Lisahenø

hører til her nu. Men ingen af os fejler noget :(

5 indlæg i dette emne

Hej alle!

Så er min kæreste og jeg officielt i behandling for barnløshed .. Men men. Ingen af os fejler noget! Vi var på fertilitetsklinik i går og fik scannet min livmoder og æggestokke og jeg fik sprøjtet noget væske op for at tjekke om der var passage - alt var tiptop!

Oveni det, er min kærestes sædkvalitet bedre end gennemsnittet fik vi af vide.

Så nu er næste skridt inseminering - hvilket der så heldigvis ingen ventetid er på .. Men vi venter på svar om jeg skal have en keglesnit operation, da jeg har haft mine celleforandringer for længe og gynækologen vil operere hvis de stadig er moderate - der går max 2 uger endnu før vi får svar derfra.

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med dette opslag, måske bare præsentere mig selv :)

Men hvor er det frustrerende at vi ikke kan sætte fingeren på hvad det er der gør os barnløse, vi har prøvet i 16 måneder ..

Og fertilitetsklinikken holder lukket i 3 uger i sommerferien, så jeg er bare sikker på at vi render ind i en helvedes masse ventetid nu :(

Det var vist bare lige det jeg skulle af med! :D

Mange hilsner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til i den her del af BK :) jeg håber det lykkes hurtigt og der ikke er noget alvorligt med celleforandringerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været i behandling for at få vores snart to børn, og var også uforklarlig barnløse. Vi fik forklaret at vi sandsynligvis ville blive gravide naturligt hvis vi blev ved med at prøve i 10 år, men så længe er der ikke nogen der venter forgæves i dag.

Det gode er jo at der er meget gode odds for at det kommer til at gå nemt når nu i er kommet i behandling!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det er aldrig sjovt at skulle i behandling:( Forhåbentlig kan i klare jer med minimal indgriben og håber det kommer til at gå hurtigt for jer.

Her har jeg "uforklarligt lange cyklusser", men dog ægløsning og danner fin slimhinde osv, og manden "let nedsat sædkvalitet", så vi kunne sikkert også være blevet gravide selv, hvis vi var blevet ved med at prøve i mange år.. Heldigvis gik det let for os i fertilitetsbehandling - vi blev gravide ved første insemination, men jeg mistede desværre i uge 10. Herefter fik jeg en negativ test og tredje gang blev jeg gravid igen og er i dag 20+0! Så vi har været ret heldige :) Håber i får et lige så nemt forløb og ikke render ind i for meget ventetid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER