Barbamama

Hvor skal vi tage hen?

30 indlæg i dette emne

Argh, vi er for sent ude, har ikke kææææmpe budget, og har af forskellige årsager kun mulighed for at rejse i højsæsonen <_< Kan I hjælpe med, hvordan vi finder en god ferie alligevel? :lovebk

Kriterier/ønsker:

- Babyvenligt/børnevenligt (jeg drømmer om børnepool men må nok indstille mig på, at det ikke er et krav)

- Vi skal være hjemme igen senest 31/7. Afrejse tidligst 10/7, men helst 16/7 eller senere.

- Det behøver ikke være udland, men må meget gerne, og det skal i hvert fald være udenfor Nordjylland. Omvendt tør jeg ikke tage til Tyrkiet, hvilket ellers er prismæssigt overkommeligt...

- Budget, hmm. Afhænger nok af, hvad rejsen er. Nok max 15.000, men jeg gider ikke give 15.000 for en dansk feriehytte uden toilet og bad fx.

Gode idéer/tip/anbefalinger? :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, det lyder jo faktisk ret meget som vores ferie til Rhodos. Det koster dog 22000, så et godt stykke over jeres budget. Det er dog med all inclusive så der er trods alt ikke mad oveni.

Hvad med det tyske Lalandia? Weissenhauser hedder det vist.

Da vi snakkede ferie overvejede vi også København. Det bliver dog også hurtigt en dyr tur med diverse entréer og så videre, men måske man kan finde forholdsvis billig overnatning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Rhodos ville være min drømmeferie :kuller Men ja, noget over budget...

Weissenhauser lyder godt, men såvidt jeg kan google mig frem til, er alt udsolgt der hvor vi kan tage afsted :chin:

København har jeg ikke umiddelbart lyst til... Det skal nok være mere vand/sand/legeplads end entréer, hvis det giver mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med camping? Enten i vogn eller hytte? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med camping? Enten i vogn eller hytte?

Jaeh vi har kigget en del på Kruså camping... Det er i hvert fald overskuelig pris og det ser ret hyggeligt ud... Det er nok vores backup løsning, tror jeg :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :super Ellers var vi på Ebeltoft Strand Camping et år - det var altså lækkert! 

 

EDIT: Klikkelik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :super Ellers var vi på Ebeltoft Strand Camping et år - det var altså lækkert!

EDIT: Klikkelik

Djursland er i hvert fald fantastisk hvad angår forskellige former for zoo's. Vi var der sidste sommer og fik set og forret masser af dyr. Men lige omkring strand og sol kender jeg ikke så meget til Djursland.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at tjek suntours ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lejer en luksushytte på Hessellund Sø Camping. Det tror jeg bliver rigtig godt - men i denne familie er manden (og dermed efterhånden også Erica) bidt af en gal lystfisker, så Put&Take samt fiskerettighed i Karup å trækker op for os. Men der er også gode legepladser og badeland.

 

EDIT: Men desværre ingen ledige hytter i juli :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ødegård med egen sø i Sverige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger også et stort baderesort i Rostock

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres bud :balloons Jeg tænker og kigger :D

Ebeltoft/Djursland kunne måske være et godt bud :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suntours lokker også... Med transfer og forsikring osv når den alligevel op på 17, men det er billigere end hvad jeg ellers har fundet, og tanken om at FLYVE tiltaler mig :7himmel

Jeg kender ikke selskabet, har du - eller nogle af jer andre - erfaring med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ødegårde i Sverige ser meget bookede ud :unsure

Lurer på Dayz resorts... Måske det i Ebeltoft, og så kombinere det med noget Djurs Sommerland? :chin:

Har også fundet en uge i Bulgarien, all inklusive med børnepool til 20.700. Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Hvis I har mod på at rejse med et tysk rejseselskab fra Hamburg, kan I snildt holde jeres budget. F.eks en uge til Mallorca på 4 stjernet hotel og all inclusive kan gøres til 12.500. Det er endda med transfer også. Prøv at søge på tyske Tui. Dem har vi rejst med mange gange og det fungerer altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ødegårde i Sverige ser meget bookede ud :unsure

Lurer på Dayz resorts... Måske det i Ebeltoft, og så kombinere det med noget Djurs Sommerland? :chin:

Har også fundet en uge i Bulgarien, all inklusive med børnepool til 20.700. Suk...

Djurs Sommerland kan i hvert fald anbefales - Vi kører gladeligt derned fremfor fårup sommerland, når vi ser hvor meget gladere Ida er dernede end i fårup(fordi hun intet må prøve på grund af hendes højde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Hvis I har mod på at rejse med et tysk rejseselskab fra Hamburg, kan I snildt holde jeres budget. F.eks en uge til Mallorca på 4 stjernet hotel og all inclusive kan gøres til 12.500. Det er endda med transfer også. Prøv at søge på tyske Tui. Dem har vi rejst med mange gange og det fungerer altså.

Åh det er et godt tip! Jeg kiggede lige og vi kunne faktisk komme til Tunesien med all inklusive for ca 10.000 :o Men jeg får aldrig manden med på noget så "kompliceret" er jeg bange for. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Djurs Sommerland kan i hvert fald anbefales - Vi kører gladeligt derned fremfor fårup sommerland, når vi ser hvor meget gladere Ida er dernede end i fårup(fordi hun intet må prøve på grund af hendes højde)

Lyder godt :) Er det noget ved for en 1-årig? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt :) Er det noget ved for en 1-årig? :chin:

Det vil jeg mene.

Jeg kan lige lægge nogle billeder op fra vores tur i sidste weekend når ungerne sover.

Der er nogle nogle forlystelser de gerne må prøve, og så er er den masse legepladser rundt omkring i sommerlandet også.

Og så er der udsmykning fx Wild West området hvor alt er "lavet" som Wild West, hvor selv de ansatte er klædt ud som cowboys. Så der er en masse at se på, selvom man står i kø/venter på nogle der prøver noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Hvis I har mod på at rejse med et tysk rejseselskab fra Hamburg, kan I snildt holde jeres budget. F.eks en uge til Mallorca på 4 stjernet hotel og all inclusive kan gøres til 12.500. Det er endda med transfer også. Prøv at søge på tyske Tui. Dem har vi rejst med mange gange og det fungerer altså.

Er Tui ikke bare Star Tours på tysk? Så vidt jeg husker har de samme logo.

Men derfor kan det jo godt være billigere at købe dernede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I vil til Djursland, så vil jeg anbefale Fjellerup strand. Mine bedsteforældre har et sommerhus der, så jeg er kommet der i hele min barndom (og er nu også så svineheldig, at jeg altid kan "booke" huset når det passer mig - uden betaling ;) ). Men der er en dejlig ro, en lækker strand og vist også nogle gode campingpladsnr :) Derudover er der minigolf, som vi altid spiller mår vi er der :)

Sidste år besøgte vi både Kattegatcentret, Djurs sommerland og skandinavisk dyrepark - altsammen kæmpe store hits!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munkholm Zoo er også et godt sted på Djursland udover de ting der faktisk allerede er nævnt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er DEJLIGT i Sønderjylland ;) Men ellers er jeg nu enig - Djursland holder :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Tui ikke bare Star Tours på tysk? Så vidt jeg husker har de samme logo.

Men derfor kan det jo godt være billigere at købe dernede.

Jo det er det tror jeg. Det er bare billigere at rejse fra Tyskland :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er et godt tip! Jeg kiggede lige og vi kunne faktisk komme til Tunesien med all inklusive for ca 10.000 :o Men jeg får aldrig manden med på noget så "kompliceret" er jeg bange for. :unsure

Vi var i Tunesien med Sun tours i 2014 og rejseselskabet kan vi ikke sætte en finger på :)

Men er der ikke noget med at landet er i undtagelsestilstand efter terrohandlingen i november sidste år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER