887 indlæg i dette emne

Jeg kan selvfølgelig binde ekstra omgang når jeg får min 7'er ... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skrev lige til en liv-line som lige har solgt hendes - hun solgte til 650 kr, så tænker det er deromkring?

Uhh... Er ret fristet!

Regner med at skulle ind til sneglehuset i denne eller næste uge, og se om jeg kan finde ud af det ;)

Derefter vil jeg måske gerne købe den, hvis du vil holde den til mig - og du vil sælge selvfølgelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det vil jeg godt.

Vil godt sælge den, for så har jeg en undskyldning for at købe en 4'er eller 5'er og prøve noget andet :p

Så hvis nu jeg venter indtil udgangen af næste uge (medmindre du kommer afsted før) med at sætte den til salg, og så kan du købe den hvis det er?

Den ER også fin! Jeg har bare 2 grønne ellevil-vikler i str 7, og jeg bruger mest den med silke. Og jeg har også en 6 i ren bomuld

Deal! Så er der også motivation for at komme afsted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så meget velkommen :-)

Der kører faktisk også masser af busser her til Nørre Snede :-) du er fra Vejle, ikk? Der er jeg ret sikker på kører en direkte bus, og så bor jeg ca 7 minutters gang fra busstationen :-)

 

Perfekt, det undersøger jeg lige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiih! Jeg vil også ha lille baby og smukke vikler! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil Liff ikke vikles?

Ellers må I lave en baby mere :p

Jo det går fint i maitai, men kun på tur og sådan... Ikke hjemme, der vil hun GÅ ;)

Ja, vil gerne ha en baby mere... Bare ikke lige nu. Liff skal være mere selvhjulpne først!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vræl, har solgt min Artipoppe :(

Sååå jeg mangler en ny 6'er! Og alle jeg finder er enten lilla eller alt for dyre. Jeg tænker 1500 max og ikke ren bomuld. Nogle gode bud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vræl, har solgt min Artipoppe :(

Sååå jeg mangler en ny 6'er! Og alle jeg finder er enten lilla eller alt for dyre. Jeg tænker 1500 max og ikke ren bomuld. Nogle gode bud?

Åh, jeg ville gerne have en lilla :D hvad med en tekhni med repreve?

Er en 6'er egentlig ikke lang til dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vræl, har solgt min Artipoppe :(

Sååå jeg mangler en ny 6'er! Og alle jeg finder er enten lilla eller alt for dyre. Jeg tænker 1500 max og ikke ren bomuld. Nogle gode bud?

Synes oscha har mange fine :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg ville gerne have en lilla :D hvad med en tekhni med repreve?

Er en 6'er egentlig ikke lang til dig?

Det vil jeg også gerne, men har to i forvejen :D

Tjo, er nok base lang 5, men så kan jeg lave DH og fwcc med lidt haler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, lpd, nu spørger jeg bare dig fordi jeg har undret mig generelt - jeg synes tit, at folk virker så vildt kede af, at sælge deres vikler, og så tænker jeg, jamen hvorfor gør I det så?? :D

Er det fordi, du bare trænger til en anden vikle?

Jeg tænker, at hvis jeg en dag sælger min oscha, så er det fordi jeg ønsker mig en anden vikle højere. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, lpd, nu spørger jeg bare dig fordi jeg har undret mig generelt - jeg synes tit, at folk virker så vildt kede af, at sælge deres vikler, og så tænker jeg, jamen hvorfor gør I det så?? :D

Er det fordi, du bare trænger til en anden vikle?

Jeg tænker, at hvis jeg en dag sælger min oscha, så er det fordi jeg ønsker mig en anden vikle højere. :D

Haha, det er fordi jeg er fattig, men derfor vil jeg stadig gerne have det hele! De vikler jeg har haft og har solgt videre har absolut ikke været dårlige, jeg er bare mega nysgerrig og vil gerne prøve noget forskelligt. Og så må jeg sælge for at få råd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ok, jeg kan godt se logikken. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ved I hvad, nu er min vikle fra USA kommet!! :glad :glad

Jeg betalte i går aftes, og det var et bud der kom på knallert, så det må jeg altså sige er rimelig hurtig service fra PostDK :)

Jeg har ikke åbnet pakken endnu, for J var lige ved at falde i søvn i ringslyngen da posten kom, og jeg ved, at jeg ikke kan åbne den pakke i stilhed. :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor jeg håber at min ringslynge når at komme inden vi tager på ferie. Jeg har ikke hørt noget siden i søndags, men hende, der syr den, skrev i går på facebook, at alle ordre var sendt af sted, så mon ikke det også gælder min?  :glad  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ved I hvad, nu er min vikle fra USA kommet!! :glad :glad

Jeg betalte i går aftes, og det var et bud der kom på knallert, så det må jeg altså sige er rimelig hurtig service fra PostDK :)

Jeg har ikke åbnet pakken endnu, for J var lige ved at falde i søvn i ringslyngen da posten kom, og jeg ved, at jeg ikke kan åbne den pakke i stilhed. :D :D

 

Lækkert! 

Er ringslyngen blevet nemmere at arbejde med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det vil jeg godt.

Vil godt sælge den, for så har jeg en undskyldning for at købe en 4'er eller 5'er og prøve noget andet :p

Så hvis nu jeg venter indtil udgangen af næste uge (medmindre du kommer afsted før) med at sætte den til salg, og så kan du købe den hvis det er?

Den ER også fin! Jeg har bare 2 grønne ellevil-vikler i str 7, og jeg bruger mest den med silke. Og jeg har også en 6 i ren bomuld

Nå, så har jeg været afsted. Jeg må nok sande, at jeg ikke har råd til din også - for ved nærmere eftertanke er jeg nødt til at have noget neutralt som kan fungere med det meste af mit tøj. Så jeg har lige fyret 975 kr af på en grå didymos hos sneglehuset, og kan ikke lige forsvare at bruge yderligere 650, selvom jeg virkelig gerne ville :(

Beklager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert!

Er ringslyngen blevet nemmere at arbejde med? :)

Ja, nu kan stoffet da glide i ringene. ;) Men der er stadig arbejde i den!

Og jeg kan simpelthen ikke lave sædet så han ikke popper. Tror ikke min hjerne er gearet til, at det lader sig gøre. :D

Ahr, det lykkes jo nok en dag.

Hvilken ringslynge har du købt? Jeg håber, den når frem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er her, og den er overraskende blød og vanvittig smuk! :biglove :biglove Han sover i den nu :kuller

20160621_162524_zpsyyo0cu0w.jpg

Bær over med den lidt kejtede stramning :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, den er så fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7ymIV9P.jpg

H3iesDc.jpg

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men shit, den er stiv. :D

Den skal under kærlig behandling!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu kan stoffet da glide i ringene. ;) Men der er stadig arbejde i den!

Og jeg kan simpelthen ikke lave sædet så han ikke popper. Tror ikke min hjerne er gearet til, at det lader sig gøre. :D

Ahr, det lykkes jo nok en dag.

Hvilken ringslynge har du købt? Jeg håber, den når frem!

Altid noget, at den er blevet nemmere :)

Kan du hive op i stoffet mellem hans ben indefra. Det synes jeg giver lidt ekstra. Men altså, jeg er jo langt fra ekspert, har jo bare haft min i en time :D

Jeg har købt en yaro elvish tardis blue med 15% seacell. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7ymIV9P.jpg

H3iesDc.jpg

:glad :glad :glad

Wow, der er knald på :respekt :D Den er godt nok fed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker knald. :D

Hvilket blend er den, pumpkins? Min Yaro ringslynge er jo som bekendt pænt stiv. ;)

Jeg har prøvet at hive indefra, men problemet er, at den er lidt kort og jeg er lidt tyk, og skal han have stof op, er der næsten ikke noget hale at hive i. Så jeg må enten acceptere det, eller gå på slankekur. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER