1403

Endelig en termins dato..

3 indlæg i dette emne

Pga. Forvirrende hormonsyste havde jeg ingen anelse om termin og kunne på ingen måde regne med frem til om det var den ene måned eller den anden..

MEN ..

i dag har jeg været til en meget tidlig tryghedsscanning, som viste en lille baby 6+4 . Så det var i virkeligheden nok bare mere en lille hvid plet.

Desværre for tidligt til at se hjerteblink, men sent nok til at se at baby sidder rigtigt i livmoderen, l Øv moderen vokser som den skal og der er masser af fostervand.

Jordemoderen ord var at nu skulle jeg bare sænke skuldrene og nyde at jeg var gravid. For jeg var altså rigtig gravid. Ganske enkelt fantastisk.

Glæder mig meget til at følge med i alle jer andres graviditeter også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at få vished :glad stort tillykke!

Det er ikke meget man kan se så tidligt men nu går det stærkt de næste uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at få vished :glad stort tillykke!

Det er ikke meget man kan se så tidligt men nu går det stærkt de næste uger

Nej man kan faktisk intet se - både manden og jeg mente at vi lige kunne ane hjerteblink en enkel gang, men da fosteret kun er 0,6 cm, kunne hun ikke fange det på scanneren endnu..Så det eneste vi fik lov at se var en lille hvis strimmel inde i min ellers meget lille livmoder. hehe .. 

 

Kan derved også regne mig frem til at jeg allerede har vist positiv test ved 3+3. Hvilket var en ret positiv test - tog en dagen efter 3+4 som var meget positiv. Syntes det er vildt så tydeligt det var.. Dette gjorde at jeg troede jeg var længere henne og derfor ikke vidste om jeg var en januar eller december. Så ja . Det er fantastisk at få lidt klarhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER