Tullen

Arp i øjenbrynene?

7 indlæg i dette emne

Min datter har nogle gule skællende pletter ved starten af hvert øjenbryn - altså ind mod næsen. Troede det var rester af det svampemiddel jeg smører mine bryster med. Men ligemeget hvor meget jeg vasker kan jeg ikke få det væk. Og vil jo ikkeligefrem begynde at skrubbe hende i hovedet. Nu er det begyndt at bevæge sig længere ind i øjenbrynet og da hun samtidigt er blevet lidt skællet i hovedbunden kom jeg til at tænke på om det mon kunne være arp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De kan i hvert fald godt få arp i øjenbrynene, det har mine også haft :) Jeg spurgte lægen, inden jeg skrubbere, fordi jeg også var i tvivl, men da jeg forsigtigt børstede med en lille tandbørste kunne jeg godt se det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smoer lidt olivenolie paa, som du lader sidde, og saa kan du nulre vaek med en vaskeklud lidt senere og i haarbunden med en taettekam. 

Noah har stadig en pelt arp i hovedbunden og han er 4 aar lige om lidt. 

 

Min erfaring siger mig, at det er vigtigt at holde det nede. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter bad kan du nulre forsigtigt med et fugtet hjørne af et håndklæde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng havde så meget arp i øjenbrynene, panden og på øjenlågene (:blink) at lægen udskrev en salve ved 5-ugers undersøgelsen. Her hjalp det overhovedet ikke med tandbørste, olie, bad eller andre ting. Først da vi tog salven i brug, kom vi det til livs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak

Så ved jeg da at det godt kan være det - det er rart nok inden man går i gang med olie osv. Det er jo lidt svært når man ikke har set sådan noget arp før og er usikker på hvordan det ser ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arp kan jeg kun fjerne ved hjaelp af olie og en grov vaskeklud og som skrevet taettekam, naar det er i hovedbunden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER