DLT

Klinik i Trekantsområdet

4 indlæg i dette emne

Hej med jer herinde.

Jeg skriver fordi min kæreste og jeg er blevet henvist til gynækolog, da vi efter halvandet år med projektbaby stadig ikke har haft Bingo. Nu har vi så fået ordnet diverse ting som blodprøver osv, og er klar til at booke tid. Og får beskeden om at der er 5-6 måneders ventetid hos Gitte Glavind som vi er henvist til.

Er der andre her i området som I har brugt med succes? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg arbejder på en afdeling på sygehuset som har en del kontakt med Gitte Glavind og har en kollega som er i fertilitetsbehandling og er tilknyttet hende. Derudover havde vi faktisk selv fået en henvisning til hende, men nåede at blive gravide på naturlig vis inden vi fik brugt tiden.

Da vi bestilte tid var der ca 2 mdr ventetid. Men problemet er jo nok, at I desværre render ind i sommerferie osv og så er ventetiden længere.

Når det så er sagt, så har jeg KUN hørt godt om hende! Hun er vældig populær og min kollega anbefalede hende netop til mig, da jeg spurgte om hendes erfaring.

Jeg kender desværre ikke så meget til de andre i området. Har bare hørt at Gitte er den bedste når det handler barnløshed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er faktisk ikke helt klar over, hvor klinikken præcist ligger, men har læst mange fantastiske historier om IVF Syd i herinde (men det er forresten vist nok en privatklinik, så det er måske slet ikke relevant for jer).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder på en afdeling på sygehuset som har en del kontakt med Gitte Glavind og har en kollega som er i fertilitetsbehandling og er tilknyttet hende. Derudover havde vi faktisk selv fået en henvisning til hende, men nåede at blive gravide på naturlig vis inden vi fik brugt tiden.

Da vi bestilte tid var der ca 2 mdr ventetid. Men problemet er jo nok, at I desværre render ind i sommerferie osv og så er ventetiden længere.

Når det så er sagt, så har jeg KUN hørt godt om hende! Hun er vældig populær og min kollega anbefalede hende netop til mig, da jeg spurgte om hendes erfaring.

Jeg kender desværre ikke så meget til de andre i området. Har bare hørt at Gitte er den bedste når det handler barnløshed.

Hej Lolo!

Vi fik en tid hos Gitte den 29/6, så vi blev vidst også presset ind, heldigvis. Har nemlig også læst meget godt om hende og hendes arbejde, og det var klart hende min egen læge ville anbefale.

Så nu venter vi bare.

Ja, jeg tænker også vi render ind i sommerferien, men det må vi bare tage med :-)

Dejligt I blev gravide selv, det ville være rart hvis det også skete her. Synes der er så mange ting der skal på plads og ordnes inden man kan komme i gang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER