Dino123

Kommende fars dag

41 indlæg i dette emne

Det bliver første fars dag hos os, og man må sige, at farmand herhjemme virkelig har taget sin tørn med pigerne! :) Så de damer, hvad har i af gode ideer? Gerne lidt kreative fysiske gaver, så det ikke omhandler middag med barnepige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har bestilt en fin visitkortsholder i læder med navn på forsiden og "Verdens bedste far" på bagsiden og så har jeg bestilt billeder af far og Leonora som jeg vil sætte i en ramme som en collage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver noget til grillen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han vil gerne have nogle bøger om opdragelse så det får han og måske en middag og lidt kreativt fra Mie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år fik H en kop med Verdens bedste far skrevet på. Jeg er helt blank på gaven til i år <_<

Vi giver ikke store og voldsomme fars/mors dag-gaver. Sidste år fik jeg en buket blomster og i år fik jeg en æske chokolade og en hjerteballon, hvor der stod mor.Jeg synes, det er mega svært at holde det i det leje, hvis man ikke skal blive ved med at give den samme kop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine drenge giver deres far et par nye t-shirts i favorit modellen - bare nye farver. Manden bor i de trøjer, og ønsker sig altid nye af dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt 'Således talte Zarathustra' i en pæn indbinding... Han har haft mumlet om at udskifte sit udtjente paperback-eksemplar, så jeg skynder mig i forkøbet :)

Sidste år fik han gavekort til årskort til zoo, og året før havde jeg fremskaffet stor toblerone med en far-tekst + et eller andet som jeg har glemt :)

Jeg fik/får blomster til mors dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt 'Således talte Zarathustra' i en pæn indbinding... Han har haft mumlet om at udskifte sit udtjente paperback-eksemplar, så jeg skynder mig i forkøbet :)

Sidste år fik han gavekort til årskort til zoo, og året før havde jeg fremskaffet stor toblerone med en far-tekst + et eller andet som jeg har glemt :)

Jeg fik/får blomster til mors dag :)

TAK for inspiration. Istedet for en middag skal hans årskort da fornyes til Ree park :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får en god flaske whisky af Cirkel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får præcis det samme som jeg fik til mors dag.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får chokolade og et rigtig fint "kort" - en lamineret a4 med huskeregler fra J til far. Hjemmelavet med inspiration fra diverse facebook og instagram. :wub

Jeg er ikke på gaver med min egen far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rasmus får en plakat med er skide plat ordspil på. Men han er vild med den plakat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der mange betænksomme gave ide'er. Jeg kan godt lide, at det viser omtanke uden, at det koster en million. Jeg tænker selv, at få taget et godt billede af pigerne og sætte det i ramme, bare en lille en til hans skrivebord på arbejdet, (han har selv nævnt det for et par måneder siden), og ville en far kop så ikke passe godt til? :) Tak for ide Fru Mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får præcis det samme som jeg fik til mors dag.....

Uh jeg ved ikke om jeg husker forkert men var det ikke ingenting? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg ved ikke om jeg husker forkert men var det ikke ingenting? :(

Ha ha, lige præcis :lol Pyt med det. Det tager jeg ikke så tungt, men gider ihvertfald ikke gøre noget ud af fars dag så.

Aj, jeg fik faktisk besked om at jeg skulle købe en blomst til mig selv, når jeg var nede for at købe til min mor. Jo jo :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha ha, lige præcis :lol Pyt med det. Det tager jeg ikke så tungt, men gider ihvertfald ikke gøre noget ud af fars dag så.

Aj, jeg fik faktisk besked om at jeg skulle købe en blomst til mig selv, når jeg var nede for at købe til min mor. Jo jo :D

:D

Godt at det ikke betyder mere for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer lidt denne her :P

https://www.kingbo.dk/butik/havetrolde/oel-trold/?gclid=CMPAyvXd8MwCFcIAcwod6JgB4Q

Og så får drengene nok en slat penge så de kan vælge noget til ham i Tiger eller lign.... Det vil de elske!

Muligvis bliver det kun det og ikke nogen trold... Budgettet er ikke så stort til mors/fars dag herhjemme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer lidt denne her :P

https://www.kingbo.dk/butik/havetrolde/oel-trold/?gclid=CMPAyvXd8MwCFcIAcwod6JgB4Q

Og så får drengene nok en slat penge så de kan vælge noget til ham i Tiger eller lign.... Det vil de elske!

Muligvis bliver det kun det og ikke nogen trold... Budgettet er ikke så stort til mors/fars dag herhjemme....

Hehe, den er da genial!! Den ville falde i god jord herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber årskort til zoologisk have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver nogle nye sandaler, egentligt er det en lidt for stor gave til fars dag i forhold til vores normer, men han mangler dem og for sikkert ikke købt ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver nogle nye sandaler, egentligt er det en lidt for stor gave til fars dag i forhold til vores normer, men han mangler dem og for sikkert ikke købt ellers.

Åh ja, her er gaver fra smølferne tit noget, som jeg synes, at gemalen mangler :rolleyes :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver nogle nye sandaler, egentligt er det en lidt for stor gave til fars dag i forhold til vores normer, men han mangler dem og for sikkert ikke købt ellers.

Tak! For det indlæg. Nu ved jeg hvad John skal have i fars dags gave :D 47th.jpg

De trænger lidt til en udskiftning :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rasmus får en plakat med er skide plat ordspil på. Men han er vild med den plakat

Er det dem med dyrene? 'I love you like no odder' og 'Fårsatan, du er lækker' etc? :D

 

Hvor er der mange betænksomme gave ide'er. Jeg kan godt lide, at det viser omtanke uden, at det koster en million. Jeg tænker selv, at få taget et godt billede af pigerne og sætte det i ramme, bare en lille en til hans skrivebord på arbejdet, (han har selv nævnt det for et par måneder siden), og ville en far kop så ikke passe godt til? :) Tak for ide Fru Mor ;)

Hvis det er sådan noget du er ude i, så vil jeg klart anbefale et krus i stedet for. Jeg har lige lavet en ny version af fars arbejdskrus, så Sofie også kommer med. Et fint krus med hank, farvet inderside og 10 små billeder af pigerne udenpå. Han var SÅ glad for det første han fik, men det gik i stykker i efteråret, så nu kan han passende få en opdateret version :) Det koster 129 kr. inkl. fragt hos photobox.

 

https://www.photobox.dk/shop/photo-objects/mug-product

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! For det indlæg. Nu ved jeg hvad John skal have i fars dags gave :D 47th.jpg

De trænger lidt til en udskiftning :lol

Jøsses! Sexy motherfucker! :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER