg startede. Men hvis du kommer og henter den, så kan vi nok også finde ud af lidt demonstration

Det vil jeg rigtig gerne! :)

Du er i fuldtidsjob nu, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg rigtig gerne! :)

Du er i fuldtidsjob nu, ikke?

Jo det er jeg, så det skal helst være weekend eller aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er jeg, så det skal helst være weekend eller aften

Må lige ha kigget på det! Tænker Vi nok skal op til min far en søndag inden alt for længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor bliver man fristet af den her tråd om vikler ;-)

Har dog lige købt en ergo baby bæresele da det for os virkede som en bedre løsning ;-)

Vi havde lånt en skildpadde slynge som vi ikke blev gode venner med såå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor bliver man fristet af den her tråd om vikler ;-)

Har dog lige købt en ergo baby bæresele da det for os virkede som en bedre løsning ;-)

Vi havde lånt en skildpadde slynge som vi ikke blev gode venner med såå...

Du må da gerne komme og prøve en vikle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må da gerne komme og prøve en vikle :)

Du frister ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også blevet glad for Poppins! Men den skal godt nok strammes godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

c6zFsZc.jpg

Ester var med på at øve lidt igår :yay anden gang med Poppins Hip Carry. Kønt er det (stadig) ikke, men hun er der da :P

 

Den kendte jeg ikke, men den skal jeg da prøve! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vikle på billedet er så stiv endnu at jeg kunne ikke holde spændingen da jeg forsøgte at binde på ryggen i stedet. Alt for meget grip! Håber det bliver bedre når den bliver mere blød

Jeg har kun prøvet den med en brugt og blød vikle, men det var stadig udfordrende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er jo lige det!

Jeg burde også gå min ringslynge til, men jeg bliver så vildt irriteret hver gang, jeg bruger den :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :yay Første forsøg, men jeg tror bestemt vi bliver glade for Poppins.. Så tak for tippet om den  :)

 

Til gengæld tror jeg aldrig det kommer til at lykkes for os med rygbæring  <_<

post-10317-0-80280800-1467385282_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk vikle! Hvad et det for en?

Tekhni Persephone med repreve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så utålmodig! I second hand gruppen på facebook skal man søge i nogle tråde, og der bliver så nye hver måned.

Jeg kan ENDELIG søge efter noget lidt lækkert, og så vil jeg jo ikke gøre det i en tråd som bliver slettet samme dag.

Så iiiih! Jeg vil begynde jagten på min første HE vikle :p

Haha, det er så røvet!

Jeg synes det er så træls, hver gang jeg giver mig selv lov til at købe en vikle kan jeg ikke finde THE ONE, så snart jeg så ikke skal shoppe er der bare vikle efter vikle jeg ikke kan leve uden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er så røvet!

Jeg synes det er så træls, hver gang jeg giver mig selv lov til at købe en vikle kan jeg ikke finde THE ONE, så snart jeg så ikke skal shoppe er der bare vikle efter vikle jeg ikke kan leve uden!

Mega :ditto Jeg er på udkig lige pt og der er bare INTET jeg vil have. Men jeg venter lige og lurer på hvad det bliver til med Lollik, de ser flotte ud i hvert fald!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega :ditto Jeg er på udkig lige pt og der er bare INTET jeg vil have. Men jeg venter lige og lurer på hvad det bliver til med Lollik, de ser flotte ud i hvert fald!

Jaaaaa! Jeg er vildt forelsket!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har en ide om hvilket prisleje Lollik vil komme til at ligge i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER