lhk

pludselig ked af det baby

8 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer der har oplevet, at jeres ellers glade og rolige baby pludselig en dag har grædt helt hjerteskærende og ikke kunne trøstes? Min lille pige havde sådan en dag i går, men pludselig kl. 20 blev hun rolig igen...???? I dag har der indtil videre ikke været noget galt..

Med den gråd kan det næsten kun have været smerter, tænker jeg. Og ikke sult eller træthed. Men hvad pokker er de smerter kommet af? Det er jo umuligt at vide/sige? Det er måske noget jeg har spist, som har givet hende ondt i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det også helt ondsvagt varmt hos jer?

Nohr var meget mere pylret end normalt i går og han sov helt vildt dårligt!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg synes alt har været som det plejer. Meget mystisk. Men måske kan det skyldes at jeg var gået all in på fortæring af æg og bacon (rester fra barnedåbsbrunch i søndags)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg synes alt har været som det plejer. Meget mystisk. Men måske kan det skyldes at jeg var gået all in på fortæring af æg og bacon (rester fra barnedåbsbrunch i søndags)

Medmindre du fodrede baby med det, kan jeg ikke forestille mig det skulle have betydning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er hun? Kan det være tigerspring eller appetitspring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 uger gammel:)

Men hun er sådan en sød baby, hvor sult og træthed bare bliver markeret med lidt klynk, så derfor blev jeg temmelig forskrækket over den meget voldsomme og utrøstelige gråd hun pludselig præsterede.

Mit umiddelbare tiltag er pause i d-dråberne, og så kan jeg starte forsigtigt op igen om en uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, første tigerspring ligger ved 5 uger og varer et døgns tid. Hvis der ikke sker mere, så vil jeg tillægge gråden det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en 3-4 af de dage mens Alexander var spæd, hvor han bare græd og græd uden jeg rigtig kunne finde en årsag til det.

 

Tror måske også bare en baby kan have en rigtig dårlig dag - og måske bare få grædt sig udmattet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER