887 indlæg i dette emne

Aner det ikke? Hvornår og hvorfor sker det? Og burde man så ikke få noget at vide? Må lige undersøge det lidt i morgen

Pakker der kommer fra ikke-eu lande kan blive taget i tolden, og det er tilfældigt hvilke der bliver taget. 

 

Håber den snart kommer! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min skønne vikle fra USA er under behandling i tolden nu, kan jeg se på track and trace - så jeg slipper nok ikke for en lille ekstraregning. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skønne vikle fra USA er under behandling i tolden nu, kan jeg se på track and trace - så jeg slipper nok ikke for en lille ekstraregning. :prik

Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skønne vikle fra USA er under behandling i tolden nu, kan jeg se på track and trace - så jeg slipper nok ikke for en lille ekstraregning. :prik

Øv.

Jeg venter også stadig. Kunne dog ikke få anden forklaring end at der nogle gange er problemer med pakker der kommer til det internationale pakkecenter og de ville undersøge det nærmere :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.

Jeg venter også stadig. Kunne dog ikke få anden forklaring end at der nogle gange er problemer med pakker der kommer til det internationale pakkecenter og de ville undersøge det nærmere :unsure

Øv for ventetid!

Vi håber de snart kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I set at solnce har lagt en ret billig vikle op? Jeg venter spændt på release (for jeg mangler jo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da forstået så meget, at det er et af de dyrere mærker. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I set at solnce har lagt en ret billig vikle op? Jeg venter spændt på release (for jeg mangler jo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser man det?

Deres fb side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov... En str 4 på vej til mig :D jeg var hurtig og havde den i kurven et minut efter release

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov... En str 4 på vej til mig :D jeg var hurtig og havde den i kurven et minut efter release

Hvilken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken?

Den solnce jeg nævnte tidligere - laurus purple plum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den ikke er noget alligevel, så sælger du til mig!!!!

Jeg ville SÅ gerne have den i str 4, meeeen vidste ikke hvor eller hvordan....

Deal!

Til en anden gang, så skal du have en bruger på solnce.com og være logget ind et par min før release. Og så gælder det om at være hurtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh altså. Post Danmark har "mistet" min pakke med ringslyngen. De har spurgt hos mit lokale posthus og kigget hos dem selv og der er den ikke lige umiddelbart. Men de bekræfter at den er registreret som modtaget hos dem d. 5/6.  Den eneste forklaring de kan give er at de har haft tekniske problemer i det internationale pakkecenter og at den nok skal dukke op engang hvis jeg væbner mig med tålmodighed  :prik

 

Hvor længe skal jeg være tålmodig før jeg ringer til dem igen? Det er da ikke helt i orden.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg har lånt mig frem til en ringslynge og havde sådan glædet mig til at prøve den. Og så glemmer jeg at få den med derfra :( Og jeg ser hende først igen om en uge... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh altså. Post Danmark har "mistet" min pakke med ringslyngen. De har spurgt hos mit lokale posthus og kigget hos dem selv og der er den ikke lige umiddelbart. Men de bekræfter at den er registreret som modtaget hos dem d. 5/6. Den eneste forklaring de kan give er at de har haft tekniske problemer i det internationale pakkecenter og at den nok skal dukke op engang hvis jeg væbner mig med tålmodighed :prik

Hvor længe skal jeg være tålmodig før jeg ringer til dem igen? Det er da ikke helt i orden..

Gys!! Det håber jeg ikke sker med min dyre vikle ...

Jeg håber, din slynge dukker op. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg har lånt mig frem til en ringslynge og havde sådan glædet mig til at prøve den. Og så glemmer jeg at få den med derfra :( Og jeg ser hende først igen om en uge... <_<

Hvor irriterende! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh altså. Post Danmark har "mistet" min pakke med ringslyngen. De har spurgt hos mit lokale posthus og kigget hos dem selv og der er den ikke lige umiddelbart. Men de bekræfter at den er registreret som modtaget hos dem d. 5/6. Den eneste forklaring de kan give er at de har haft tekniske problemer i det internationale pakkecenter og at den nok skal dukke op engang hvis jeg væbner mig med tålmodighed :prik

Hvor længe skal jeg være tålmodig før jeg ringer til dem igen? Det er da ikke helt i orden..

Men de erstatter den vel? Jeg havde solgt en Didytai, og den forsvandt også. På track and trace ku man se at den var sendt fra Glostrup til Vejle ( hvor den skulle til) men så sendt tilbage til Glostrup, og ligesom strandet der. Men fik den erstattet af post dk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de erstatter den vel? Jeg havde solgt en Didytai, og den forsvandt også. På track and trace ku man se at den var sendt fra Glostrup til Vejle ( hvor den skulle til) men så sendt tilbage til Glostrup, og ligesom strandet der. Men fik den erstattet af post dk.

Jo altså hvis den ikke dukker op så har de da bare af at erstatte den. Men de siger jo at jeg bare skal væbne mig med tålmodighed og så skal den nok komme engang. Spørgsmålet er hvor længe jeg skal det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo altså hvis den ikke dukker op så har de da bare af at erstatte den. Men de siger jo at jeg bare skal væbne mig med tålmodighed og så skal den nok komme engang. Spørgsmålet er hvor længe jeg skal det..

Jeg oprettede en sag efter 14 dage (14 dage, fordi det er det post dk selv siger at der maks går med B-post) og så fik jeg pengene en uge efter jeg havde oprettet en sagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er altså en spændende tråd... Men men men, jeg begynder at blive mere forvirret end klog... :D

Ved simpelthen ikke om jeg skal vælge en strækvikle eller en ringslynge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en ringslynge.. Med sådan en, så bæres baby med kun én skulder, ikke sandt? Er det ikke tungt i længden? :unsure eller bruger i kun rs i kort tid, fx 10-15min?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en ringslynge.. Med sådan en, så bæres baby med kun én skulder, ikke sandt? Er det ikke tungt i længden? :unsure eller bruger i kun rs i kort tid, fx 10-15min?

Jeg bruger den til de korte bæringer: i netto, i børnehaven, når jeg kun lige skal hænge tøj op. Altså jeg kan godt gå med ham i den i længere tid, men så er det altså rarest med en af viklerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er altså en spændende tråd... Men men men, jeg begynder at blive mere forvirret end klog... :D

Ved simpelthen ikke om jeg skal vælge en strækvikle eller en ringslynge...

Jeg har været så glad for min strækvikle!

Jeg har købt en ringslynge og synes den er svær at blive venner med .... Så hvis du er helt ny ville jeg starte med strækvikle, så du ikke giver op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på dine behov, vil jeg sige... Hvad vil du gerne bruge den til, og har du vikleerfaring?

Baby er stadig i maven, så ingen erfaring... :) Vil bare gerne kunne ha hænderne fri engang imellem, men vil også gerne ha meget tæt kontakt mens hun er spæd... Og har læst at det også at godt for deres motorik at blive vugget på den måde...

Vil nok ikke bruge den udenfor hjemmet, det er nok mere en hygge-ting i mit hoved, end en praktisk ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER