Charlotte - mig og mine

Ammevenlig sommerkjole

15 indlæg i dette emne

Nogen der har et godt bud på en ammevenlig sommerkjole som jeg kan ha på til min søns barnedåb om 14 dage.

Jeg er rimelig høj og slank i det. Men har stadig den der post-gravid delle, og jeg har ikke så stor en barm. Budget er max 500kr, og kjolen må også meget grene kunne gå for en ok lidt pænere hverdagskjole

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke, om det er stilen, men jeg tænker at denne opfylder dine krav:

https://m.zalando.dk/dorothy-perkins-sommerkjoler-orange-dp521c0on-h11.html

Jeg synes den er SÅ fin. Havde selv købt den men sendte den retur fordi den var lige lille nok i barmen til mig. Men ellers sød og let og sommerlig men også lidt "hverdags". Lidt nedringet, men jeg tænker at det evt kan løses med en sort top under :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fin, og jeg kan godt li den er blomstret. Men jeg er ikke god i orange. Ser selv orange ud så...

Er bedst i blå, turkis, lilla...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er fin. Men lidt kort måske, når nu man er høj. Ville det gå an med leggins under mon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt to i H&M i dag - og jeg kan selvfølgelig ikke finde dem online <_< Jeg er dig ret sikker på de er nye. Jeg kan tage billeder - men det bliver nok først i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fin. Men lidt kort måske, når nu man er høj. Ville det gå an med leggins under mon?

Jeg tænker sagtens, du kan bruge leggins under :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har købt denne i h&m

nitowegekohuyabu.jpg

Den er ikke beregnet til gravid men kan sagtens bruge den for den er lidt løs om maven. Til amning er den perfekt for der er knapper ned foran. Kostede vist 249 bare så har købt et par stykker i ensfarvet og med mønster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt denne i h&m

nitowegekohuyabu.jpg

Den er ikke beregnet til gravid men kan sagtens bruge den for den er lidt løs om maven. Til amning er den perfekt for der er knapper ned foran. Kostede vist 249 bare så har købt et par stykker i ensfarvet og med mønster :)

Kan man amme i den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man amme i den?

Ja, jeg har også lige købt den. Den er nemlig rigtig god til at skjule maven og der er knapper i den. (Man kan også få den bare som skjorte, den kom jeg også til at købe.. :whistling)

Jeg har så valgt at klippe bindesnoren af, da den ikke gjorde noget godt for min mave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I et link til den hm-kjole, piger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svaret er ja, jeg har for nylig købt det selv. Den har knapper og er fantastisk til at dække maven. (Den kommer også som en skjorte; jeg endte med at få en af dem også..:whistling)

Jeg besluttede til sidst at afbryde forbindelsen, fordi det ikke gjorde min mave en tjeneste.  geometry dash

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER