Posted May 28, 2016 Jeg skal til en dejlig fest i aften og jeg glæder mig rigtig meget :) Men siden jeg takkede ja, er jeg jo så blevet gravid og står nu og aner ikke, hvad jeg skal drikke. Jeg har prøvet at drikke sodavand og lightøl til en anden sammenkomst, men bryder mig ikke så meget om nogle af delene. Kan I anbefale nogle godt drinks/drikkevarer, så man ikke føler sig helt udenfor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2016 Helt almindelig juice :p Ej jeg ved det faktisk ikke, men jeg Googlede det faktisk fordi jeg højst sandsynligt skal amme til vores bryllup og der findes rigtig mange Virgin drinks :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2016 Hvis der er en decideret bartender så kan stort set alle drinks laves "Virgin"... Jeg elsker paraplydrinks i pangfarver men drikker sjældent alkohol - også når jeg ikke er gravid - så jeg plejer bare at bestille dem uden. En personlig favorit er strawberry daquiry (staveplade)... Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2016 Jeg elsker alkoholfri pinja colada (staves) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2016 Jeg ved lige hvordan du har det, selvom de fleste bartendere er gode til at lave virgin drinks. Ellers er jeg helt vild med de økologiske cidere fra alkoholfributik.dk :yay De er ikke tilsat sukker, og smager virkelig meget af frugt. De har også et stort udvalg af øl :mam Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2016 Der er også nogle gode alkoholfrie vinhvide Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2016 Tak for alle de gode bud!! Det bliver næppe sidste gang jeg skal sidde og sippe alkoholfri, mens andre hygger sig i øl og vin ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2016 Føtex har en glimrende alkoholfri Asti Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Føtex har en glimrende alkoholfri Asti :D :D :D :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Føtex har en glimrende alkoholfri Asti Uhh, det må prøves :) Ved du om de også har alkoholfri vin? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Virgin mojito er skøn i sommerheden Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2016 Uhh, det må prøves :) Ved du om de også har alkoholfri vin? :) Det har de. De hedder "free" Share this post Link to post Share on other sites